eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChynówPrzygotowanie, dostawa i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Chynowie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, dostawa i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Chynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 67

1.5.2.) Miejscowość: Chynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@chynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.chynow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79425bf4-3d1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, dostawa i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Chynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79425bf4-3d1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088205/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie, dostawa i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Chynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całodzienna obsługa w zakresie żywienia dzieci 3-5 letnich oraz dostawa zestawów obiadowych dla dzieci 6 letnich w Przedszkolu Publicznym w Chynowie. Zamówienie obejmuje:
1. przygotowanie, dostawę i wydanie posiłków składających się ze śniadania, pełnego obiadu i podwieczorku dla około 175 dzieci 3-5 letnich oraz dostawę i wydanie zestawów obiadowych dla około 50 dzieci 6 letnich przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych;
2. dostarczenie posiłków w godzinach: śniadanie od 7:50 do 8:10, obiad od 10:30 do 10:50 i podwieczorek od 13:30 do 13:50;
3. przygotowanie posiłków zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r., poz. 1448), wyłącznie z produktów naturalnych wg norm Instytutu Żywności i Żywienia dzieci i młodzieży;
4. Wykonawca zapewnia:
a) dystrybucję posiłków do przedszkola samochodem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną, w atestowanych termosach, naczyniach i pojemnikach, spełniających wymagania określone w obowiązujących przepisach, zapewniające zachowanie odpowiedniej temperatury i higieny,
b) odbiór i utylizację odpadów,
c) porcjowanie i wydawanie posiłków w danym dniu dla poszczególnych grup dzieci w ilości zgłoszonej przez upoważnionego pracownika przedszkola,
d) opracowanie tygodniowego jadłospisu i dostarczenie dyrektorowi Przedszkola Publicznego w Chynowie z 2 dniowym wyprzedzeniem,
e) zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci (alergie itp.)
f) urozmaicony jadłospis (posiłki nie mogą powtarzać się w ciągu 1 tygodnia)
z uwzględnieniem: zup mlecznych, mieszanego pieczywa, zróżnicowanych potraw mięsnych i z ryb, dodawania do śniadań i podwieczorków sezonowych warzyw i owoców oraz napojów na bazie mleka,
g) przygotowanie posiłków z produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, (wyklucza się sporządzania potraw z proszku za wyjątkiem budyniu i kisielu);
5. Wykonawca usunie z terenu przedszkola zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpady żywnościowe;
6. Zamawiający udostępnia nieodpłatnie pomieszczenia do porcjowania, wydawania oraz spożywania posiłków;
7. Zamawiający zapewnia naczynia do spożywania posiłku (wielokrotnego użytku), sprzątanie i mycie naczyń po posiłkach oraz pomoc przy wydawaniu posiłków dzieciom przez personel przedszkola;
8. Dyrektor Przedszkola Publicznego w Chynowie zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy do końca każdego miesiąca listy dzieci które będą korzystać z posiłków w kolejnym miesiącu;
9. Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby dziecka;
10. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem, w uzasadnionych przypadkach najpóźniej do godz. 7:10 danego dnia;
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
13. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
14. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690810,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699978,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690810,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe ,,Kudaszewicz”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8261391133

7.3.4) Miejscowość: Sulbiny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690810,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-18 do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.