eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gi¿ycko"Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. ¦wierkowej w Gajewie"



Og³oszenie z dnia 2024-07-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. ¦wierkowej w Gajewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GI¯YCKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gi¿ycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. ¦wierkowej w Gajewie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-779aa9bd-d784-4ad8-af24-8913ec1d022b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00422370

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039252/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. ¦wierkowa w Gajewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4. w³±czona obs³uga JavaScript,
5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 6. Prawa osób, których dane s± przetwarzane:
Osoby, których dane osobowe s± przetwarzane przez Urz±d Gminy w Gi¿ycku w zwi±zku z udzielaniem zamówieñ publicznych maj± prawo do z³o¿enia wniosku:
 na podstawie art. 15 RODO o dostêp do danych oraz mog± ¿±daæ od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
 na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które s± nieprawid³owe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
 na podstawie art. 17 RODO o usuniêcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
 na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
 na podstawie art. 20 RODO o przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane s± na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany.
 na podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, je¿eli podstaw± przetwarzania jest interes publiczny lub prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie bêdzie ju¿ móg³ przetwarzaæ tych danych osobowych, chyba ¿e wyka¿e, ¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które wed³ug prawa uznaje siê za nadrzêdne wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz± lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ.

Gdy przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±, maj± Pañstwo prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie, bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.

Osoba, której dane dotycz± ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe s± przetwarzane przez Urz±d Gminy w Gi¿ycku w zwi±zku z udzielaniem zamówieñ publicznych nie przys³uguje prawo:

− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.291.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie odcinka drogi gminnej nr 129033N
ul. ¦wierkowej w Gajewie na odcinku od km 0+000,00 do km 0+334 o d³ugo¶ci 334 m.
1. Zakres Zadania nr 1 obejmuje wykonanie: jezdni jednojezdniowej dwukierunkowej kategorii ruchu KR2 o zmiennej szeroko¶ci od 5,00 m do 6,00 m, w nawierzchni z betonu asfaltowego, jedno-stronnego chodnika szeroko¶ci 2,00 m oraz opaski o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, przebudowê nawierzchni gruntowej zjazdów na nawierzchniê z kostki betonowej, przebudowa istnie-j±cej kanalizacji deszczowej.
/zadanie 1 z dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg”/.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbêdnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ wraz z za³±cznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego ,
b) dokumentacj± techniczn±,
c) specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e) projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót,
Wy¿ej wymienione dokumenty nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce i wyja¶niaj±ce.

Wykonawca przed rozpoczêciem robót zobowi±zany jest opracowaæ projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i uzyskaæ jego zatwierdzenie przez w³a¶ciwy organ. Roboty winny byæ oznakowane zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za oznakowanie robót, bezpieczeñstwo ruchu i ewentualne utrudnienia zwi±zane z wykonywanymi robotami w obrêbie placu budowy. Wy¿ej wymienione dokumenty nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce i wyja¶niaj±ce. w przypadku powstania niedaj±cych siê pogodziæ niezgodno¶ci o charakterze technicznym – podstaw± do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany (techniczny) oraz obowi±zuj±ce normy, przepisy i warunki techniczne. W nastêpnej kolejno¶ci nale¿y opieraæ siê na specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót.
Uwaga!
Wykonawca realizuj±cy zadanie 1 zobowi±zany jest wykonaæ tablicê informacyjn± zgodnie
z za³±cznikiem nr 11 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1901942,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - us³uga w zakresie sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
a) Wykonawca winien sprawowaæ funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. ¦wierkowej w Gajewie”.
b) Nadzorem inwestorskim winny byæ objête wszystkie roboty ujête w dokumentacji projektowej. Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 129033N ul. ¦wierkowej obejmuje zakres przedstawiony powy¿ej i w dokumentacji technicznej.
c) Zakres zadañ inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w za³±czniku nr 11 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

• dotyczy zadania 1
a) posiadaj± do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wykaz (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ), ¿e
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2 i z³o¿yæ - wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.

Uwaga! O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej powinno zawieraæ opis obiektywnych (rzeczywistych, realnych) okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych uzyskanie referencji od podmiotu na rzecz, którego wykonano roboty budowlane.

b) posiadaj± niezbêdny potencja³ kadrowy, w tym Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dysponowa³ minimum 1 osob± na stanowisku: kierownik budowy (pe³ni±cy jednocze¶nie rolê kierownika robót) – minimalne wymagania:
 posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym
z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci drogowej;
 osob± posiadaj±c± co najmniej 4 letnie do¶wiadczenie zawodowe, prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz wa¿ne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
i z³o¿± wykaz osób skierowanych do realizacji zadania 1 zgodnie z za³±cznikiem 4 do SWZ.

• dotyczy zadania 2

posiadaj± niezbêdny potencja³ kadrowy, w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby wy-konawca dysponowa³ minimum jedn± osob± na stanowisku:
Inspektora nadzoru – minimalne wymagania:
 posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci drogowej;
 osob± posiadaj±c± co najmniej 4 letnie do¶wiadczenie zawodowe, prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz wa¿ne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;
 pe³ni±cy funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 1 zada-nia polegaj±cego na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni z be-tonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2, w okresie ostatnich 3 lat (dla spe³nienia postawionego warunku) i z³o¿± wykaz osób skierowanych do realizacji za-dania 2 zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ:

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: • dotyczy zadania 1
a) posiadaj± do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wykaz (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ), ¿e
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2 i z³o¿yæ - wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.

Uwaga! O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej powinno zawieraæ opis obiektywnych (rzeczywistych, realnych) okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych uzyskanie referencji od podmiotu na rzecz, którego wykonano roboty budowlane.

b) posiadaj± niezbêdny potencja³ kadrowy, w tym Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dysponowa³ minimum 1 osob± na stanowisku: kierownik budowy (pe³ni±cy jednocze¶nie rolê kierownika robót) – minimalne wymagania:
 posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym
z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci drogowej;
 osob± posiadaj±c± co najmniej 4 letnie do¶wiadczenie zawodowe, prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz wa¿ne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
i z³o¿± wykaz osób skierowanych do realizacji zadania 1 zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ

• dotyczy zadania 2

posiadaj± niezbêdny potencja³ kadrowy, w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby wy-konawca dysponowa³ minimum jedn± osob± na stanowisku:
Inspektora nadzoru – minimalne wymagania:
 posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci drogowej;
 osob± posiadaj±c± co najmniej 4 letnie do¶wiadczenie zawodowe, prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz wa¿ne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;
 pe³ni±cy funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 1 zada-nia polegaj±cego na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni z be-tonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2, w okresie ostatnich 3 lat (dla spe³nienia postawionego warunku) i z³o¿± wykaz osób skierowanych do realizacji za-dania 2 zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ:

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wynikaj±ce z przepisów prawa pzp, szczegó³owe zasady zawarte s± we wzorze umowy za³. 10 a i 10 b do swz

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-09 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ elektronicznie na Profilu Nabywcy Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 13:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.