eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRealizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501362322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań przewidzianych dla osrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74674380-1cd9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie usługi prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczestniczących w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"

1.3.17 Świadczenie usługi prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci uczestniczących w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205410 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Realizacja zajęć z socjoterapii dla dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre
i post adopcyjne”.
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja 800 godzin zegarowych (60 minut) zajęć z socjoterapii dla dzieci i/lub młodzieży zgłoszonych do przysposobienia, przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej i/lub rodzinnych domach dziecka lub już przysposobionych, zamieszkujących na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający, który przekaże Wykonawcy wykaz uczestników zajęć.
2) Realizacja zajęć może odbywać się od poniedziałku do niedzieli między godziną 8:00 a 20:00, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dzieci. W przypadku zajęć w placówkach, terminy ustalane będą indywidualnie pomiędzy Wykonawcą a przedstawicielem danej placówki.
3) Celem zajęć będzie w szczególności rozwijanie umiejętności interpersonalnych i inteligencji emocjonalnej uczestników, a także kształtowanie ich zdolności do radzenia sobie w różnych sytuacjach społecznych.
4) Miejsce realizacji: Zajęcia będą odbywały się w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego i/lub w Punktach Wsparcia Pre i Post Adopcyjnego zlokalizowanych w Katowicach (ul. Gramiczna 29) i Bielsku – Białej (ul. Modrzewskiego 12). Liczba zajęć prowadzonych w poszczególnych miejscach oraz dane adresowe innych niż Punkty Wsparcia Pre i Post Adopcyjnego lokalizacji będą uzależnione od miejsca zamieszkania/przebywania objętych nią dzieci (dot. dzieci przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz rodzinnych domach dziecka), toteż z uwagi na fakt, że rekrutacja do udziału w projekcie i poszczególnych formach wsparcia ma charakter ciągły Zamawiający nie jest w stanie ich określić. Zamawiający zapewni sale do realizacji przedmiotowych zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 116000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Realizacja Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 150 godzin zegarowych ( 60 minut) Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i/lub młodzieży zgłoszonych do przysposobienia lub już przysposobionych, zamieszkujących na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający, który przekaże Wykonawcy wykaz uczestników zajęć.
Realizacja zajęć może odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dzieci. Każde zajęcia powinny trwać około 2 godzin i odbywać się w około 5 osobowych, zbliżonych wiekowo grupach. Dla każdej z grup przewiduje się około 15 spotkań w ramach TUS.
Celem zajęć będzie w szczególności rozwijanie umiejętności interpersonalnych i inteligencji emocjonalnej uczestników, a także kształtowanie ich zdolności do radzenia sobie w różnych sytuacjach społecznych.
Miejsce realizacji: Trening Umiejętności Społecznych powinien być realizowany w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę. Gabinet powinien znajdować się na terenie Rybnika lub Wodzisławia Śląskiego.
UWAGA: Budynek oraz gabinet, w którym będą odbywać się zajęcia musi spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 51000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Czerkies

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811170299

7.3.3) Ulica: Boruszowice

7.3.4) Miejscowość: Boruszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44325,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67275,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGALIS Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863031482

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 1

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-316

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44325,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.