eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie instalacji SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 874 54 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 877 2850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=51949961

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1215f9f5-3c0f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00402550/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.3.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 565618,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji SSWiN, CCTV, SKD i systemu detekcji wycieków w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1.Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji i napadu SSWiN:
- montaż czujników na wszystkich oknach wskazanych w dokumentacji sygnalizujących zbicie szyby lub otworzenie okna,
- montaż czujników na wszystkich drzwiach do budynku znajdujących się na parterze (klatka K1, K2, wejście boczne, wejście do kotłowni, drzwi garażowe) sygnalizujących uchylenie lub otworzenie drzwi,
- montaż przycisków napadowych na wszystkich stanowiskach obsługi klienta na SOK i na stanowiskach doradcy klienta – zgodnie z dokumentacją,
- montaż czujników ruchu na SOK, w holu głównym na parterze oraz na ciągach komunikacyjnych na wszystkich kondygnacjach,
- montaż sygnalizatorów optyczno - akustycznych w ciągach komunikacyjnych na parterze oraz przy wejściu do budynku (klatka K1 oraz K2),
- montaż centralki systemu umożliwiającej zdalne przekazywanie sygnału do firmy ochroniarskiej, i kierownika Inspektoratu.
- uruchomienie i pomiary linii dozorowych adresowych,
- testy systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji.
1.2.Wykonanie instalacji systemu monitoringu CCTV:
- montaż kamer obejmujących teren zewnętrzny,
- montaż kamer wewnętrznych na parterze budynku,
- montaż kamer wewnętrznych na I piętrze budynku,
- montaż kamer wewnętrznych na II piętrze budynku,
- montaż kamer wewnętrznych na III piętrze budynku,
- montaż stanowiska obsługi w pomieszczeniu portierni,
- montaż rejestratora i monitora w serwerowni,
- montaż tras kablowych,
- montaż okablowania,
- zainstalowanie oprogramowania zarządzającego systemami alarmowymi,
- uruchomienie systemu TVU – linia transmisji wizji,
- wykonanie prób funkcjonowania elementów systemu telewizji użytkowej,
- wykonanie testów i pomiarów systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji,
1.3.Wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu SKD:
- montaż kontrolerów na drzwiach parteru,
- montaż kontrolerów na drzwiach I piętra,
- montaż kontrolerów na drzwiach II piętra,
- montaż kontrolerów na drzwiach III piętra,
- wyposażenie stanowiska operatora w system (komputer, monitor, czytnik kart) umożliwiający kodowanie kart dostępu, stanowisko należy zainstalować w sekretariacie Inspektoratu,
- uruchomienie systemu kontroli dostępu do sterowników (kontrolerów) magistrali,
- przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego,
- praca próbna systemu kontroli dostępu – próby pomontażowe sterownika (kontrolera) magistrali,
- praca próbna systemu kontroli dostępu – próby pomontażowe czytnika identyfikującego,
- praca próbna systemu kontroli dostępu – próby pomontażowe elektromechanicznych elementów blokujących,
- wykonanie testów i pomiarów systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji,
1.4.Wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego ASP:
- instalacja systemu alarmowego w pomieszczeniach magazynów akt na parterze,
- instalacja systemu alarmowego w pomieszczeniu UPS,
- zaprojektowanie systemu powodującego automatyczne zamknięcie zaworu dopływu wody do budynku w przypadku otrzymania sygnału o zalaniu pomieszczenia, UWAGA: należy zapewnić stały dopływ wody do instalacji hydrantowej.
- montaż centralki systemu w portierni i umożliwiającej przekazywanie sygnałów alarmowych do pracownika ochrony, kierownika Inspektoratu oraz zdalne przekazywanie sygnału do grupy interwencyjnej,
- wykonanie testów i pomiarów systemu,
- szkolenie pracowników,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- serwisowanie systemu w okresie gwarancji,
1.5.Instruktaż:
Przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu Użytkownikom w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń.
1.6.Przeglądy i konserwacje:
Wykonywanie w okresie obowiązywania gwarancji bezpłatnych przeglądów i konserwacji zainstalowanych systemów z częstotliwością i w zakresie zgodnym z zaleceniami producentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ (OPZ, dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary). Informacje o charakterze poufnym znajdują się w załączniku nr 13 do SWZ i zostaną udostępnione Wykonawcom na zasadach opisanych w pkt. 2.1.9. SWZ.
2.Wymagane cechy robót budowlanych zostały opisane w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i przedmiary.
3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

35121700-5 - Systemy alarmowe

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

42961100-1 - System kontroli dostępu

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649933,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687898,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649933,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520506448

7.3.3) Ulica: Podgórna 46

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-205

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649333,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.