eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BralinPrzewozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Bralin do placówek oświatowych przez okres 2 lat szkolnych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Bralin do placówek oświatowych przez okres 2 lat szkolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRALIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Bralin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-640

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627811201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbralin.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugbralin.ezamowienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Bralin do placówek oświatowych przez okres 2 lat szkolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba7e5142-0f95-4551-8623-d3420c704f4b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032519/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przewozy dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Bralin do placówek oświatowych przez okres 2 lat szkolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
a) transport kursami zamkniętymi dzieci do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Bralin (dotyczy uczniów: Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bralinie, Przedszkola „Kwiaty Polskie” w Bralinie, Zespołu Szkół w Nowej Wsi Książęcej – przedszkole i szkoła podstawowa oraz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem) w dni nauki szkolnej w latach szkolnych: 2024/2025, 2025/2026;
b) dowóz kursami zamkniętymi dzieci niepełnosprawnych - z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych - do placówek oświatowych znajdujących się poza granicami Gminy Bralin, tj. do Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi p/Kępnem, w dni nauki szkolnej w latach szkolnych: 2024/2025, 2025/2026;
c) transport kursami zamkniętymi dzieci i młodzieży na organizowane w ciągu roku szkolnego konkursy, olimpiady, zawody sportowe na szczeblu gminnym i powiatowym w ilości nie większej niż 1000 km po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorami placówek oświatowych z terenu Gminy Bralin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.