Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355595/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie i wykonanie interaktywnej mapy (IM), której podstawą będzie siedem podregionów w województwie śląskim objętych procesem transformacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie interaktywnej mapy (IM), której podstawą będzie siedem podregionów w województwie śląskim objętych procesem transformacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5266fc9f-2333-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Transformersi w szkołach – Edukacja na rzecz zielonej transformacji i zachowania kultury górniczej w regionie”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1. 29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Interaktywnej Mapy (IM), której podstawą będzie siedem podregionów w woj. śląskim objętych procesem transformacji, zwanej dalej „Serwisem”. Wykonawca dostarczy licencje dla nielimitowanej liczby użytkowników (bezterminowa do użytku edukacyjnego).
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie wszystkich niezbędnych licencji do uruchomienia i użytkowania Serwisu,
b) zaprojektowanie i wykonanie Interaktywnej Mapy (IM) przy użyciu narzędzi informatycznych. Wymagane parametry IM przedstawia rozdz. II załącznika nr 2 do SWZ.
c) nałożenie na IM warstw obrazujących obszary górnicze, położenie elektrowni węglowych i innych obiektów poprzemysłowych. Wymaganą zawartość opisuje rozdz. III załącznika nr 2 do SWZ.
d) przeprowadzenie warsztatów uczących pracy na mapach górniczych, dostarczenie odpowiedniego oprogramowania, wprowadzenie przestrzennych wyrobisk górniczych jako kolejną warstwę IM. Wymagania techniczno-użytkowe oprogramowania zawiera rozdz. IV załącznika nr 2 do SWZ.
e) wykonanie mapy zanieczyszczeń powietrza wybranego obszaru. Wprowadzenie mapy izolinii wybranych parametrów jako kolejną warstwę IM. Wymagania przedstawia rozdz. V załącznika nr 2 do SWZ.
f) opracowanie instrukcji, wykonanie szkoleń, zapewnienie serwisu. Utworzenie strony internetowej Projektu i prowadzenie informacji w mediach społecznościowych. Wymagania przedstawia rozdz. VI załącznika nr 2 do SWZ,
g) udzielenie gwarancji (przyjmowanie zgłoszeń za pośrednictwem helpdesk).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
4) Termin realizacji zamówienia: do 28.02.2026 r., przy czym:
a) licencje na oprogramowanie zostaną przekazane Zamawiającemu do 30 dni od daty zawarcia umowy,
b) przeprowadzenie pierwszego szkolenia z poprawnego przygotowania danych do 30 dni od daty zawarcia umowy,
c) opracowanie mapy jakości powietrza - do 120 dni od daty zawarcia umowy,
d) stacjonarne warsztaty z obsługi map górniczych i wykonanie przestrzennej mapy wyrobisk górniczych - nie pózniej niż 1 rok od daty zawarcia umowy,
e) nałożenie na IM treści wymaganych warstw - do 28.02.2026 r.
5) Wymagany minimalny okres gwarancji (utrzymania serwisu): 48 miesięcy od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany maksymalny czas usunięcia błędów liczony od momentu zgłoszenia: do 24h roboczych.
Godziny robocze, to godziny od poniedziałku do piątku w dni nie będące ustawowo dniami wolnymi od pracy w godzinach 08.00 – 16.00.Czas usunięcia błędów stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48463000-1 - Pakiety oprogramowania statystycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499798,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499798,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499798,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo-LISP Aleksandra Poniewiera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321308710
7.3.3) Ulica: Smołki 32a
7.3.4) Miejscowość: Książenice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-213
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-LISP ALEKSANDRA PONIEWIERA
jakie przetargi wygrała firma
GEO-LISP ALEKSANDRA PONIEWIERA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499798,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.