Og³oszenie z dnia 2022-11-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00010164/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03ff7366-5ab0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00422340
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Remont posadzek przez wymianê wyk³adzin i paneli w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03ff7366-5ab0-11ed-8832-4e4740e186ac3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale 11 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej
tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
Og³oszenie nr z dnia Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
Roboty budowlane zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwane dalej rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale 11 i 14 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja w zakresie art. 13 RODO zwi±zana z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: W zwi±zku z rozpoczêciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO)
informujemy, i¿ na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. bêd± Pani/Panu przys³ugiwa³y okre¶lone poni¿ej prawa zwi±zane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbê Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie).
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzib± przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl).
2. Wspó³administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister w³a¶ciwy do spraw finansów publicznych z siedzib± przy ul.
¦wiêtokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres email: kancelaria@mf.gov.pl).
3. W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê
drog± elektroniczn± pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl .
4. IAS w Rzeszowie mo¿e przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w nastêpuj±cych celach:
• postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 1801-ILZ.260.70.2022;
• realizacji zamówienia przez Wykonawcê.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 4, Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym pañstwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów
przetwarzania wskazanych w pkt. 4, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
7. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
realizacji zamówienia, w której Pani/Pan bêdzie bra³/a udzia³.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do:
• dostêpu do tre¶ci danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrze¿eniem, ¿e udostêpniane dane osobowe nie mog± ujawniaæ informacji niejawnych, ani naruszaæ tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowi±zany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie;
• sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
• ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO
9. W przypadku uznania, i¿ przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 51 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1801-ILZ1.260.70.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli
wraz z monta¿em listew przypod³ogowych wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia we wskazanych obiektach:
1. Urz±d Skarbowy w Brzozowie, ul. Kazimierzowska 1 36-200 Brzozów;
2. Urz±d Skarbowy w Kro¶nie, ul. Sk³adowa 5 38-400 Krosno;
3. Urz±d Skarbowy w Przeworsku, ul. Tysi±clecia 1, 37-200 Przeworsk.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê
odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia we wskazanych obiektach:
1. Urz±d Skarbowy w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6 37-450 Stalowa Wola;
2. Urz±d Skarbowy w Tarnobrzegu, ul. Wyspiañskiego 12, 39-400 Tarnobrzeg.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê
odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia we wskazanych obiektach:
Zamówienie podstawowe:
1. PUCS PRZEMY¦L, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemy¶l
2. PUCS RZESZÓW, ul. Przemys³owa 14, 35- 105 Rzeszów
Zamówienie w ramach prawa opcji:
1. GRANICZNE CENTRUM WSPÓ£PRACY W BARWINKU 38-450 Dukla
2. III MOBILNY REFERAT REALIZACJI W BARWINKU, 38-450 Dukla
3. Urz±d Skarbowy w Przemy¶lu, ul. Lwowska 9a 37-700 Przemy¶l
4. Urz±d Skarbowy w Lubaczowie, ul. Jana III Sobieskiego 6 37-600 Lubaczów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostaniewybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny
pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Granicznego Centrum Wspó³pracy w
Barwinku i/lub III Mobilnego Referatu Realizacji w Barwinku i/lub Urzêdu Skarbowego w Przemy¶lu i/lub Urzêdu
Skarbowego w Lubaczowie.
2. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 31.01.2023 r.,
3.2. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. Uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia
w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. Uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z
opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcji mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 31.01.2023 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê
odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznych lub zawodowych w zakresie do¶wiadczenia, tj.: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 100 m2.Uwaga: Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ winien siê wykazaæ odpowiedni± krotno¶ci± zdolno¶ci technicznej: tj. sk³adaj±c ofertê na dwie czê¶ci winien wykazaæ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 200 m2; sk³adaj±c ofertê na trzy czê¶ci winien wykazaæ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 300 m2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres
zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. Wykonawca, w przypadku
polegania na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedstawia zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dzone wg wzoru O¶wiadczenia stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga w przypadku, o którym mowa w pkt 4.7. SWZ z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Przedmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest:1. karta produktu;
2. certyfikat lub inny dokument wydany przez odpowiedni± jednostkê badawcz± i dopuszczony do stosowania w budownictwie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. karta produktu;2. certyfikat lub inny dokument wydany przez odpowiedni± jednostkê badawcz± i dopuszczony do stosowania w budownictwie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125ust 1 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji danego Wykonawcy, sk³ada ka¿dy z tych
wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedstawia o¶wiadczenie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wzór O¶wiadczenia
stanowi Za³±cznik nr 3/A do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, warunek okre¶lony w pkt. 6.2mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci
zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w granicach unormowania wart. 455 ustawy Pzp. Wszystkie zmiany umowy zosta³y opisane w Projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy), stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Szczegó³owy sposób z³o¿enia oferty zawarto w rozdziale 15 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-17
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W celu ograniczenia liczby wykonawców, w przypadku podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o prowadzeniu negocjacji,Zamawiaj±cy ogranicza liczbê Wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 3 Wykonawców spe³niaj±cych w najwy¿szym
stopniu kryteria oceny ofert okre¶lone w Rozdziale 17 SWZ. W przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty
niepodlegaj±ce odrzuceniu jest mniejsza ni¿ 3, Zamawiaj±cy zaprosi wszystkich wykonawców do negocjacji.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. W zwi±zku z wprowadzon± ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniawspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) –
Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy wykluczy z postêpowania:
1.1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
1.2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
1.3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
2. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 3 nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1.1-1.3.
3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 3 Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
4. Ostateczny termin realizacji zamówienia dla cz. I i II oraz zamówienia podstawowego dla cz. III, ustala siê na dzieñ 16.12.2022 r.. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego dla cz. III nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni od dnia uruchomienia prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obs³uga, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji ¶wietlnych oraz znaków aktywnych na ci±gach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadañ
- Przed³u¿enie wa¿no¶ci licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzêcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajduj±cych siê w rejonie dzia³ania 34. WOG Rzeszów
- Przegl±dy konserwacyjne i serwis 5 d¼wigów osobowych.
- Sprzeda¿ wraz dostarczeniem sto³u antywibracyjnego granitowego
- Sprzeda¿ i dostawa odczynników do prowadzenia zajêæ dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalety na I piêtrze w budynku Powiatowego Zespo³u Szkó³ nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i roz³o¿enie mobilnej wyk³adziny do Pi³ki Siatkowej i Rêcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Adaptacja dwóch sal zajêæ na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkó³ Nr 2 im. Jaros³awa Iwaszkiewicza - Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJ¡ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓ£KOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BÊD¡CYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOP£AT W BGK W RAMACH RZ¡DOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BÊD¡CYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOP£AT W BGK W RAMACH RZ¡DOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
wiêcej: Wyk³adziny pod³ogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.