Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355691/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2022/2023 na terenie Powiatu Kłobuckiego z podziałem na 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłobucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kuzior@powiatklobucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.klobuck.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2022/2023 na terenie Powiatu Kłobuckiego z podziałem na 7 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0c5d53-3801-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037626/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2022/2023 na terenie Powiatu Kłobuckiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355691/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 309814,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 - Obwód Drogowy nr 1 w KłobuckuWynajem samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały wraz z kierowcą.
Szacunkowa ilość usługi w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
- w zakresie podstawowym maksymalnie 5 000 km,
- w zakresie objętym prawem opcji 40% zamówienia podstawowego
tj. maksymalnie 2 000 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72916,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 - Obwód Drogowy nr 1 w KłobuckuWynajem samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały wraz z kierowcą.
Szacunkowa ilość usługi w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
- w zakresie podstawowym maksymalnie 5 000 km,
- w zakresie objętym prawem opcji 40% zamówienia podstawowego
tj. maksymalnie 2 000 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72916,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 - Obwód Drogowy nr 1 w KłobuckuWynajem samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały wraz z kierowcą.
Szacunkowa ilość usługi w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
- w zakresie podstawowym maksymalnie 5 000 km,
- w zakresie objętym prawem opcji 40% zamówienia podstawowego
tj. maksymalnie 2 000 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72916,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4 - Obwód Drogowy nr 1 w KłobuckuWynajem ciągnika rolniczego o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym wraz z kierowcą.
Szacunkowa ilość usługi w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
-w zakresie podstawowym maksymalnie 40 m-g,
-w zakresie objętym prawem opcji 40% zamówienia podstawowego
tj. maksymalnie 16 m-g.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 5185,19 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 5 Obwód Drogowy nr 1 w KłobuckuWynajem pojazdu z zamontowanym pługiem do odśnieżania chodników o wadze do 800 kg wraz z kierowcą.
Szacunkowa ilość usługi w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
- w zakresie podstawowym maksymalnie 50 m-g,
- w zakresie objętym prawem opcji 40% zamówienia podstawowego
tj. maksymalnie 20 m-g.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 6481,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 6 - Obwód Drogowy nr 2 w PrzystajniWynajem samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały wraz z kierowcą.
Szacunkowa ilość usługi w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
- w zakresie podstawowym maksymalnie 5 000 km,
- w zakresie objętym prawem opcji 40% zamówienia podstawowego
tj. maksymalnie 2 000 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72916,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 7 - Obwód Drogowy nr 2 w PrzystajniWynajem pojazdu z zamontowanym pługiem do odśnieżania chodników o wadze do 800 kg wraz z kierowcą.
Szacunkowa ilość usługi w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
- w zakresie podstawowym maksymalnie 50 m-g,
- w zakresie objętym prawem opcji 40% zamówienia podstawowego
tj. maksymalnie 20 m-g.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 6481,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28.09.2022 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych Powiatu wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty
z najniższą ceną. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28.09.2022 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych Powiatu wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty
z najniższą ceną. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28.09.2022 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych Powiatu wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty
z najniższą ceną. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28.09.2022 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych Powiatu wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty
z najniższą ceną. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28.09.2022 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych Powiatu wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty
z najniższą ceną. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. ,,BUD-MET" Jarosław Kałmuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5741006553
7.3.3) Ulica: Słowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Truskolasy
7.3.5) Kod pocztowy: 42-134
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Wartości części zamówienia stanowią wartość netto dla zamówienia podstawowego.
Dotyczy części nr 6:
Ceny ofert stanowią cenę brutto dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji.
Wartość umowy stanowi sumę wartości brutto dla zakresu podstawowego (78 550,00 zł) i dla zakresu objętego prawem opcji (25 920,00 zł).
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kłobucku
- Budowa oświetlenia boiska sportowego przy ul. Parkowej w Łobodnie
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Oświetlenie ulicy Równoległej w Kłobucku
- Przebudowa drogi gminnej ul. Rolniczej w miejscowości Kłobuck
- Przebudowa odcinka DP 2023 S ul. Wojska Polskiego od DK 43 do skrzyżowania z DP 2020 S ul. Jana Długosza oraz odcinka DP 2020 S od DP 2023 S do przejazdu kolejowego.
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.