Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00352030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cecabb0b-34de-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cecabb0b-34de-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie laboratorium na potrzeby kierunku Kosmetologia w meble w tym: fotele, taborety, stoliki, zabudowa laboratoryjna
1.2.5 Meble biurowe w tym: regały, szafy, siedziska, fotele itp..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/24/1427/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164060,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Fotel biurowy model 1 – 8 szt.
b) poz. 2 - Fotel biurowy model 2 – 3 szt.
c) poz. 3 - Granulat styropianowy – 1 op.
d) poz. 4 - Sofa tapicerowana - 1 szt.
e) poz. 5 - Półki ścienne – 2 kpl.
f) poz. 6 - Pufa worek – 2 szt.
g) poz. 7 - Fotel gamingowy – 8 szt.
h) poz. 8 - Sofa – 8 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 32110,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa i montaż mebli metalowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli metalowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Szafa stalowa zamykana - 6 szt.
b) poz. 2 - Regał metalowy model 1 - 2 szt.
c) poz. 3 - Regał metalowy model 2 – 1 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131000-9 - Regały biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
4.5.5.) Wartość części: 10910,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Dostawa i montaż mebli oraz siedzisk do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz siedzisk do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Fotel kosmetyczny - 7 szt.
b) poz. 2 – Fotel podologiczny – 7 szt.
c) poz. 3 - Łóżko do masażu – 1 szt.
d) poz. 4 – Taboret – 14 szt.
e) poz. 5 - Stolik kosmetyczny – 7 szt.
f) poz. 6 – Parawan – 2 szt.
g) poz. 7 - Lustro do wizażu – 4 szt.
h) poz. 8 - Krzesło do wizażu – 8 szt.
i) poz. 9 - Pomocnik kosmetyczny – 7 szt.
j) poz. 10 - Stolik do manicure z pochłaniaczem – 8 szt.
k) poz. 11 - Krzesło do stolika do manicure – 16 szt.
l) poz. 12 - Stolik do wizażu – 4 szt.
m) poz. 13 - Szafa witrynowa na kosmetyki wysoka – 1 szt.
n) poz. 14 - Szafka kosmetyczna – 6 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 90774,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Zabudowa na wymiar do sali 230 – 1 kpl.
b) poz. 2 - Zabudowa na wymiar do sali 232 – 1 kpl.
c) poz. 3 – Zabudowa na wymiar do sali 201 – 1 kpl.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30834,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89298,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30834,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002795067
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 829
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-810
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30834,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11952,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12398,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11952,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002795067
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 829
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-810
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11952,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91173,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110048,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110048,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002795067
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 829
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-810
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110048,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Cz. IV złożono jedną ofertę:
(numer oferty) Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty 60% Termin realizacji 20% Dodatkowy okres gwarancji 20%
01
TRONUS POLSKA Sp. z o.o.
ul. Juliana Konstantego Ordona 2A
01-237 Warszawa
REGON 146196211
woj. mazowieckie
Mikroprzedsiębiorstwo 79 037,34 PLN 14 dni 24 miesiące
Zgodnie z informacją o wynikach postępowania z dnia 11-10-2022r. na podstawie art. 239 ustawy PZP uznana została oferta ww. Wykonawcy. Termin zawarcia umowy wyznaczono na dzień 20-10-2022r.
W związku z niedostarczeniem przez Wykonawcę w wyznaczonym w/w terminie umowy wraz z wymaganym zgodnie z zapisami rozdziału XV ust. 10 SWZ Opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający w dniu 21-10-2022r. ponownie wezwał Wykonawcę do niezwłocznego dostarczenia w/w dokumentów do dnia 24-10-2022 r. Wykonawca w wyznaczonym terminu nie dostarczył przedmiotowej umowy oraz Opisu przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z zapisami rozdziału XV ust. 10 pkt. 2) lit. a) i ust. 8 SWZ niedostarczenie Opisu przedmiotu zamówienia w terminie zawarcia umowy jest jednoznaczne z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Wykonawca uchylił się od zawarcia w/w umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79037,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79037,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych.
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BARTOSZYCACH.
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPERATORÓW
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego 2 - osiowego z zabudową typu wywrotka W3 z napędem 100 % elektrycznym".
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na Dzienny Dom Pobytu Senior+ przy ul. Poznańskiej 296 C utworzonego w ramach programu wieloletniego "Senior+"
- Dostawa i montaż mebli specjalistycznych - regałów archiwalnych oraz foteli biurowych na potrzeby wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
- Zakup mebli biurowych
- dostawa tapczanów
- Sprzedaż i dostawa homogenizatora do próbek oraz krzesła laboratoryjnego dla Instytutu Biologii
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń biurowych oraz sal lekcyjnych w Szkole w m. Sieniawa, Gmina Rymanów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.