eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AbramówBudowa kanalizacji w m. Wolica i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Abramów oraz remont gminnej oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji w m. Wolica i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Abramów oraz remont gminnej oczyszczalni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ABRAMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Abramów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-143

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 85 25 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@abramow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugabramow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87ce31a9-2959-11ef-b091-ce35ef079555

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji w m. Wolica i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Abramów oraz remont gminnej oczyszczalni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ce31a9-2959-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062523/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej podcisnieniowej w Wolicy i przydomowych oczyszczalni scieków na terenie gm. Abramów oraz remont gminnej oczyszczalni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364672

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7558561,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem 1 części zamówienia jest:
1) budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla m. Wielkie (Ugory), Wielkolas, Wolica, gm. Abramów w zakresie sieci przewodów kanalizacyjnych usytuowanych w obrębie miejscowości Wolica (Etap 2).
Etap obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej z przyłączami od SZ81 (studnia zrealizowana) do SZ92 oraz od SZ17 (studnia zrealizowana) do SZ61.
CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI
 kolektory podciśnieniowe z rur :
PE 160 mm L= 2 803,0 m
PE 125 mm L= 2 005,0 m
PE 90 mm L= 1 230,0 m
Łącznie : L= 6 038,0 m
 sieci grawitacyjne
200 PVC "S" : łączna długość L= 25,0 m
160 PVC "S" : łączna długość L= 890,0 m
 przyłącza grawitacyjne
160 C "S": łączna długość L= 298,0 m
 studzienki zbiorczo-zaworowe żelbetowe o wym. 1,0x1,0mx2,05m (2,55m) wyposażone w zawór podciśnieniowy dz 90mm - 55 szt.
 studzienki połączeniowe z tworzywa sztucznego 400 mm, na sieci - 79 kpl.
 ilość podłączonych posesji - 73 szt.
 instalacja monitoringu zaworów podciśnieniowych,
 odwodnienie wykopów z zastosowaniem drenażu
2) dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w obrębie m. Wolica, gm. Abramów.
CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI
 kolektory podciśnieniowe:
PE160 - L= 836,5 m
PE125 - L= 237,0 m
PE90 - L= 226,5 m
-----------------------------------
razem: L= 1 300,0 m
 studzienki zaworowe z zaworem podciśnieniowym DZ90mm - 13 szt.
 rurociągi grawitacyjne:
PVC160 - L= 52,5 m
 studzienki rewizyjne z tw. sztucznego d= 425mm - 5 szt.
przyłącza domowe grawitacyjne:
PVC160 - L= 134,5 m
 studzienki rewizyjne z tw. sztucznego d= 425mm - 6 szt.
3) wykonanie niezbędnych robót remontowych w obrębie gminnej oczyszczalni ścieków w Abramowie:
 demontaż istniejących dmuchaw układu napowietrzania oczyszczalni w pomieszczeniu pomp próżniowych (2 szt.) wraz z dostawą, montażem, podłączeniem i uruchomieniem dwóch nowych dmuchaw typu rootsa,
 wymiana stóp sprzęgających dla eksploatowanych obecnie pomp tłocznych typu Flygt NP3127 DN100 (2 szt.) w istniejącym zbiorniku podciśnieniowym wraz z wymianą orurowania wewnętrznego zbiornika,
 wymiana istniejącego przepływomierza elektromagnetycznego na rurociągu odpływowym ścieków oczyszczonych w istniejącej studzience przepływomierza,
 wymiana rurociągu wprowadzającego ścieki z rurociągu tłocznego na zbiornik stawowy oczyszczalni na rurociąg PE180 SDR17 PN10 w ociepleniu zapewniającym brak możliwości jego zamarznięcia w okresie zimowym z zabezpieczeniem przed czynnikami atmosferycznymi i uszkodzeniami mechanicznymi,
 Wykonanie otworu i wspawanie króćca przyłączeniowego średnicy 100mm wraz ze złączką przyłączeniową do węża w punkcie zlewnym oczyszczalni (wszystkie elementy ze stali kwasoodpornej);
 remont istniejącej podmurówki budynku oczyszczalni - usunięcie istnej odparzonych płytek klinkierowych, przygotowanie powierzchni cokołu wraz z wykonaniem tynku mozaikowego na powierzchni 6,0 m2,
 remont schodów wejściowych do budynku oczyszczalni – skucie istniejących płytek gresowych na schodach, przygotowanie podłoża i położenie nowych płytek gresowych. Powierzchnia całkowita schodów do obłożenia płytkami – 6,0 m2,
 wymiana istniejących drewnianych drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku oczyszczalni ścieków na dwuskrzydłowe drzwi aluminiowe – wymiary otworu dla drzwi wejściowych – 127 x 210cm,
 skucie istniejących płytek gresowych posadzek w budynku oczyszczalni w pomieszczeniu pomp próżniowych i w korytarzu – powierzchnia całkowita: 33 m2, przygotowanie powierzchni i ułożenie nowej posadzki z płytek gresowych w pomieszczeniu pomp próżniowych, w korytarzu i w pomieszczeniu dyżurki – powierzchnia całkowita nowej posadzki z płytek gresowych do wykonania: 47 m2,
 Wykonanie drobnych poprawek i uzupełnień tynkarskich w pomieszczeniach budynku
 oczyszczalni: pomieszczeniu pomp próżniowych, korytarzu i dyżurce wraz z malowaniem ścian zmywalną farbą lateksową w kolorze białym. Powierzchnia sufitów do malowania: 47m2, powierzchnia ścian: 133 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442110-1 - Malowanie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431000-7 - Kładzenie płytek

4.5.5.) Wartość części: 4766179,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem 2 części zamówienia jest zaprojektowanie i budowa biologiczno - mechanicznych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Abramów. Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
1) przeprowadzenie wizji lokalnej na działce inwestora wraz z dokonaniem odwiertów geologicznych,
2) uzgodnienia lokalizacji i montażu przydomowej oczyszczalni ścieków,
3) opracowanie projektów budowlanych, wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami lub uzyskanie prawomocnego zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na budowę, jeśli zajdzie taka konieczność,
4) budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków jednorodzinnych:
a) od 1 do 4 osób - szt. 56,
b) od 5 do 6 osób – szt. 36,
c) od 7 do 8 osób – szt. 7,
d) od 9 do 10 osób - szt. 1,
5) Wpięcie rurociągu odprowadzającego ścieki z budynku mieszkalnego do przydomowej oczyszczalni ścieków,
6) przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni,
7) przeprowadzenie szkolenia z obsługi oczyszczalni,
8) mycie, dezynfekcja i zasypanie lub usunięcie istniejących zbiorników, bezodpływowych (szamb) po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem posesji,
9) uporządkowanie terenu budowy,
10) udzielenie gwarancji na wykonane prace budowlane i zastosowane urządzenia technologiczne (zgodnie ze złożoną ofertą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 2792382,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4250892,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5463082,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4250892,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTMIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384945852

7.3.3) Ulica: 21A

7.3.4) Miejscowość: Czeberaki

7.3.5) Kod pocztowy: 21-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WUPRINŻ S.A. ul. Straży Ludowej 35, 60-465 Poznań, roboty polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w technologii podciśnieniowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4250892,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2787700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3658592,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2787700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRANKO max Łukasz Frankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731020146

7.3.3) Ulica: 97a

7.3.4) Miejscowość: Łaszew Rządowy

7.3.5) Kod pocztowy: 98-324

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2787700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.