Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00385505/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
- 2023/BZP 00305892/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papierowych i elektronicznych bonów towarowych dla Krajowego Instytutu Mediów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY INSTYTUT MEDIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387857893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiktorska 63
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-587
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kim.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kim.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kim1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania konsumpcji mediów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papierowych i elektronicznych bonów towarowych dla Krajowego Instytutu Mediów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-768e515e-48a7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072585/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa bonów towarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385505/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIM.10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 606945,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. W zadaniu nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa papierowych bonów towarowych dla Krajowego Instytutu Mediów, ul. Wiktorska 63, 81-812 Warszawa uprawniających do zakupu towarów i usług w punktach handlowych oferujących co najmniej asortyment taki jak: artykuły spożywcze, mięsne, chemia gospodarcza, kosmetyki, sprzęt AGD i RTV, odzież, książki lub płyty. Zamawiający żąda dostarczenia ww. bonów w poniższej liczbie i nominałach:a) 5400 szt. bonów towarowych papierowych o nominale 20 zł każdy,
b) 5400 szt. bonów towarowych papierowych o nominale 50 zł każdy,
Bony papierowe muszą posiadać termin ważności co najmniej 16 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.5.5.) Wartość części: 396945,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. W Zadaniu nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych bonów towarowych dla Krajowego Instytutu Mediów, ul. Wiktorska 63, 81-812 Warszawa uprawniających do zakupu towarów i usług w punktach handlowych oferujących co najmniej asortyment taki jak: artykuły spożywcze, mięsne, chemia gospodarcza, kosmetyki, sprzęt AGD i RTV, odzież, książki lub płyty.Zamawiający żąda dostarczenia ww. bonów w poniższej liczbie i nominałach: 4000 szt. bonów towarowych elektronicznych o nominale 50 zł każdy;
Elektroniczne bony towarowe przekazane Zamawiającemu muszą posiadać termin ważności co najmniej 12 miesięczny od dnia dostawy do Zamawiającego.
1.3. Pod pojęciem bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.5.5.) Wartość części: 210000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401247,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401247,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401247,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222357343
7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40124700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 261 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający informuje
o unieważnieniu postępowania w Zadaniu nr 2 na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy Pzp. tj. – wszystkie złożone oferty w postępowaniu w Zadaniu nr 2 podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.