Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333639/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (68) 323 18 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fac4b2a-178b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.V.5.27.2024.WW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części:Część A: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację dwóch jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego: „Zarządzanie i organizacja usług społecznych” (w formie zdalnej) zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych (Dz. U. 2020 r. Poz. 664);
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1A do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części A
Załącznik nr 1B do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części B
Załącznik nr 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części C
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3A wraz z załącznikami do SWZ dla części A
Załącznik nr 3B wraz z załącznikami do SWZ dla części B
Załącznik nr 3C wraz z załącznikami do SWZ dla części C
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 32710,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: organizacja 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części:Część B: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie dwóch jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w zakresie : „Opracowywanie i realizacja indywidualnych planów usług społecznych” (w formie zdalnej) zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych (Dz. U. 2020 r. Poz. 664);
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1A do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części A
Załącznik nr 1B do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części B
Załącznik nr 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części C
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3A wraz z załącznikami do SWZ dla części A
Załącznik nr 3B wraz z załącznikami do SWZ dla części B
Załącznik nr 3C wraz z załącznikami do SWZ dla części C
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 27615,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: organizacja 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części:Część C: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację dwóch jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego dotyczącego: „Organizacji społeczności lokalnej” (w formie zdalnej) zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych (Dz. U. 2020 r. Poz. 664).
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik nr 1A do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części A
Załącznik nr 1B do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części B
Załącznik nr 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części C
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:
Załącznik nr 3A wraz z załącznikami do SWZ dla części A
Załącznik nr 3B wraz z załącznikami do SWZ dla części B
Załącznik nr 3C wraz z załącznikami do SWZ dla części C
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 29675,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18504,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ GORCZOWSKI CENTRUM ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH, CSK Expert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120662538
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych CSk Expert Rafał Gorczowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120662538
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17802,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17802,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych CSk Expert Rafał Gorczowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120662538
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17802,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- LA.261.48.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- Sporządzenie opracowania pt. "Diagnoza terytorialna brandenbursko-lubuskiego obszaru powiązań."
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- LA.261.49.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.