eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzyżewModernizacja Stacji "Uzdatniania Wody w Rosochatem Kościelnem"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji "Uzdatniania Wody w Rosochatem Kościelnem"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czyżew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 34

1.5.2.) Miejscowość: Czyżew

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-220

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umczyzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umczyzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/936362

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji "Uzdatniania Wody w Rosochatem Kościelnem"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791b31da-2317-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043412/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Rosochatem Kościelnem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rosochatem Kościelnem. Zadanie obejmuje m.in. :

Zakres podstawowy:
- wykonanie dokumentacji technicznej/projektowej, niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (uwaga: dokumentacja ma obejmować także roboty przewidziane prawem opcji),
- Wymianę orurowania w obrębie układu napowietrzania I stopnia filtracji oraz zestawu pompowego II stopnia,
- Wymianę armatury w układzie napowietrzania I stopnia filtracji oraz zestawu pompowego,
- Odbudowę instalacji elektrycznej i pneumatycznej w obrębie układu filtracji,
- Czyszczenie mieszacza wodno-powietrznego i wymianę wypełnienia,
- Remont obudowy studni wraz z głowicą
- Wymiana armatury zwrotnej i odcinającej w studni
- wymianę orurowania pierwszego stopnia filtracji wraz z armaturą, wymianę armatury odcinającej i zwrotnej,
- montaż przepływomierza,
- dobór i dostawa osuszaczy powietrza,
- wymiana rurociągu wody surowej,
- Ułożenie przewodu zasilającego oraz sygnałowego do studni S1
- Wymiana chloratora (pompa dozująca)
- Modernizacja układu przygotowania sprężonego powietrza,
- wymiana Szafy sterująca zestawem hydroforowym,
- wymiana szafy sterującej praca całej SUW
- doposażenie SUW w dmuchawę do powietrznego płukania filtrów
- instalacja monitoringu
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wg. wytycznych instytucji dofinansowującej,

Zakres objęty prawem opcji :
- wymiana drzwi wejściowych i garażowych w budynku,
- wymiana bramy wjazdowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 758836,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2119290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 758836,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatyka Arkadiusz Czyżewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591714739

7.3.4) Miejscowość: Świerże Leśniewek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 758836,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.