eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceBudowa placu zabaw na terenie PSP nr 1 w Kozienicach i PSP nr 4 w Kozienicach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na terenie PSP nr 1 w Kozienicach i PSP nr 4 w Kozienicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 611 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na terenie PSP nr 1 w Kozienicach i PSP nr 4 w Kozienicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93de38e-2ad2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa placu zabaw na terenie PSP nr 1 w Kozienicach i PSP nr 4 w Kozienicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.51.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 484872,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa placów zabaw na terenie Publicznych Szkół Podstawowych – PSP nr 1 i PSP nr 4 w Kozienicach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Budowa placu zabaw na terenie PSP nr 1 w Kozienicach, w tym:
1) Przed przystąpieniem do prac należy oczyścić teren na którym będzie realizowana inwestycja ze znajdujących się tam krzewów, krzaków nie ujętych w projekcie.
2) Roboty ziemne, przygotowawcze, pomiarowe.
3) Zabezpieczenie istniejących nasadzeń.
4) Roboty budowlane w tym przygotowanie podłoża pod wykonanie nawierzchni z mat przerostowych.
5) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod montowane urządzenia z mat przerostowych.
6) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury:
a) Zestaw zabawowy 1 kpl.
b) Zestaw wspinaczkowy 1 kpl.
c) Zestaw sprawnościowy 1 kpl
d) Zestaw edukacyjny 1 kpl.
e) Huśtawka wieloosobowa 1 szt.
f) Ławostół 3 kpl.
g) Ławka z oparciem 3 szt.
h) Kosz na śmieci 2 szt.
7) Kształtowanie terenów zielonych, w tym:
a) Plantowanie terenu.
b) Wykonanie trawników,
c) Nasadzenia zieleni wokół terenu rekreacyjnego (leszczyna turecka, irga Dammera, buk pospolity)
8) Roboty porządkowe.
9) Oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci.
10) Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki wraz z ich utylizacją.
11) Odtworzenie trawników na terenie inwestycji.
12) Prace geodezyjne wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą.
13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
14) Dostawa i montaż tablicy z regulaminem korzystania z placu zabaw.
UWAGA:
Ze względu na przewidywaną w tej samej lokalizacji realizację zadania – przebudowa boiska sportowego znajdującego się obok realizacji zadania budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, WYKONAWCY zadań inwestycyjnych obowiązani są do wzajemnego skoordynowania robót tak, aby roboty te nie kolidowały ze sobą.
Ze względu na prowadzone pozostałe inwestycje na terenie PSP nr 1, ograniczony jest dostęp na plac budowy od strony ul. Radomskiej, Zamawiający zaleca dojazd na teren inwestycji od strony ul. Piaskowej, z późniejszym odtworzeniem przez Wykonawcę zniszczonych terenów zielonych.
II. Budowa placu zabaw na terenie PSP Nr 4 w Kozienicach (całość - etap A-F) w tym:
1) Roboty ziemne, przygotowawcze, pomiarowe.
2) Zabezpieczenie drzew.
3) Wycinka i karczowanie drzew i krzewów.
4) Rozebranie chodników z płyt betonowych, podbudowy oraz obrzeży, nawierzchni poliuretanowej z rozbiegu do skoku w dal,
5) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych.
6) Wykonanie nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych.
7) Ustawienie obrzeży trawnikowych
8) Wykonanie gier chodnikowych, w tym:
a) Gra chodnikowa twister wraz z aplikacją na wyremontowanej nawierzchni z płyt betonowych 1 kpl,
b) Gra chodnikowa zegar wraz z aplikacją wyremontowanej nawierzchni z płyt betonowych 1 kpl.
c) Gra chodnikowa potrójna gra w klasy wraz z aplikacją na wyremontowanej nawierzchni z płyt betonowych 1 kpl,
d) Gra chodnikowa naśladuj mnie wraz z aplikacją wyremontowanej nawierzchni z płyt betonowych 1 kpl,
e) Gra chodnikowa skok w dal wraz z aplikacją wyremontowanej nawierzchni z płyt betonowych 1 kpl,
9) Demontaż deski odbiciowej do skoku w dal.
10) Montaż belki z żywicy epoksydowej.
11) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej z natryskiem strukturalnym, bezspoinowa.
12) Malowanie linii rozbiegu skoku w dal.
13) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz małej architektury, w tym:
a) Tor przeszkód 1kpl,
b) Huśtawka wieloosobowa 1 kpl,
c) Domek edukacyjny 1 kpl,
d) Piaskownica z zacienieniem 1 kpl.
e) Domek ze zjeżdżalnią 1 kpl,
f) Huśtawka wagowa 1 kpl,
g) Bujak na sprężynie – pojedynczy 2 szt. Różne modele,
h) Ławka z oparciem 5 szt,
i) Kosz na śmieci 3 szt,
j) Zjeżdżalnia wys. 120 cm – 1kpl
k) Kule PU – 3 kpl,
l) Półkula PU śr. 70 cm – 4 kpl,
m) Półkula PU śr.35 cm – 2 kpl
n) Zestaw sprawnościowy – 1 kpl
o) Bujak wieloosobowy 1 – 1kpl.
p) Bujak wieloosobowy 2 – 1kpl
14) Plantowanie terenu.
15) Oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci.
16) Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki wraz z ich utylizacją
17) Wykonanie trawników dywanowych.
18) Roboty porządkowe.
19) Prace geodezyjne wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą.
20) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
21) Dostawa i montaż tablicy z regulaminem korzystania z placu zabaw.

3. Zakres robót określony w ust. 2 pkt. I i II nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) stanowiące załącznik nr 11 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 10 do SWZ. Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MJM-BUD Spółka z o.o.S.K.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hubertus Anna Lutowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962983506

7.3.3) Ulica: Zakładowa 7

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i montaż urządzeń do zabaw dla dzieci - Firma Buglo i Vinci-Pley


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.