eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokitnoZakup samochodu typu mikrobus przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D Programu wyrównywania różnic między regionami III DPS Rokitno 38



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu typu mikrobus przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D Programu wyrównywania różnic między regionami III DPS Rokitno 38

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Rokitno

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 506495900

1.5.8.) Numer faksu: 95/7433059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pinecka@dpsrokitno38.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu typu mikrobus przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D Programu wyrównywania różnic między regionami III DPS Rokitno 38

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e00f854-2d49-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082024/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup samochodu typu mikrobus przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D Programu wyrównywania różnic między regionami III DPS Rokitno 38

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e00f854-2d49-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia adres strony https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e00f854-2d49-11ef-86d2-4e696a6d8c25
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych lub ich kopia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38
Adres siedziby: Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38
Adres e-mail: administracja@dpsrokitno38.pl
Nr telefonu: 95 749 30 59
2) Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się na adres
e-mail; m.pinecka@dpsrokitno38.pl lub pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie 38, 66-340 Przytoczna.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak DPS/261/1/2024 Zakup samochodu typu mikrobus przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D ,, Programu wyrównywania różnic między regionami III” dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38. prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust.1 ustawy Pzp.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp.
4)Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata , okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7) Posiada Pan/Pani:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ochrony danych osobowych , gdy uzna
Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu
• w związku z art. 17 ust.3 lit. b,d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/261/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024r. samochodu typu mikrobus, z liczbą pasażerów 8+ kierowca, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38.
Oryginalne 9 osobowe,
Rozstaw osi: min. 3400 mm i długości min. 5100 mm
Silnik: min 1900 cm3 wysokoprężny, turbodoładowany, i mocy min 140 KM
Norma spalin: EURO 6
Lakier: metalizowany,
Homologacja auta bazowego – 9 osobowe,
Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
Ubezpieczenie: OC+AC+NNW+ASSISTANCE (w osobnej ofercie nie powiązane z ofertą na samochód) z parametrami zawartymi w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34114400-3 - Minibusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz zgodnie z treścią SWZ, będą oceniane wg kryteriów:

1) (C) cena oferty – waga kryterium: 80% tj. max. 80 pkt
Oferta z najniższą ceną otrzyma najwyższą ilość punktów, tj. 80 pkt, a pozostałe oferty
proporcjonalnie wg wzoru

cena oferowana najniższa brutto
(C) Cena = (--------------------------------------------- x 80 % ) x 100
cena badanej oferty brutto


2) (G) gwarancja- waga kryterium 20%, tj. max. 20pkt.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za dodatkową gwarancję określona w Rozdziale III . I. kryterium gwarancja będzie rozpatrywane na podstawie deklaracji w formularzu ofertowym.

Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za gwarancję w następującej kolejności:
Gwarancja na cały pojazd z wyposażeniem
( baza+zabudowa) bez limitu kilometrów 2 lata O pkt
3 lata lub więcej 10 pkt

Gwarancja na powłokę lakierniczą 3 lata O pkt
4 lata lub więcej 5 pkt

Gwarancja na perforację nadwozia 6 lat O pkt
7 lat lub więcej 5 pkt


UWAGA: jeżeli Wykonawca zaoferuje krótszy niż wskazany wymagany okres gwarancji lub nie zadeklaruje żadnej gwarancji w formularzu ofertowym jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
a. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania
b. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z od rębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
c. sytuacja ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
d. zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza lub zawodową musza byc wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca musi złożyć:
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na rzecz Wykonawcy,
- oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby potwierdzające, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu z postępowania - wzór załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Oświadczenie podpisuje podmiot udostępniający swoje zasoby,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4. Przedmiotowe środki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi określonymi w SWZ Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą art. 107 ust.1 Pzp następujących przedmiotowych środków dowodowych:
opis przedmiotu zamówienia - zakres rzeczowy nr 2 do SWZ uzupełnienie dokumentu w przypadku jego braku podczas składania oferty jest niemożliwe art. 107 ust.1 Pzp
2) Zgodnie z art. 107 ust. 4 Pzp zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w
prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
4.Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1.Zamawiający i Wykonawca mają prawo za obopólną zgodą do wprowadzania zmian w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) pojawienia się na rynku po zawarciu Umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji pojazdu lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych,
2) zmiana może przyczynić się do usprawnienia jego właściwości użytkowych, podniesienia efektywności działania pojazdu,
3) zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia,
4) zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm.
5) w przypadku zaistnienia innej istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania Umowy,
6) zmiany parametrów przy zachowaniu parametrów równoważności,
2.Zmiany, o których mowa wyżej, nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy, ani zmienić parametrów istotnych jego oferty.
3.W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 4, umowa podlegać będzie zmianie w takim zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów.
4.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu.
5.Wniosek danej strony o dokonanie zmian w Umowie powinien być składany na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Do wniosku należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzenie zmiany. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, druga strona pisemnie poinformuje stronę składającą wniosek o możliwości wprowadzenia zmian.
6.Zmiany Umowy muszą zostać dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e00f854-2d49-11ef-86d2-4e696a6d8c25

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

zakończono

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.