Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
- 2024/BZP 00032818/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach Organizacji Konferencji Naukowej pt. „Ład projektowy” dla 50 uczestników w dniach 7-8 grudnia 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 7836
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4045601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach Organizacji Konferencji Naukowej pt. „Ład projektowy” dla 50 uczestników w dniach 7-8 grudnia 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc4cd4a1-3115-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach Organizacji Konferencji Naukowej pt. „Ład projektowy” dla 50 uczestników w dniach 7-8 grudnia 2023 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają n/w załączniki do SWZ:
Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”),
Załącznik Nr 7 – Wzór umowy.
3. Przewidywane ilości noclegów i wyżywienia podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym stanowią wielkość szacunkową i zostały podane na potrzeby oceny ofert. Cena oferty (całkowite wynagrodzenie brutto) podana w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, służy wyłącznie do porównania ofert. Umowa zawarta zostanie do wysokości środków podanych przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 ustawy PZP. W przypadku gdy oferta najkorzystniejsza będzie przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający zdecyduje się ją zwiększyć, wówczas umowa zostanie zawarta na kwotę maksymalną odpowiadającą kwocie z tej oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altera Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230920733
7.3.3) Ulica: Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów Internationale Grune Woche odbywających się w terminie 17 - 26 stycznia 2025 r. w Berlinie w Niemczech
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 3 wydarzeń związanych z projektem realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.