Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346723/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366212081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kołłątaja 9
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 775 94 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_tczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe008206-1cbc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059189/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346723
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 1 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Przedszkola nr 8 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 7761,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 2 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 4187,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 3 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 17592,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 4 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 11018,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 5 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 7198,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 6 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 3962,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 7 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 8497,08 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 8 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 10 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 8384,74 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 9 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 11 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 12289,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w tym:Część nr 10 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 12 w Tczewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SWZ
Ilości środków czystości zawartych w Formularzu asortymentowo - cenowym są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.
Wszystkie środki czystości, zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość towaru. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 13086,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6770,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7540,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7540,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SIMBHP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392553783
7.3.3) Ulica: KAROLA BORCHARDTA 35
7.3.4) Miejscowość: SŁUPSK
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7540,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3125,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3515,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3515,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392553783
7.3.3) Ulica: KAROLA BORCHARDTA 35
7.3.4) Miejscowość: SŁUPSK
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3515,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5455,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5455,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MEGA S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932595000
7.3.3) Ulica: Bartosza Głowackiego 1
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5455,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7704,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8520,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7704,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBHP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392553783
7.3.3) Ulica: KAROLA BORCHARDTA 35
7.3.4) Miejscowość: SŁUPSK
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7704,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na część nr 8 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa środków finansowych na realizację niniejszego zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9469,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9469,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9469,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MEGA S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932595000
7.3.3) Ulica: Bartosza Głowackiego 1
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9469,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Tczew
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie"
- Świadczenie usług sprzętowych wraz z materiałem
- Dostawa i montaż urządzeń maszynowni basenu zewnętrznego
- WYKONANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI I DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. KS. HENRYKA MROSSA W GNIEWIE W RAMACH ZADANIA PN. "TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ..."
- 03/TP/2025. WYK. PEŁNOBRANŻOWEJ DOK. PROJEKTOWO - WYKONAWCZEJ JEDNOKONDYGNACYJNEGO BUDYNKU ZOL W TCZEWIE, PRZY ULICY TARGOWEJ NA 108 MIEJSC (ŁÓŻEK), POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR 52/23
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Preparaty: do mycia i dezynfekcji endoskopów, do myjek maszynowych, do czyszczenia powierzchni, do dezynfekcji poprzez zamgławianie ; czepki myjące do pacjenta, kosze, etykiety sterylizacja;
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- 14/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- PROFESJONALNE ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ KUCHENNYCH I SANITARNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Sukcesywne dostawy środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ w Bydgoszczy.
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.