Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00358652/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4453eb7c-39a9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zlokalizowanego w Busku-Zdroju, al. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, dz. nr 199/2, obręb 0010 Busko-Zdrój
ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJE NASTĘPUJĄCY ZAKRES ROBÓT W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ WYBUDUJ”:
a) rozbiórkę ścian wewnętrznych zgodnie z załącznikiem graficznym na parterze oraz w piwnicy budynku wraz z gniazdami i przełącznikami,
b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej na parterze oraz w piwnicy budynku urzędu wraz z gniazdami i przełącznikami, uwzględniającej zmieniony układ pomieszczeń,
c) wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wodociągowej w piwnicy budynku, uwzględniającej zmieniony układ pomieszczeń,
d) dostawę i montaż stolarki drzwiowej na parterze oraz w piwnicy zgodnie z załącznikiem graficznym do PFU, uwzględniającej zmieniony układ pomieszczeń,
e) dostawę i montaż stolarki drzwiowej na parterze budynku, 1, 2, oraz 3 piętrze na stolarkę aluminiową (dotyczy ścianek znajdujących się przy schodach na klatce schodowej) z kontrolą dostępu do poszczególnych działów urzędu,
f) prace wykończeniowe na parterze budynku oraz w piwnicy (zgodnie z załączonym układem docelowym rozmieszczenia pomieszczeń na parterze oraz w piwnicy),
g) wykonanie instalacji niskoprądowej (komputerowej) na parterze budynku,
h) wykonanie instalacji awaryjnego zasilania wraz z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego,
i) wykonanie serwerowni (wraz z podłogą techniczną wyniesioną, wentylacją, drzwiami p.poż i antywłamaniowymi) w piwnicy budynku w pomieszczeniu oznaczonym na załączniku graficznym pom.12 wraz z niezbędnymi pracami i doprowadzeniem niezbędnych instalacji wraz
z wyposażeniem (3 szafy 42U 600x1200 mm wzmocnione 1,8 tony wykonanej jako ażurowej tył i boki, przód oraz dodatkowo wyposażonej w szynę na 800mm wraz z punktami oświetleniowymi 6x (przód, tył szafy) koryta siatkowe),
j) wykonanie połączenia pomiędzy szafą krosową w serwerowni a szafami teleinformatycznymi na parterze , 2 p. oraz 3 p. tut. budynku,
k) wykonanie nowego pionu kanalizacyjnego oraz wodociągowego do nowych pomieszczeń socjalnych wraz z wykonaniem prac remontowo-adaptacyjnych na parterze, 1 , 2, oraz 3 piętrze budynku wraz z wyposażeniem,
l) wykonanie na 2 oraz 3 piętrze toalet (wraz z wyposażeniem) - toalety na poszczególnych piętrach należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. graficznym nr 1 - toaleta na parterze bud. z kontrolą dostępu,
m) demontaż istniejącego ogrodzenia oraz dostawa i montaż nowego ogrodzenia wraz z dwoma furtkami i dwoma bramami dwuskrzydłowymi (dwie furtki z kontrolą dostępu, jedna brama wjazdową od strony zachodniej musi być wyposażona w automatykę sterującą),
n) wykonanie nowej nawierzchni parkingu zlokalizowanego na dz. ewidencyjnej nr 199/2 obr. 0010 Busko-Zdrój od strony zachodniej na działce, z uwzględnieniem korekty spadków,
o) wykonanie płyty pod nowoprojektowany agregat prądotwórczy,
p) wykonanie stalowej wiaty śmietnikowej pozwalającej zmieścić 8 pojemników 1100 l z dwoma osobnymi wejściami,
q) wykonanie na parterze budynku dedykowanej sieci komputerowej wraz z tablicą zabezpieczającą w zakresie prac,
r) należy wykonać okablowanie strukturalne w standardzie kategorii 6A (klasa EA) obejmujące swoim zakresem okablowanie sieci LAN oraz gniazda końcowe pod inny sprzęt wykorzystujący sieć komputerową (kamery, access pointy WiFi, itp…) zgodnie z załącznikiem graficznym w tym 52 PEL (2xRJ45 + 1 x 240V), 20 PK (punktów kamerowych), 3 punkty WiFi (po 2 x LAN),
s) wykonanie dedykowanej instalacja zasilającej urządzenia komputerowe,
t) dostarczyć i zamontować 17 kamer CCTV IP (13 kopułokowe i 4 bullet)
u) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, Punktów Elektryczno-Logicznych "PEL" wraz z zasilaniem 230V oraz wykonaniem rozdzielnic komputerowych RK w budynku i uzyskanie uzgodnienia z inwestorem oraz kompleksowe wykonanie pełnego zakresu robót na podstawie sporządzonego projektu. Dokumentacja projektowa winna być opracowana dla całości zadania.
v) regulacja pionowa studni z kręgów betonowych,
w) montaż studni kanalizacyjnych,
x) przebudowa sieci alarmowej,
y) wykonanie przyłącza światłowodowego,
z) wykonanie sufitów podwieszanych na parterze budynku wraz z demontażem istniejącego sufitu,
aa) skucie i naprawa tynków w piwnicy od strony północnej, południowej oraz wschodniej wraz z przeprowadzeniem zabiegów grzybobójczych i wykonaniem nowych tynków renowacyjnych na ścianach budynku,
bb) prace malarskie wraz z równaniem i przygotowaniem podłoża, tynkami i gładziami na parterze w piwnicy oraz w pomieszczeniach przewidzianych do nowej funkcji (pom. socjalne oraz nowe toalety),
cc) prace pokrywcze związane z wymianą podłóg na nowe wraz z posadzkami typu tarkett i płytkami,
dd) przebudowa kabla zasilającego wew. linii zasilającej WLZ od złącza kablowego do szafy głównej.
UWAGA !
1. Roboty budowlane należy wykonywać po uprzednim gruntownym zabezpieczeniu wszelkiego wyposażenia biurowego pozostawionego w obiekcie (np. zabudowy meblowe).
2. Zamawiający wymaga ścisłej współpracy z Wykonawcą zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju”, realizowanego równolegle.
3. Elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu takie jak: gruz itp.- Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt.
4. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty.
5. Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową.
Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy:
- tablicę informacyjną budowy,
Szczegółowy zakres prac został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
1. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo we:
a. wzorze umowy – stanowiącej Załącznik do SWZ;
b. opisie przedmiotu zamówienia (PFU), który stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4196000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2220000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Andrzej Olesiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-100-34-57
7.3.4) Miejscowość: Wolica, 28-100 Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację infrastruktury Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju"
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa drukowanych etykiet na butelki PET na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
- Dostawa pieluch o podwyższonej chłonności oraz drobnego sprzętu jednorazowego do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busu-Zdroju.
- "Budowa garażu trzystanowiskowego oraz rozbiórka istniejącego garażu na działce Nr 47/1 w Busku - Zdroju przy al. Mickiewicza 15"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 567 od km ok. 22+850 do km ok. 29+300 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika na terenie Gminy Staroźreby"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.