Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368869/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla kamiennego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Przytyku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000271526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna, 3
1.5.2.) Miejscowość: Przytyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 618 -03-52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspprzytyk@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspprzytyk.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przytyk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa węgla kamiennego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-214737de-3d8a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032414/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa węgla kamiennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368869/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PSP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa węgla kamiennego „orzech I” o kaloryczności nie niższej niż 25 MJ/kg w ilości 120 ton.
2. Sposób realizacji zamówienia:
1) Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu węgiel w ilości 120 ton oraz zobowiązuje się dostarczać sprzedany węgiel sukcesywnie do miejsca odbioru przez Zamawiającego, każdorazowo na podstawie wezwania, przekazanego mu drogą e-mailową, w terminie 3 dni od daty wezwania. Sprzedany węgiel Wykonawca wyodrębni na swoim placu magazynowym i przetrzyma go tam na swój koszt i ryzyko przez okres do jego dostarczenia do szkoły.
2) Po dostarczeniu węgla, o którym mowa w pkt. 1, zostanie sporządzony protokół odbioru. Do protokołu zostanie dołączone świadectwo jakości, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem oraz dokument potwierdzający ilość złożonego węgla.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia ilości złożonego na terenie Wykonawcy węgla.
4) Wykonawca zobowiązany jest przetransportować i rozładować węgiel na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Dzieci w Przytyku, ul. Szkolna 3,
26-650 Przytyk maksymalnie w pięciu etapach zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, jednorazowo nie więcej niż 30 ton.
5) Dowodem zrealizowania każdorazowego transportu, o którym mowa w punkcie 4, będzie protokół odbioru, przy czym zamawiający ma prawo do zważenia węgla we własnym zakresie.
6) Transport węgla będzie realizowany w godzinach od 8:00 do 15:00, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
7) Wykonawca nie może naliczać dodatkowych kosztów związanych z transportem węgla.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy węgla kamiennego innego niż opisany w specyfikacji warunków zamówienia i na podstawie niniejszej umowy zakupionego przez Zamawiającego oraz wyodrębnionego na jego potrzeby na placu magazynowym Wykonawcy. W przypadku dostarczania węgla innego niż określony w umowie i SWZ Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych oraz obciążenie Wykonawcy kosztami dostarczenia paliwa od innej firmy.
4. Termin realizacji zamówienia ustala się:
- zakup węgla jeden miesiąc od dnia zawarcia umowy - do dnia ……..., kiedy
towar zostanie wyodrębniony jako własność Zamawiającego i złożony na placu magazynowym Wykonawcy,
- transport zakupionego węgla do szkoły 1 etap - w terminie 10 dni roboczych od dnia dokonania odbioru węgla, pozostałe sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego w terminie do dnia 01.04.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WĘGLOPASZ Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy węgla-groszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej "Borówek"
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO GROSZEK W ILOŚCI 290 TON
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.