eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdañskDostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.



Og³oszenie z dnia 2023-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum1939.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f76f2af9-5ea0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00421580

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00125707/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa drukowanych publikacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagane w SWZ dokumenty nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem platformy.
4. Wymagana forma sk³adanych dokumentów:
a) po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej,
b) za dokumenty z³o¿one w oryginale lub w kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em rozumie siê dokumenty z³o¿one w formie elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji.
5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 . Formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
6. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: 8.15-16.15 w dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy okre¶la Regulamin.
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
Pozosta³e informacje okre¶lone zosta³y w Rozdziale 7 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: 4. Do oferty ka¿dy Wykonawca sk³ada PRÓBKÊ tj. :
Dla CZʦÆI I

1) egzemplarz ksi±¿ki w formacie minimum A5 lub wiêkszym, w oprawie twardej, szyto-klejonej, z grzbietem wyokr±glonym z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy), ¶rodek: druk 4/4 CMYK, o liczbie stron co najmniej 128;

Dla CZʦCI II
2) egzemplarz ksi±¿ki w formacie minimum 210x280 mm lub wiêkszym, w
oprawie twardej, szyto-klejonej z grzbietem wyokr±glonym, z uszlachetnieniem
(np. foliowanie, lakier punktowy), ¶rodek: druk 4/4 CMYK, o liczbie stron
co najmniej 192.

W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y ofertê obejmuj±c± CZÊ¦Æ I i CZÊ¦Æ II przedmiotu zamówienia, wówczas Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ obie próbki.
Informacja na temat formy w jakiej winna zostaæ z³o¿ona próbka:
Na podstawie art. 65 ust. 4 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej, je¿eli wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu
w skali lub próbki.
W zwi±zku z powy¿szym w odniesieniu do próbki – wymagane jest jej z³o¿enie w formie pisemnej oraz przekazanie jej na wskazany adres, zgodnie z poni¿szym oznaczeniem:

Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
Pl. W. Bartoszewskiego 1
80-862 Gdañsk

sygnatura sprawy: PA.280.16(1).2023- Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku- PRÓBKA.
Z dopiskiem „NIE OTWIERAÆ PRZED DNIEM 09.10.2023 r. GODZ. 10:30.

Próbkê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtym opakowaniu, w kopercie pod wy¿ej wskazany adres
w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym do sk³adania ofert tj. do dnia:
09. 10.2023 r. do g. 10:00.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 innych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku z siedzib± w Gdañsku przy pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1;
 dane kontaktowe do inspektora danych osobowych w Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku jest Pan Leszek Gierula , mail: iod@muzeum1939.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP oraz inne podmioty, je¶li bêdzie to konieczne dla realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez administratora danych przez okres, wymagany przepisami prawa.
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
- osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje okre¶la Rozdz. 26 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PA.280.16(1).2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku. Zamawiaj±cy dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci, na które sk³adaj± siê nastêpuj±ce dostawy ksi±¿ek:
Czê¶æ I -
1. Niemieckie szko³y i kursy wywiadowczo-dywersyjne na terenie Bia³orusi w latach 1941–1944, nak³ad: 1000 egz.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, której przyznano ³±cznie najwiêksz± ilo¶æ punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: poziom edytorski

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II-
1. Katalog Walka i Cierpienie, nak³ad 1000 egz.

2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana spo¶ród ofert, które uzyska³y najwy¿sz± ilo¶æ punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom edytorski

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie: Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca, wykaza³, ¿e:
w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – nale¿ycie zrealizowa³ zamówienia, polegaj±ce na wykonaniu i dostawie nastêpuj±cych publikacji ksi±¿kowych :
Dla CZʦÆI I
- 1 publikacji w formacie minimum A5 lub wiêkszym, w oprawie twardej, szytej, z grzbietem wyokr±glonym, ¶rodek: druk 4/4 CMYK, z uszlachetnieniem
(np. foliowanie, lakier punktowy), o wielko¶ci nak³adu co najmniej 1000 egz.;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
 na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem pkt 9 poni¿ej, chyba ¿e Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych odpisów w tre¶ci Formularza ofertowego;
 na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:
b) o¶wiadczenia w³asnego Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ww. ustawy; wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ilo¶ci egzemplarzy, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane lub o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego, nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

O¦WIADCZENIA I DOKUMENTY SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡:
1. Do oferty ka¿dy Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców) musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. (O¶wiadczenie wstêpne; wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
1) przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 (wraz z ofert±), tak¿e O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wzór stanowi za³±cznik nr 3a do SWZ;
2) sk³ada wraz z ofert±, Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w zdaniu poprzednim, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi lub roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór O¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Do oferty ka¿dy Wykonawca sk³ada PRÓBKÊ tj. :
Dla CZʦÆI I

1) egzemplarz ksi±¿ki w formacie minimum A5 lub wiêkszym, w oprawie twardej, szyto-klejonej, z grzbietem wyokr±glonym z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy), ¶rodek: druk 4/4 CMYK, o liczbie stron co najmniej 128;

Dla CZʦCI II

2) egzemplarz ksi±¿ki w formacie minimum 210x280 mm lub wiêkszym, w
oprawie twardej, szyto-klejonej z grzbietem wyokr±glonym, z uszlachetnieniem
(np. foliowanie, lakier punktowy), ¶rodek: druk 4/4 CMYK, o liczbie stron
co najmniej 192.

W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y ofertê obejmuj±c± CZÊ¦Æ I i CZÊ¦Æ II przedmiotu zamówienia, wówczas Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ obie próbki.

Zamawiaj±cy wymaga, aby wy¿ej wymienione próbki by³y wykonane przez Wykonawcê sk³adaj±cego niniejsze próbki.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e próbki nie podlegaj± uzupe³nieniu, a oferta Wykonawcy, który nie z³o¿y³ próbek bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej
lub zawodowej, dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wzór o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
3. Do umowy maj± zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, je¿eli przepisy ustawy PZP nie stanowi± inaczej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz okre¶lonym we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa prowadzonego postêpowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.