Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374641/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-190/2022-Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie fabrycznie nowych: mebli, urządzeń i wyposażenia w pomieszczeniach nr 38 i nr 39 Wydz. Elektroniki,Fotoniki i Mikrosystemów w bud.C-4 PWr.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-190/2022-Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie fabrycznie nowych: mebli, urządzeń i wyposażenia w pomieszczeniach nr 38 i nr 39 Wydz. Elektroniki,Fotoniki i Mikrosystemów w bud.C-4 PWr.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e609aff1-4307-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/75/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.145 Meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374641/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-190/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12166,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie fabrycznie nowych: mebli, urządzeń i wyposażenia w pomieszczeniach nr 38 i nr 39 Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów w budynku C-4 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 11/17 – Zadania.
Zadanie 1 – Wyposażenie meblowe
W zakres wyposażenia meblowego wchodzą następujące elementy :
- zestawy biurek bk i szafek podblatowych sk;
- zestawy blatów bl1, bl2, bl3, bl4;
- zestawy mebli gotowych - fotele, krzesła
Kod CPV Zadanie Nr 1 - 39100000-3 Meble
39130000-2 Meble biurowe ; 39112000-0 Krzesła; 39113100-8 Fotele
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ ( Załącznik Nr 4a_Specyfikacja mebli i wyposażenia _Zadanie Nr 1; oraz dokumentacja projektowa pn.: „ Modernizacja pomieszczenia nr 38 i 39 w budynku C-4 Politechniki .Wrocławskiej, branża: wyposażenie meblowe- materiały przetargowe” z sierpnia 2022 r.)
15. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 70762,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie fabrycznie nowych: mebli, urządzeń i wyposażenia w pomieszczeniach nr 38 i nr 39 Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów w budynku C-4 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 11/17 – Zadania.Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 2 Zadaniach:
Zadanie 2 – Wyposażenie stałe - urządzenia:
W zakres wyposażenia stałego wchodzą następujące elementy :
- tablica suchościeralna ceramiczna biała o wymiarach 170x100cm - sztuk 4
- ekran montowany do ściany o wymiarach 240x180cm - szt.2
- projektor montowany do sufitu - sztuk 2
Kod CPV Zadanie Nr 2
- 38652100-1 Projektory
- 38653400-1 Ekrany projekcyjne
- 30195400-6 Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ ( Załącznik Nr 4b_Specyfikacja urządzeń _Zadanie Nr 2 oraz dokumentacja projektowa pn.: „ Modernizacja pomieszczenia nr 38 i 39 w budynku C-4 Politechniki .Wrocławskiej, branża: wyposażenie meblowe- materiały przetargowe” z sierpnia 2022 r.)
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 50904,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59994,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59994,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA TRAMS SP. Z O. O. UL. RUSKA 61, 55-095 WROCŁAW, WOJ. DOLNOŚLĄSKIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-17-11-222
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59994,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 255 ust. 1 uPzp
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie przetargowe na Zadanie Nr 2 zostało unieważnione, ponieważ do wymienionego Zadania Nr 2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.