eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówModernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie (w systemie zaprojektuj i wybuduj).



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie (w systemie zaprojektuj i wybuduj).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/949546

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie (w systemie zaprojektuj i wybuduj).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-097a7e7d-3934-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.19.2024.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Modernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac budowlanych. Zakres prac obejmuje remont nawierzchni drogi, wymianę nawierzchni chodników wraz z remontem sieci na długości 105 mb.
3. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę estetyki i funkcjonalności historycznej przestrzeni rynku. Zmodernizowana droga połączy dwa najbardziej wartościowe pod względem historycznym i architektonicznym budowle w naszym mieście, tj. wieżę ratuszową i odrestaurowaną bramę zamkową, która zostanie wyremontowana dzięki dofinansowaniu z Rządowego Funduszu Polski Ład; Program Inwestycji Strategicznych.
4. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz przedmiarze robót – stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ.
Modernizację ul. Przyjaciół Żołnierza w miejscowości Bierutów należy prowadzić przy zapewnieniu ciągłości systemu komunikacyjnego. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do wystąpienia w imieniu Zamawiającego o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/zaświadczenia o braku podstaw o wniesienia sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych.
W zakres robót wchodzi realizacja przedsięwzięcia (wraz z wymianą istniejących sieci i próbami szczelności) zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, którą należy opracować w oparciu o założenia opisane w PFU. Do zadań Wykonawcy należy także wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi prób szczelności oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania drogi, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
5. Zakres inwestycji obejmować będzie:
1) wykonanie dokumentacji projektowej,
2) remont nawierzchni drogi,
3) wymianę nawierzchni chodników wraz z remontem sieci na długości 105 mb.
6. Szczegółowy opis prac przewidzianych do realizacji zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz przedmiar robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ.
7. Zamawiający zwraca uwagę, iż w PFU wskazany został szerszy zakres prac do wykonania. Wykonawca nie wycenia prac, które zostały wykreślone w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
1) Etap I – obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji oraz uzyskania prawomocnej decyzji udzielającej pozwolenia na budowę/zaświadczenia o braku podstaw o wniesienia sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych i zatwierdzających projekt budowlany oraz wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji,
2) Etap II – obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych modernizacji ul. Przyjaciół Żołnierza w miejscowości Bierutów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1.470.000,00
zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Konsorcjum firm: BIOBUD INWESTYCJE Piotr Schabikowski Sp. komadytowo-akcyjna – LIDER; BIOBUD Piotr Schabikowski – PARTNER, Sokołowice 109,
56-400 Oleśnica - cena oferty brutto: 2.787.180,00 zł, okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy.
Zgodnie z Rozdziałem XXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia jednym z kryteriów decydujących o wyborze oferty w niniejszym postępowaniu była cena (60%). Oferty złożone przez w/w Wykonawców przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny
najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2787180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2787180,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.