eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań" Modernizacja CUWJO (Poznań)"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Modernizacja CUWJO (Poznań)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7a5a7a8-f905-11ee-8d01-6607a228ef1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Modernizacja CUWJO (Poznań)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a5a7a8-f905-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085014/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty - Modernizacja pomieszczeń parteru oraz prace naprawcze elewacji budynku głównego ROBOTY BUDOWLANE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/04/24/ZP10/2023-363

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie podstawowym obejmujących
modernizację pomieszczeń piwnicy oraz remont elewacji budynku głównego. W ramach prawa opcji
wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację parteru na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
Jednostek Oświaty.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
1. Otoczenie budynku
• opracowanie opinii ornitologicznej oraz chiropterologicznej w stosunku do całego terenu objętego zakresem projektowanego PZT w odniesieniu do gniazdowania ptaków oraz nietoperzy w granicach planu,
• w zależności od wniosków wynikających z w/w opinii ornitologicznej oraz chiropterologicznej istnieje potencjalna konieczność pełnienia nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego przez czas trwania prac remontowych na zewnętrznych elewacjach obiektu,
2. Elewacja południowa
• Izolacja pionowa ścian fundamentowych
• Remont dwóch sztuk studzienek piwnicznych wraz z kratami
• Restauracja krat w oknach piwnicznych pozbawionych studzienek
• Wymiana okien w pomieszczeniach kondygnacji piwnicy
• Renowacja lica ceglanego elewacji z uzupełnieniami cegły, wymianą i zakresem całego programu
konserwatorskiego
• Renowacja tynku wapiennego w blendach elewacyjnych
• Poza zakresem jest naprawa odchylenia ryzalitów od pionu
• Remont elementów odwodnienia oraz elementów opierzających w pełnym zakresie ściany
3. Elewacja zachodnia
• Izolacja pionowa ścian fundamentowych
• Renowacja lica ceglanego elewacji z uzupełnieniami cegły, wymianą i zakresem całego programu
konserwatorskiego
• Renowacja tynku wapiennego w blendach elewacyjnych
• Konserwacja kamiennego stopnia w wejściu głównym
• Remont elementów odwodnienia oraz elementów opierzających w pełnym zakresie ściany
4. Elewacja północna
• Izolacja pionowa ścian fundamentowych
• Wymiana okien w pomieszczeniach kondygnacji piwnicy
• Restauracja krat w oknach piwnicznych
• Renowacja lica ceglanego elewacji z uzupełnieniami cegły, wymianą i zakresem całego programu
konserwatorskiego
• Renowacja tynku wapiennego w blendach elewacyjnych
• Cofnięcie lica wypełnienia murem ceglanym w dwóch blendach po byłych drzwiach zlokalizowanych w przyziemiu elewacji
• Wykonanie wyprowadzenia wentylacji obsługującej pomieszczenia kondygnacji piwnicy w blendzie po byłych drzwiach wypełnionej murem ceglanym w lokalizacji przyziemia po prawej stronie elewacji
• Poza zakresem jest naprawa odchyleń ryzalitów od pionu
• Remont elementów odwodnienia oraz elementów opierzających w pełnym zakresie ściany
5. Elewacja wschodnia
• izolacja pionowa ścian fundamentowych
• Renowacja lica ceglanego elewacji z uzupełnieniami cegły, wymianą i zakresem całego programu
konserwatorskiego
• Renowacja tynku wapiennego w blendach elewacyjnych
• Konserwacja kamiennego stopnia w wejściu głównym
• Remont elementów odwodnienia oraz elementów opierzających w pełnym zakresie ściany
6. Kondygnacja piwnicy
• Przeprowadzenie procesu osuszania i docieplenia ścian w kondygnacji piwnicy
• Przystosowanie pomieszczeń kondygnacji piwnicy do nowej funkcji użytkowej zgodnie z projektem w
pełnym zakresie budowlanym i branżowym z wykończeniem włącznie, poza:
- wymianą drzwi EIS 30 do pomieszczeń nr -1.05, nr -1.06, nr -1.03a,
- wykonaniem poszerzenia otworu pomiędzy pomieszczeniami nr -1.01 i nr -1.02,
- wykonaniem zamurowania otworu pomiędzy pomieszczeniami nr -1.06 i nr -1.09d.
• Dopuszcza się do zmiany technologii remontu posadzki z lastriko w korytarz głównym oznaczonym -
1.02 oraz powierzchni zejścia na poziom kondygnacji oznaczonym -1.01 na technologię z płytek
betonowych wykończonych warstwą lastriko, dopuszczalny kolor spójny z zachowanym
fragmentarycznie oryginałem wbudowanym w korytarzu pod względem koloru oraz wielkości frakcji
gresu - zamienne rozwiązanie wymaga akceptacji MKZ-Poznań,
• w pomieszczeniach z projektowaną na posadzce ceramiką ceglaną dopuszcza się analogiczne
rozwiązanie jak przyjęte dla punktu „g”, dotyczy pomieszczeń : -1.04a÷b , -1.07 , -1.08a÷c , -1.09a÷d
, -1.10 , -1.11 , -1.12 , -1.13 . ( rozwiązania potencjalnie zamienne zmuszają do przyjęcia warstwy
stabilizującej, na podłożu, izolacji przeciwwilgociowej oraz izolacji termicznej ).
Kondygnacja I, II, III piętra oraz poddasza nieużytkowego oraz dachu – nie dotyczy.
Zakres prac opcji
1. Kondygnacja parteru:
• Konserwacja zabytkowej stolarki drzwiowej oznaczonej D1, D2
• Wymiana wewnętrznych parapetów okiennych zgodnie z dokumentacją projektową
• Przystosowanie pomieszczeń kondygnacji parteru do nowej funkcji użytkowej zgodnie z projektem
w pełnym zakresie budowlanym i branżowym z wykończeniem włącznie
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ZASTOSOWANIE PRAWA OPCJI. SZCZEGÓŁOWE REGULACJE DOT. PRAWA
OPCJI ZAWARTO W PROJEKTOWANYCH POSTANOWIENIACH UMOWNYCH, STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIK
NR 1 DO SWZ, W SZCZEGÓLNOŚCI W § 19 UMOWY.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4535239,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4535239,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4535239,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENTON Leszek Dzierzkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630866720

7.3.3) Ulica: ul. Małachowskiego 8/28

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-129

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4535239,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 345 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ceny zawarte w ofertach oraz wartość umowy została podana dla ZAKRESU PODSTAWOWEGO zamówienia (bez kwot za wykonanie prac w ramach przewidzianego PRAWA OPCJI)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.