Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00321109/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2023/BZP 00336264/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gospodarczego na biurowo- gospodarczy/kancelarie leśnictwa Cichobórz i Terebiń wraz ze zmianą sposobu użytkowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIRCZE W MIRCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950015003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hrubieszowska 55
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846519002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mircze@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mircze.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-mircze/zamowienia-publiczne41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku gospodarczego na biurowo- gospodarczy/kancelarie leśnictwa Cichobórz i Terebiń wraz ze zmianą sposobu użytkowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5048cef-250a-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00189946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku gospodarczego na biurowo-gospodarczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292049,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku gospodarczego w Mirczu na biurowo-gospodarczy/
kancelarie leśnictwa Cichobórz i Terebiń wraz ze zmianą sposobu użytkowania, zgodnie z ostatecznym pozwoleniem na
budowę [ decyzja nr 86/2022 z dnia 21.07.2022 r.] . Prace obejmują przebudowę i adaptację istniejących pomieszczeń
gospodarczych dla celów administracyjnych przez dostosowanie ich do obowiązujących warunków technicznych,
higieniczno-sanitarnych oraz przeciwpożarowych. Aktualnie obiekt jest użytkowany wg dotychczasowej funkcji – stanowi
zaplecze gospodarcze nadleśnictwa.
Zakres prac obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych , budowlanych, sanitarnych, elektrycznych w tym zwiększenie
wysokości użytkowej pomieszczeń od wysokości wymaganej dla pomieszczeń użyteczności publicznej. Wykonanie nowej
funkcji pomieszczeń wymaga też wymiany i dostosowania parametrów przegród zewnętrznych i stropu ( współczynnik
przenikania ciepła Uc), parametrów stolarki okiennej i drzwiowej ( współczynnik U) do obowiązujących przepisów. W
ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
• dokonanie geodezyjnego wyznaczenia obiektu w terenie
• dokonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z potwierdzonym przyjęciem jej do państwowego zasobu
geodezyjnego prowadzonego przez właściwego Starostę Powiatowego.
Przebudowa budynku gospodarczego na kancelarie obejmować będzie następujące roboty:
- wykonanie nowych posadzek;
- wykonanie nowych ścianek działowych;
- wykonanie nadproży;
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie okładzin ścian i stropu z płyt gipsowo-kartonowych;
- okładziny ścian z płytek i marmolitu;
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej;
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej;
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej i ogrzewania elektrycznego;
- wykonanie docieplenia części budynku metodą lekko-mokrą;
- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego – podłączenie budynku do siec kanalizacyjnej;
- wykonanie przyłącza wodociągowego - podłączenie budynku do sieci wodociągowej
W budynku zaprojektowano następujące rozwiązania funkcjonalne kancelarii:
- wiatrołap – 3,27 m²;
- poczekalnia – 6,16 m²;
- wc ogólnodostępny -5,63 m²;
- pokój socjalny- 11,50 m² ;
- kancelaria – 13,71 m²;
- pomieszczenie gospodarcze – 6,41 m²;
- kancelaria – 13,71 m²;
- pomieszczenie gospodarcze - 6,41 m²
Razem pomieszczenia kancelarii – 66,80 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany,
przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292601,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292601,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292601,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CHMIELBUD ARTUR CHMIELOWIEC
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BOGUSŁAW CHMIELOWIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-30-52-843
7.3.3) Ulica: MAJDAN WIELKI 26
7.3.4) Miejscowość: KRASNOBRÓD
7.3.5) Kod pocztowy: 22-440
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROSYSTEM ARTUR CHMIELOWIEC, BOGUSŁAW CHMIELOWIEC SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
PROSYSTEM ARTUR CHMIELOWIEC, BOGUSŁAW CHMIELOWIEC SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29260162 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI MIRCZE
więcej: przetargi MIRCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.