Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00364142/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00422022/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 874 54 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 877 2850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=519499611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1215f9f5-3c0f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00402550/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.3.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 565618,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1.Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji i napadu SSWiN:
- montaż czujników na wszystkich oknach wskazanych w dokumentacji sygnalizujących zbicie szyby lub otworzenie okna,
- montaż czujników na wszystkich drzwiach do budynku znajdujących się na parterze (klatka K1, K2, wejście boczne, wejście do kotłowni, drzwi garażowe) sygnalizujących uchylenie lub otworzenie drzwi,
- montaż przycisków napadowych na wszystkich stanowiskach obsługi klienta na SOK i na stanowiskach doradcy klienta – zgodnie z dokumentacją,
- montaż czujników ruchu na SOK, w holu głównym na parterze oraz na ciągach komunikacyjnych na wszystkich kondygnacjach,
- montaż sygnalizatorów optyczno - akustycznych w ciągach komunikacyjnych na parterze oraz przy wejściu do budynku (klatka K1 oraz K2),
- montaż centralki systemu umożliwiającej zdalne przekazywanie sygnału do firmy ochroniarskiej, i kierownika Inspektoratu.
- uruchomienie i pomiary linii dozorowych adresowych,
- testy systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji.
1.2.Wykonanie instalacji systemu monitoringu CCTV:
- montaż kamer obejmujących teren zewnętrzny,
- montaż kamer wewnętrznych na parterze budynku,
- montaż kamer wewnętrznych na I piętrze budynku,
- montaż kamer wewnętrznych na II piętrze budynku,
- montaż kamer wewnętrznych na III piętrze budynku,
- montaż stanowiska obsługi w pomieszczeniu portierni,
- montaż rejestratora i monitora w serwerowni,
- montaż tras kablowych,
- montaż okablowania,
- zainstalowanie oprogramowania zarządzającego systemami alarmowymi,
- uruchomienie systemu TVU – linia transmisji wizji,
- wykonanie prób funkcjonowania elementów systemu telewizji użytkowej,
- wykonanie testów i pomiarów systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji,
1.3.Wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu SKD:
- montaż kontrolerów na drzwiach parteru,
- montaż kontrolerów na drzwiach I piętra,
- montaż kontrolerów na drzwiach II piętra,
- montaż kontrolerów na drzwiach III piętra,
- wyposażenie stanowiska operatora w system (komputer, monitor, czytnik kart) umożliwiający kodowanie kart dostępu, stanowisko należy zainstalować w sekretariacie Inspektoratu,
- uruchomienie systemu kontroli dostępu do sterowników (kontrolerów) magistrali,
- przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego,
- praca próbna systemu kontroli dostępu – próby pomontażowe sterownika (kontrolera) magistrali,
- praca próbna systemu kontroli dostępu – próby pomontażowe czytnika identyfikującego,
- praca próbna systemu kontroli dostępu – próby pomontażowe elektromechanicznych elementów blokujących,
- wykonanie testów i pomiarów systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji,
1.4.Wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego ASP:
- instalacja systemu alarmowego w pomieszczeniach magazynów akt na parterze,
- instalacja systemu alarmowego w pomieszczeniu UPS,
- zaprojektowanie systemu powodującego automatyczne zamknięcie zaworu dopływu wody do budynku w przypadku otrzymania sygnału o zalaniu pomieszczenia, UWAGA: należy zapewnić stały dopływ wody do instalacji hydrantowej.
- montaż centralki systemu w portierni i umożliwiającej przekazywanie sygnałów alarmowych do pracownika ochrony, kierownika Inspektoratu oraz zdalne przekazywanie sygnału do grupy interwencyjnej,
- wykonanie testów i pomiarów systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji,
1.5.Instruktaż:
Przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu Użytkownikom w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń.
1.6.Przeglądy i konserwacje:
Wykonywanie w okresie obowiązywania gwarancji bezpłatnych przeglądów i konserwacji zainstalowanych systemów z częstotliwością i w zakresie zgodnym z zaleceniami producentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ (OPZ, dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary). Informacje o charakterze poufnym znajdują się w załączniku nr 13 do SWZ i zostaną udostępnione Wykonawcom na zasadach opisanych w pkt. 2.1.9. SWZ.
2.Wymagane cechy robót budowlanych zostały opisane w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i przedmiary.
3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
35121700-5 - Systemy alarmowe
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
42961100-1 - System kontroli dostępu
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649933,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687898,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649933,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520506448
7.3.3) Ulica: Podgórna 46
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-205
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649333,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II. Etap VI - instalacja systemów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Przebudowa silosu przejazdowego na obornik wraz ze zbiornikami na odcieki, instalacją odgromową i robotami towarzyszącymi - na terenie Stacji Badawczo-Dydaktycznej UPWr w Radomierzu.
- Remont pomieszczeń kawiarni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.