Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00352026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wewnętrznej infrastruktury drogowej wokół kotłowni wodnej na terenie Szpitala Powiatowego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wewnętrznej infrastruktury drogowej wokół kotłowni wodnej na terenie Szpitala Powiatowego w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-042eb1c6-3842-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075745/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont infrastruktury drogowej wokół kotłowni wodnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/20/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1596731,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu wewnętrznej infrastruktury drogowej wokół kotłowni wodnej na terenie Szpitala Powiatowego w Zakopanem.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w szczególności swym zakresem obejmują:
1) Wykonanie robót przygotowawczych;
2) Wykonanie robót rozbiórkowych starych nawierzchni;
3) Wykonanie remontu jezdni – asfalt;
4) Wykonanie remontu nawierzchni parkingów z kostki;
5) Wykonanie remontu chodników z kostki;
6) Wykonanie wymiany starej kanalizacji deszczowej;
7) Wykonanie zabezpieczenia istniejącej sieci elektroenergetycznej;
8) Wykonanie zabezpieczenia istniejącej sieci teletechnicznej;
9) Wykonanie udrożnienia przepustów pod zjazdami;
10) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
11) Wykonanie robót ziemnych wykończeniowych;
12) Wykonanie uzupełnienia monitoringu zewnętrznego;
13) Wykonanie wymiany słupów oświetleniowych wraz z okablowaniem i oprawami;
zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwanej dalej „STWiORB” stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Ponadto zamawiający zastrzega, że po wykonaniu robót objętych przedmiotem zamówienia wykonawca jest zobowiązany do wykonania:
14) Wymaganych przepisami pomiarów prób i sprawdzeń oraz inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wszystkich wykonanych robót.
3. Z uwagi na fakt prowadzenia robót w czynnym obiekcie zamawiający zastrzega, że wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych zamówieniem jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia zamawiającemu harmonogramu realizacji robót. Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Kierownikiem Działu Techniczno – Eksploatacyjnego Szpitala Powiatowego w Zakopanem przed rozpoczęciem wykonywania prac tak, aby podczas realizacji robót – nie powodować m.in. nadmiernych uciążliwości dla pacjentów jak i w pracy Szpitala Powiatowego w Zakopanem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera:
1) STWiORB – załącznik nr 7 do SWZ – w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót;
2) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisach niniejszej SWZ w tym dokumentacji technicznej występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Celem niniejszego postępowania jest uzyskanie efektu końcowego w postaci robót budowlanych o określonej w SWZ funkcjonalności i przeznaczeniu, a nie wykonanie ich przy użyciu materiałów i urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, iż roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga zaprojektowania a następnie wykonania robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1421558,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600050,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1421558,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID-BRUK – Bartłomiej Majerczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368526412
7.3.3) Ulica: Kościuszki 55
7.3.4) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-530
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
jakie przetargi wygrała firma
Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1421558,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla Wspólnoty Leśnej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.