Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sukcesywnych napraw, konserwacji i obsługi samochodów służbowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie sukcesywnych napraw, konserwacji i obsługi samochodów służbowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be3942c9-4884-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Naprawy samochodowe - OR Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z treścią art. 305 pkt. 2 Ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2022, poz.1710) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Przedmiotem zamówienia są naprawy samochodów służbowych Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie. W postępowaniu wyłaniającym Wykonawcę „Napraw samochodów służbowych AMW OReg Lublin o nr wew. OL-DO.2616.1.2022/1 przeprowadzonym w trybie podstawowym, nie została złożona żadna oferta. W kolejnym postępowaniu na „Naprawy samochodów służbowych” przeprowadzonym w trybie wyboru z wolnej ręki o nr. wew. „OL-DO.2615.4.2022/1 zaakceptowanym przez Panią Prezes AMW w dniu 09.06.2022 r. nie doszło do podpisania Umowy z Wykonawcą.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DZP-OL.2616.124.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OL.2615.387.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych, określonych kodami CPV: 50112100-4 - usługi w zakresie napraw samochodów; 50112110-7 - usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów; 50112200-5 - usługi w zakresie konserwacji samochodów. 2. Zamówienie obejmuje naprawy, konserwacje i obsług techniczne niżej wymienionych samochodów: 1) Skoda SuperB Ambition 1,8 TSI; rok produkcji 2011; ilość pojazdów 1; 2) Peugeot Partner 1,6 Pb; rok produkcji 2016; ilość pojazdów 1; 3) Peugeot Partner 1,6 D; rok produkcji 2015; ilość pojazdów 1; 4) Peugeot Partner 1,6 Pb; rok produkcji 2018; ilość pojazdów 1; 5) Volkswagen Passat 1,8 Pb; rok produkcji 2018; ilość pojazdów 1;
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości pojazdów w przypadku ich zbycia lub nabycia. 4.Zakres napraw, konserwacji i obsług technicznych obejmuje:
1) przeglądy okresowe pogwarancyjne;
2) naprawy i konserwacje wynikające z przeglądów;
3) naprawy blacharskie i lakiernicze;
4) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych; 5) przeglądy i naprawy układów klimatyzacji pojazdów; 6) naprawy tapicerki pojazdu; 7) niezbędne dla utrzymania właściwego stanu technicznego diagnostyki i regulacje mechanizmów oraz zespołów.
5. Przeglądy o których mowa w ust. 4 pkt 1 wykonywane będą zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z warunków eksploatacji i przeglądów okresowych określonych przez producenta samochodów wymienionych w ust. 2.
6. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy:
1) mieszczącej się na terenie miasta Lublin, w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, tj. 20-309 Lublin, ul. Łęczyńska 1; 2) położenie i odległość do stacji serwisowej Wykonawcy weryfikowane będzie w oparciu o wyszukiwarkę internetową google.pl/maps;
7. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, posiadającymi wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów oraz był wyposażony co najmniej w:a. stanowisko do naprawy samochodów; b. stanowisko do diagnostyki komputerowej silnika; c. stanowisko do geometrii tylnej i przedniej osi; d. testery diagnostyczne. 8. Dopuszcza się wykonywanie usług przez podwykonawców. Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. Wykonawca zleca wykonanie części prac podwykonawcom na własny koszt i ryzyko. 9. Wykonanie usług odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zleceń w miarę potrzeb, w formie telefonicznej, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. 10. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. 11. Przekazanie pojazdów do naprawy i odbiór po zrealizowaniu usługi dokonywane będą przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na podstawie dokumentów przyjętych u Wykonawcy. 12. Wykonawca usługi zobowiązany jest: 1) przyjmować samochody od Zamawiającego w terminie określonym w ofercie licząc od dnia zgłoszenia naprawy w formie określonej w ust. 8; 2) każdorazowo przed rozpoczęciem naprawy przedstawić Zamawiającemu wstępny kosztorys jej wykonania, dostarczony do Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego; rozpoczęcie naprawy może odbyć się po akceptacji kosztorysu naprawy przez Zamawiającego; 3) utylizować części i materiały wymienione w czasie naprawy, przeglądu; 4) przedstawić na żądanie Zamawiającego części oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez nie wymagań producenta; 5) usunąć na własny koszt, w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wady lub usterki związane z wykonaną naprawą, zastosowaniem części lub materiałów; 6) ponieść koszty wynikłe z powodu błędnej diagnostyki lub wadliwie wykonanej naprawy, przy czym przez błędną diagnostykę lub wadliwie wykonaną naprawę rozumie się w szczególności przypadek powtarzania się usterki mimo dokonanej przez wykonawcę diagnostyki lub naprawy.
13. Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług w terminach zgodnych z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 14. Termin wykonania pojedynczej naprawy może ulec przedłużeniu wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji oczekiwania na części spowodowane ich brakiem na rynku lokalnym lub w przypadku uzasadnionych okoliczności związanych z epidemią SARS-CoV-2.
15. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 16. Części, mechanizmy, podzespoły, oleje użyte do napraw będą nowe, objęte gwarancją producenta. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie części i mechanizmów zregenerowanych, nie mogą to być części i zespoły wchodzące w skład układu kierowniczego i hamulcowego. 17. Materiały eksploatacyjne użyte do naprawy powinny być dopuszczone przez producenta samochodu. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania Zamawiającemu. 19. Nie dopuszcza się dokonywania zmian konstrukcyjnych w naprawianych pojazdach. 20. Wykonanie napraw nieuzgodnionych z Zamawiającym nie będzie rodziło obowiązku zapłaty za wykonaną usługę. 21. Wykonawca jest gwarantem wszelkich usług i napraw wykonanych przez siebie i przez podwykonawców. 22. Na wykonaną naprawę zostanie udzielona co najmniej 6-miesięczna gwarancja, a zastosowane podzespoły i części będą posiadały ważną gwarancję producenta i będzie ona ważna przez co najmniej 12 miesięcy od dnia zamontowania w naprawianym pojeździe.
23. Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy.
24. Rozliczanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur przedstawionych przez Wykonawcę po zrealizowaniu usługi
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Badaj, Michał Badaj, Łukasz Badaj "Jacek-Leszek" s.c. Mechanika ELektromechanika Samochodowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430564468
7.3.3) Ulica: ul. Wrońska 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-237
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.