eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaDostawa sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu grantowego
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu grantowego
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15ae6fcc-1fad-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 846043,18 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145211,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów dla dzieci z rodzin pegeerowskich na terenie gminy Warka w ilości 61 szt. w cenie max. do 2 500 zł brutto każdy. Dostawa realizowana będzie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021r. – jego zakres (ilość i parametry) szczegółowo określone w w/w tabelce stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
a) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach 8:30 – 16:30 (poniedziałek) oraz 07:30 – 15:30 (wtorek – piątek) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy urządzeń.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, postanowieniami Umowy, z uwzględnieniem wymogów BHP, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń.
Wykonawca dopuszcza dostawy częściowe komputerów, co ułatwi Zamawiającemu sprawdzenie jakości dostarczonego towaru. Jeżeli dostawa nastąpi jednorazowo, Zamawiający wystawi wówczas jedynie protokół przekazania dostawy.
Po sprawdzeniu jakości dostarczonego towaru, Zamawiający spisze protokół odbioru. Dopuszcza się odbiór jednostronny przez przedstawiciela Zamawiającego. Protokół odbioru częściowej dostawy oraz protokół odbioru końcowego może zawierać wykaz braków i usterek. Jedynie bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Zamawiający ustala termin na sprawdzenie jakości laptopów do 5 dni roboczych od dnia otrzymania dostawy, jeśli będzie dokonywał sprawdzenia samodzielnie, jednostronnie.
Wykonawca – minimum na 3 dni przed dostawą sprzętu – dostarczy Zamawiającemu listę dostarczonych numerów seryjnych komputerów w postaci elektronicznej – w pliku .xlsx lub .txt
c) Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji urządzeń 2 lata (24 miesiące).
Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca, zobowiązany będzie przygotować dokument gwarancyjny wg Załącznika nr 8, który będzie stanowił załącznik do umowy.
d) Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt i ryzyko, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym.
e) Zaoferowanych w ofercie asortymentowo cenowej towarów nie można zmieniać w trakcie trwania umowy oraz ich cen.
f) W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego sprzętu lub niezgodności towaru z zamówieniem lub ze SWZ zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy – odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.
g) W przypadku nieterminowej lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający naliczy kary jak w Załączniku nr 3 do SWZ – Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237280-5 - Akcesoria zasilające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151035,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152460,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151035,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comcom Olga Kwiatkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 948 262 26 89

7.3.3) Ulica: Frontowa 4b

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 06-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151035,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.