Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa przyczep sygnalizacyjnych jednoosiowych – zamówienie udzielane
w częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223973905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zridk.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-39c7a486-5ddb-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
remonty i konserwacja dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa przyczep sygnalizacyjnych jednoosiowych – zamówienie udzielanew częściach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c7a486-5ddb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na dostawę fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej w łącznej ilości 7 szt.– zamówienie udzielane w częściach o nr DPZP/271/521/2023 nie została złożona żadna oferta.
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. W związku z powyższym na podstawie art. 305 pkt 2 w/w ustawy Zamawiający udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds- 148610-600e86a9-3c0d-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZP/271/576/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132054,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej zabudowanej tablicą zamykającą U – 26a, rok produkcji 20234.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 20052,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej zabudowanej tablicą zamykającą U – 26a, rok produkcji 20234.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 20052,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej zabudowanej tablicą zamykającą U – 26a, rok produkcji 20234.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 20052,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej zabudowanej tablicą zamykającą U – 26a, rok produkcji 20234.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 20052,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej zabudowanej tablicą zamykającą U – 26a, rok produkcji 20234.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 20052,36 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej zabudowanej tablicą zamykającą U – 26c, rok produkcji 20234.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 15896,14 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowej przyczepy sygnalizacyjnej jednoosiowej zabudowanej tablicą zamykającą U – 26c, rok produkcji 20234.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 15896,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22570,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490395020
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22570,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22570,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490395020
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22570,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22570,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490395020
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22570,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22570,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490395020
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22570,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22570,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490395020
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22570,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18511,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490395020
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18511,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18511,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490395020
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18511,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.