Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421264/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00500109/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów medycznych różnych, jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510993868
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 10 B
1.4.2.) Miejscowość: Dobre Miasto
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-040
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaldobremiasto.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldobremiasto.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421619
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00421264/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 12, Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 13, Część zamówienia nr 13) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 14, Część zamówienia nr 14) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 15, Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 16, Część zamówienia nr 16) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 17, Część zamówienia nr 17) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9, Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed terminem składania ofert. (art. 284 ust 1 i 2 ustawy pzp ).
Po zmianie:
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed terminem składania ofert. (art. 284 ust 1 i 2 ustawy pzp ).
Zamawiający informuje, że omyłkowo powołał się na bledną pozycję z planu postępowań. Prawidłowy plan postępowań to : 2022/BZP 00106915/02/P, wersja nr 3, numer pozycji z planu: 1.2.3
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami i infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami i infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nici chirurgicznych dla SP ZOZ Hrubieszów"
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Przetarg TP/21OL/04/2025/WCLN na dostawy wyrobów medycznych, podłoży, materiałów zużywalnych wykorzystywanych w toku procedur medycznie wspomaganej prokreacji w WCLN WSP
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- 28.2025 Sprzedaż i dostawa szwów chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.