Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00322489/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Szczytnie Filia im. Jerzego Lanca w Piasutnie - IV ETAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W SZCZYTNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519588780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielbarska
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bohdand6@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sdsszczytno
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-965b38f3-2a13-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Szczytnie Filia im. Jerzego Lanca w Piasutnie - IV ETAP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-965b38f3-2a13-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00322085/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Szczytnie Filia im. Jerzego Lanca w Piasutnie - IV ETAP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 122950,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120056,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych na poddaszu budynku4.5.3.) Główny kod CPV: 45262520-2 - Roboty murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
4.5.5.) Wartość części: 106723,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Instalacja systemu przeciwpożarowego w obszarze strychu4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 13333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106723,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162489,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106723,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADKO Usługi Ogólnobudowlane Radosław Tański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451812459
7.3.3) Ulica: Olszyny 20
7.3.4) Miejscowość: Olszyny 20
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADKO USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE RADOSŁAW TAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
RADKO USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE RADOSŁAW TAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131269,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13333,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21535,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13333,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALKOM S.C. ANDRZEJ FARAŃCZUK, ANNA FARAŃCZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392467853
7.3.3) Ulica: ul. Kajki 10/12a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-547
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALKOM S.C. ANDRZEJ FARAŃCZUK, ANNA FARAŃCZUK
jakie przetargi wygrała firma
ALKOM S.C. ANDRZEJ FARAŃCZUK, ANNA FARAŃCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13333,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-20INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - produktów mleczarskich dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.