eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze"Dostawa oleju opa³owego do Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w 2023 r. i 2024 r."



Og³oszenie z dnia 2023-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji
w Zabrzu Sp. z o.o. w 2023 r. i 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Matejki 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.zabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego do Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji
w Zabrzu Sp. z o.o. w 2023 r. i 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16844ec5-5ec2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00421462

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej, w takim przypadku adresem poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z wykonawcami jest: zamowienia.publiczne@mosir.zabrze.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: - Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
- Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
- Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
- Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w
zak³adce „Regulamin" https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
- Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 PZP.
- Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
- Oferta, wniosek oraz podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza sk³adania oferty lub wniosku (po
klikniêciu w przycisk Przejd¼ do podsumowania).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych wykonawcy – dalej Dane osobowe jest MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. z siedzib± w Zabrzu, ul. Matejki 6.
2. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres email sekretariat@mosir.zabrze.pl, tel. pod numerem 32 271 66 40 lub
pisemnie pod adresem MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze.
3. U administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, poprzez email daneosobowe@mosir.zabrze.pl lub pisemnie na adres MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Matejki 6 41-800 Zabrze.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia niniejszego postêp., zawarcia i wykonania umowy
w wyniku jego przeprowadzenia – podstaw± prawn± przetwarzania jest niezbêdno¶æ przetwarzania do przeprowadzenia postêpowania, zawarcia i wykonania umowy,
- wykonywania obowi±zków wynikaj±cych z przepisów o podatkach i o rachunkowo¶ci – podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest niezbêdno¶æ do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze wynikaj±cego z przepisów o rachunkowo¶ci i o podatku dochodowym,
- w celu dochodzenia roszczeñ zwi±zanych z umow± – podstaw± prawn± przetwarzania danych jest niezbêdno¶æ przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora; uzasadnionym interesem administratora jest mo¿liwo¶æ dochodzenia przez niego roszczeñ.
5. Administrator bêdzie przekazywa³ Dane osobowe podmiotom przetwarzaj±cym dane na zlecenie administratora w zakresie us³ug
zwi±zanych z realizacj± obowi±zków i uprawnieñ wynikaj±cych z niniejszego postêpowania – przy czym takie podmioty przetwarzaj± dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wy³±cznie zgodnie z poleceniem administratora.
6. Dane osobowe bêd± przechowywane do momentu przedawnienia roszczeñ lub do momentu wyga¶niêcia obowi±zku przechowywania danych wynikaj±cego z art. 78 ust. 1 prawa zamówieñ publicznych oraz obowi±zku przechowywania dokumentów ksiêgowych (rachunkowych).
7. Wykonawcy jak i osobom których dane Wykonawca przekaza³ w ramach obowi±zku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO, przys³uguje prawo dostêpu do Danych osobowych oraz prawo ¿±dania ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania.
8. Wykonawcy jak i osobom których dane Wykonawca przekaza³ w ramach obowi±zku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO, nie przys³uguje prawo wniesienia:
- sprzeciwu wobec przetwarzania Danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Danych Osobowych Wykonawcy jest
art. 6 ust.1 lit. c RODO,
- usuniêcia Danych Osobowych w zwi±zku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub E RODO,
- przenoszenia Danych Osobowych, o których mowa w art. 20 RODO.
9. W odniesieniu do Danych Osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
10. W przypadku niew³a¶ciwego przetwarzania Danych osobowych przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych.
11. W celu skorzystania z powy¿szych praw nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych.
Dane kontaktowe wskazane s± wy¿ej.
12. Podanie Danych osobowych jest konieczne i zwi±zane z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zam. publicznego oraz niezbêdne do zawarcia i wykonania umowy, bez ich podania nie bêdzie mo¿liwe zawarcie umowy.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zam. publ. ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP/16/IX/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy transportem w³asnym oleju opa³owego dla potrzeb MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. Ca³kowita dostawa jest szacowana na 23 000 l oleju opa³owego (³±cznie z prawem opcji).
2. Przedmiot umowy powinien odpowiadaæ parametrom zgodnym z normami i przepisami obowi±zuj±cymi przy zakupie oleju opa³owego, Wykonawca zobowi±zuje siê na dostarczenie przedmiotu zamówienia w³asnym transportem i na swój koszt do obiektów wymienionych
w pkt. 11.
3. Dostawa oleju opa³owego nast±pi czê¶ciami wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego w okresie: 365 dni od dnia zawarcia umowy, w ilo¶ciach ustalonych, w terminie do 2 dni od chwili zg³oszenia.
Wielko¶ci poszczególnych dostaw przedmiotu dostawy bêd± podawane ka¿dorazowo przez Odbiorcê telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem oraz niezw³ocznie potwierdzane emailem.
4. Minimalna wielko¶æ dostaw w okresie obowi±zywania umowy wyniesie 18 000 l.
5. Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ dostawê (prawo opcji) w ilo¶ci do 5 000 l w przypadku gdy przewidziana minimalna ilo¶æ dostaw w skali roku oka¿e siê niewystarczaj±ca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczaj±ce bêdzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na pi¶mie, z okre¶leniem rodzaju i ilo¶ci paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
6. Dostawca jest obowi±zany dostarczaæ ¿±dane ilo¶ci przedmiotu dostawy do obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. na terenie miasta Zabrze. Dostawy winny odbywaæ siê od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach od 7:00 do 14:00. Dostawca jest obowi±zany przy ka¿dej dostawie oleju opa³owego dostarczyæ Odbiorcy na swój koszt ¶wiadectwo jako¶ci dla przedmiotu dostawy wydane przez producenta oleju opa³owego.
7. Odbiorca wymaga, aby dostawy oleju opa³owego by³y realizowane z baz magazynowych Dostawcy z uwzglêdnieniem warunków plombowania lub bezpo¶rednio od producenta zaplombowanymi cysternami.
8. Dostarczony olej opa³owy powinien posiadaæ ¶wiadectwo jako¶ci i musi posiadaæ parametry nie gorsze ni¿ wskazane w ustawie Prawo energetyczne z dnia 20 stycznia 2017 r. (tj.Dz.U.2022.1385 z pó¼n.zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie (m.in. Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U.2015.1680 z pó¼n.zm). Parametry jako¶ciowe oleju opa³owego zgodne z norm± PN-C-96024:2011.
9. Dostarczanie oleju opa³owego powinno odbywaæ siê zgodnie z ustaw± z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opa³owymi (tj. Dz.U.2023.104 z pó¼n.zm.).
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ jest zu¿ywaj±cym podmiotem olejowym i o¶wiadcza, ¿e nabywane wyroby zu¿yje do celów opa³owych. Za zmianê przeznaczenia nabywanych wyrobów i przez to nara¿enie na uszczuplenie podatku akcyzowego grozi odpowiedzialno¶æ przewidziana w art. 73a Kodeksu karnego skarbowego. Powy¿sze o¶wiadczenie Zamawiaj±cego jest wa¿ne przez ca³y okres trwania umowy i wynika z art. 89 ust. 5 pkt 3 lit. a ustawy o podatku akcyzowym. Wymóg uzupe³niania zg³oszenia przez Zamawiaj±cego w systemie o przedmiotowe o¶wiadczenie, bêdzie dokonywany zgodnie z ustaw± o monitorowaniu drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opa³owymi.
10. Rozliczenie ilo¶ci dostarczonego oleju opa³owego nastêpowaæ bêdzie w temperaturze referencyjnej 15 stopni C wg wskazañ zalegalizowanego urz±dzenia pomiarowego z kompensacj± do 15 stopni C przy autocysternie.
11. Olej opa³owy bêdzie dostarczany transportem wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego do nastêpuj±cych obiektów tj.:
- Hala Widowiskowo Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6,
- Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowa 6,
- K±pielisko Le¶ne w Zabrzu ul. Srebrna 10.
12. Termin p³atno¶ci: 30 dni od daty wystawienia faktury.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ dostawê (prawo opcji) w ilo¶ci do 5 000 l w przypadku gdy przewidziana minimalna ilo¶æ dostaw w skali roku oka¿e siê niewystarczaj±ca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczaj±ce bêdzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na pi¶mie, z okre¶leniem rodzaju i ilo¶ci paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug w wysoko¶ci 24 200,00 z³ netto, jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zostan± one udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba oraz zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel.

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug w wysoko¶ci 24 200,00 z³ netto, jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zostan± one udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba oraz zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i sposób ceny ofert:

1) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) £±czna cena ofertowa brutto – K1 waga 90 pkt
b) Opust (opust jaki Wykonawca udzieli
Zamawiaj±cemu od ceny brutto przy
ka¿dej transakcji wyra¿ony w [ % ] ) – K2 waga 10 pkt
Razem: 100 pkt

2) Sposób obliczania warto¶ci punktowej ocenianego kryterium:
Kryterium ³±czna cena ofertowa brutto K1:
W kryterium cena kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Cena najtañszej oferty*
K1 = ---------------------------------- x 90 pkt
Cena badanej oferty
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu


Kryterium opust K2:
W kryterium opust kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty wed³ug wzoru:

Opust badanej oferty
K2 = ----------------------------------------- x 10 pkt
Najwy¿szy oferowany opust*

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
K = K1 + K2
gdzie:
K – ca³kowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium ³±czna cena ofertowa brutto,
K2 – punkty uzyskane w kryterium opust.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli:
a) Wykonawca posiada uprawnienia w zakresie obrotu (sprzeda¿y) paliwami.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) Aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu (sprzeda¿y) paliwami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy zobowi±zani s± do przed³o¿enia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
 ¿aden z wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach wskazanych w Rozdziale IX SWZ; spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawcy wykazuj± zgodnie z wymogami zawartymi w Rozdziale VIII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-09 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy bêdzie bada³, czy nie zachodz± wobec podwykonawców podstawy wykluczenia, o których mowa w przepisach wskazanych w zdaniu poprzednim, na podstawie przed³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o nie podleganiu wykluczeniu podwykonawcy podpisanego przez podwykonawcê. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci z tytu³u wykonywania dzia³alno¶ci bêd±cej przedmiotem niniejszej umowy na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 200 000 z³ (dwie¶cie tysiêcy z³otych) na jedno i wszystkie zdarzenia. Obowi±zek, o którym mowa w zdaniu powy¿ej, oznacza, ¿e Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu polisê ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem op³acenia sk³adki lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, bêd±cej przedmiotem niniejszej umowy, najpó¼niej w dniu podpisania umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.