eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cecabb0b-34de-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cecabb0b-34de-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie laboratorium na potrzeby kierunku Kosmetologia w meble w tym: fotele, taborety, stoliki, zabudowa laboratoryjna

1.2.5 Meble biurowe w tym: regały, szafy, siedziska, fotele itp..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352030/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/24/1427/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164060,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Fotel biurowy model 1 – 8 szt.
b) poz. 2 - Fotel biurowy model 2 – 3 szt.
c) poz. 3 - Granulat styropianowy – 1 op.
d) poz. 4 - Sofa tapicerowana - 1 szt.
e) poz. 5 - Półki ścienne – 2 kpl.
f) poz. 6 - Pufa worek – 2 szt.
g) poz. 7 - Fotel gamingowy – 8 szt.
h) poz. 8 - Sofa – 8 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 32110,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa i montaż mebli metalowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli metalowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Szafa stalowa zamykana - 6 szt.
b) poz. 2 - Regał metalowy model 1 - 2 szt.
c) poz. 3 - Regał metalowy model 2 – 1 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39131000-9 - Regały biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

4.5.5.) Wartość części: 10910,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa i montaż mebli oraz siedzisk do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz siedzisk do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Fotel kosmetyczny - 7 szt.
b) poz. 2 – Fotel podologiczny – 7 szt.
c) poz. 3 - Łóżko do masażu – 1 szt.
d) poz. 4 – Taboret – 14 szt.
e) poz. 5 - Stolik kosmetyczny – 7 szt.
f) poz. 6 – Parawan – 2 szt.
g) poz. 7 - Lustro do wizażu – 4 szt.
h) poz. 8 - Krzesło do wizażu – 8 szt.
i) poz. 9 - Pomocnik kosmetyczny – 7 szt.
j) poz. 10 - Stolik do manicure z pochłaniaczem – 8 szt.
k) poz. 11 - Krzesło do stolika do manicure – 16 szt.
l) poz. 12 - Stolik do wizażu – 4 szt.
m) poz. 13 - Szafa witrynowa na kosmetyki wysoka – 1 szt.
n) poz. 14 - Szafka kosmetyczna – 6 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 90774,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar do laboratorium kosmetologii dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Zabudowa na wymiar do sali 230 – 1 kpl.
b) poz. 2 - Zabudowa na wymiar do sali 232 – 1 kpl.
c) poz. 3 – Zabudowa na wymiar do sali 201 – 1 kpl.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30834,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89298,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30834,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002795067

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 829

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-810

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30834,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11952,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12398,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11952,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002795067

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 829

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-810

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11952,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91173,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110048,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110048,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002795067

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 829

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-810

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110048,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Cz. IV złożono jedną ofertę:
(numer oferty) Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty 60% Termin realizacji 20% Dodatkowy okres gwarancji 20%
01
TRONUS POLSKA Sp. z o.o.
ul. Juliana Konstantego Ordona 2A
01-237 Warszawa
REGON 146196211
woj. mazowieckie
Mikroprzedsiębiorstwo 79 037,34 PLN 14 dni 24 miesiące

Zgodnie z informacją o wynikach postępowania z dnia 11-10-2022r. na podstawie art. 239 ustawy PZP uznana została oferta ww. Wykonawcy. Termin zawarcia umowy wyznaczono na dzień 20-10-2022r.
W związku z niedostarczeniem przez Wykonawcę w wyznaczonym w/w terminie umowy wraz z wymaganym zgodnie z zapisami rozdziału XV ust. 10 SWZ Opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający w dniu 21-10-2022r. ponownie wezwał Wykonawcę do niezwłocznego dostarczenia w/w dokumentów do dnia 24-10-2022 r. Wykonawca w wyznaczonym terminu nie dostarczył przedmiotowej umowy oraz Opisu przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z zapisami rozdziału XV ust. 10 pkt. 2) lit. a) i ust. 8 SWZ niedostarczenie Opisu przedmiotu zamówienia w terminie zawarcia umowy jest jednoznaczne z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Wykonawca uchylił się od zawarcia w/w umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79037,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79037,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.