eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkBank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bank Kultury – przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8624-280, 608584785

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5edb1684-17d6-11ed-acbd-46d0480cd9c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bank Kultury – przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5edb1684-17d6-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031282/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Bank Kultury – przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku ( etap I )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301687/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2022.R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6043608,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie dawnego budynku banku przy Al. Wolności 73 do funkcji kulturalnych - na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku. Etap I obejmuje przebudowę piwnic, parteru, I piętra, klatek schodowych, wykonanie niezbędnych instalacji i windy. Powierzchnia użytkowa etapu I: 1836,52 m2.
2. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45450000-6 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby biblioteki” składającą się z następujących elementów:
Projekt budowlany wielobranżowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ
Projekt wykonawczy wielobranżowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
Przedmiary stanowiące załącznik nr 11 do SWZ
Decyzji Starosty Lęborskiego nr 424/18 z dnia 02.10.2018 r. r. o pozwoleniu na budowę
Projektem wykonawczym Wnętrz stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ;
Zestawieniem stolarki stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ;
3.1. Zakres wyłączony z realizacji:
a) Roboty izolacyjne podposadzkowe w zależności od przeznaczenia pomieszczenia- II piętro
• Izolacje cieplne, przeciwdźwiękowe, przeciwwilgociowe i przeciwwodne
b) Roboty budowlano- konstrukcyjne: II piętro
• Wykonanie sufitów rastrowych z płyt MDF
• Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k
• Uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów w ścianach
• Wykonanie ścian działowych z płyt g-k
• Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki
• Wykonanie posadzek cementowych z cokolikami
• Posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych na klatkach schodowych
• Posadzki z płytek gresowych 100x100
• Cokół z czarnego konglomeratu
• Posadzki z wykładziny w kaflach 50x50
• Posadzki z płyty ceramicznej tekstylnej 120x120
• Posadzki z płytek gresowych drewnopodobnych
• Cokół podłogowy z listew fornirowanych, przeciwwilgociowych
• Wykonanie posadzki epoksydowej
• Uzupełnienie tynków cementowo- wapiennych
• Tynki z gipsu szpachlowego
• Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych- płytki gresowe 100x100
• Okładzina ścian z płyt HPL decor oraz MDF
c) Stolarka i ślusarka: II piętro
• montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej do pomieszczeń biurowych/toalet
d) Roboty malarskie: II piętro
• Zeskrobanie i zmycie starej farby
• Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorze białym i szarym podłoży gipsowych z gruntowaniem
• Tapetowanie ścian
e) Prace montażowo- elektryczne: II piętro
• montaż osprzętu (puszki, gniazdka, łączniki)
• wykonanie poziomych obwodów instalacji gniazd wtykowych oraz punktów oświetleniowych
Uwaga- wyprowadzenie instalacji na II piętro do rozdzielni elektrycznej, bez rozprowadzenia przewodów.
f) Instalacja wentylacji: II piętro
• poziome kanały instalacji wentylacyjnej wraz z osprzętem
Uwaga – prace związane z wykonanie oddymiania klatek schodowych i pozostałych systemów związanych z instalacją ppoż wykonać w całości
g) Prace montażowe: II piętro – instalacje wod-kan. co, ct, węzeł
• montaż grzejników
• montaż armatury
• wykonanie poziomów instalacji wod.-kan., c.o.
h) Prace instalacyjne: II piętro – teletechnika
• montaż osprzętu
• montaż urządzeń elektronicznych i multimedialnych (odbiorników TV, rzutników, zestawów komputerowych itp.).
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
4.1. Wykonanie windy zgodnie o następujących parametrach:
Dźwig osobowy elektryczny cierny
Udźwig: 1000 kg / 13 osób
Prędkość: 1 m/s
Ilość przystanków / dojść: dostęp do wszystkich kondygnacji zgodnie z dok. projektową. Wejścia zgodnie z rzutami kondygnacji
Szyb - wymiary optymalne:
Szerokość: 1650 mm
Głębokość: 2500 mm
Podszybie: 1200 mm
Nadszybie: 3400 mm
Wysokość podnoszenia: zgodnie z dok. projektową
Kabina nieprzelotowa
Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 1100 x 2100 x 2100 mm
Standard wykonania: stal nierdzewna
Drzwi przystankowe
Automatyczne 2-panelowe teleskopowe
Wymiar (szerokość x głębokość): 900 x 2000 mm
Ognioodporność: zgodnie z dok. projektową odnoszącą się do wymagań p.poż
Standard wykonania: stal nierdzewna
Drzwi kabinowe
Automatyczne 2-panelowe teleskopowe
Wymiar (szerokość x głębokość): 900 x 2000 mm
Standard wykonania: stal nierdzewna
4.2. Z uwagi na konieczność zachowania ochrony ppoż na II piętrze pomimo jego wyłączenia z realizacji sposób montażu urządzeń ppoż na II piętrze zostanie określony na etapie wykonawstwa z zespołem nadzoru inwestorskiego i będzie on dostosowany do możliwości dostępnych na miejscu budowy. Przy wycenie należy uwzględnić wskazaną w dokumentacji lokalizację punktów z zachowaniem rezerw instalacji na późniejsze przełożenie instalacji w docelową lokalizację zgodną z projektem.
4.3. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji (na elewacji budynku) w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych 1 tablicę informacyjną, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2021r. poz. 953). Miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający. Treść tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
4.4. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
4.5. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
4.6. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
4.7. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
4.8. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
4.9. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska zaświadczenie z PINB o braku sprzeciwu użytkowania.
4.10. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
4.11. Wszelkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8850000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13553100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8850000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnoeuropejska Firma Wielobranżowa UTENA Marek Loewnau

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881981040

7.3.3) Ulica: Tadzino 2

7.3.4) Miejscowość: Gniewino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8850000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.