Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352226/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót bud. w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku XLVI Liceum Ogólnokształcącego, ul. Żuromińska 4” w Warszawie, w zakresie docieplenia dachu sali gimnastycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót bud. w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku XLVI Liceum Ogólnokształcącego, ul. Żuromińska 4” w Warszawie, w zakresie docieplenia dachu sali gimnastycznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68187ae5-2308-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008007/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja budynku XLVI Liceum Ogólnokształcącego ul. Żuromińska 4 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-19/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1192000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 340481,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) aktualizację projektu budowlano-wykonawczego dot. docieplenia elewacji i dachów XLVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Żuromińskiej 4 w Warszawie stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, w zakresie dachu Sali gimnastycznej na podstawie opracowanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno-użytkowego do aktualnie obowiązujących przepisów,
2) PFU stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, zawiera uszczegółowienie zakresu przedmiotu zamówienia dotyczące dachu sali gimnastycznej,
3) wykonanie wszelkiej innej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu Umowy,
4) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu zamawiającego, niezbędnych uzgodnień lub opinii innych organów, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) - zwana dalej „Prawem budowlanym”.
Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót budowlanych w zakresie sporządzonych przez Wykonawcę opracowań projektowych, o których mowa w ust. 2 - zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem nr 3 do Umowy,
2) Przedmiot Umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych i czynności opisanych zgodnie z Umową, Programem Funkcjonalno–Użytkowym i SWZ oraz innych prac i czynności nie opisanych w tych dokumentach, a niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i do prawidłowego jego ukończenia.
3) Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania robót budowlanych należy:
a. przygotowanie terenu (roboty ziemne) pod prowadzenie robót budowlanych, w tym m.in. wykonanie ogrodzenia terenu, demontaż instalacji odgromowej, demontaż obróbek blacharskich tj. pasów nad i pod rynnowych, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich attyk)
b. wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji w tym m.in:
o wymiana obróbek blacharskich i orynnowania wraz z rurami spustowymi
o demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej,
o podwyższenie kominów wentylacyjnych i attyk
o wykonanie izolacji termicznej oraz izolacji przeciwwodnej poprzez wykonanie warstwy papy termozgrzewalnej na dachu na sali gimnastycznej XLVI LO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ww. postępowaniu działając na podstawie art. 255 pkt 3 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Cena oferty najkorzystniejszej złożonej w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 605000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji na działce nr ewid. 814/5 obręb 1 w Kargowej
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników na terenie gm. Wisznia Mała
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.