eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb realizacji projektu "Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb realizacji projektu „Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691673703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 9

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boguchwala@podrb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podrb.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Doradztwo Rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb realizacji projektu „Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37adb54-43df-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056080/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa art. spożywczych dla realizacji projektu „Organizacja różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” - PROW 2014-2020.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” - PROW 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377224/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.261.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nabiał i przetwory mleczne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale dla potrzeb realizacji projektu ,,Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem PROW 2014-2020”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 1764 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wieprzowiny dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale dla potrzeb realizacji projektu ,,Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem PROW 2014-2020”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 6946 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki i ryby
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale dla potrzeb realizacji projektu ,,Organizacja różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania
„Transfer wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem PROW 2014-2020”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 3590 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - świeżych warzyw i owoców dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale dla potrzeb realizacji projektu ,,Organizacja różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem PROW 2014-2020”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 3171 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły spożywcze różne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale dla potrzeb realizacji projektu ,,Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania „Transfer
wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem PROW 2014-2020”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 12066,8 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyroby cukiernicze
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale dla potrzeb realizacji projektu ,,Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem PROW 2014-2020”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 9416 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surówek dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale dla potrzeb realizacji projektu ,,Organizacja różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” objętego Programem PROW 2014-2020”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 910 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6795 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6795 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6795 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Batista Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181483287

7.3.4) Miejscowość: Czarna Sędziszowska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6795 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8976 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8976 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8976 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Słodkie Mecyje"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170276554

7.3.4) Miejscowość: Połomia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8976 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.