Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333378/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00343454/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00350899/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym położonym w Gliwicach przy ul. Zawiszy Czarnego 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015296322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielone Zacisze 11B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-294
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 223794545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwkwatera.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwkwatera.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym położonym w Gliwicach przy ul. Zawiszy Czarnego 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4db5c061-173f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.DZN.53.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29320,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym położonym w Gliwicach przy ul. Zawiszy Czarnego 5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42259,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173532,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42259,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Seltik Security Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133016762
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 78
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-301
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć następujące części zamówienia podwykonawcom: podjazdy patroli interwencyjnych, monitoring wizyjny. Na etapie składania ofert Podwykonawcy nie byli znani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42259,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem karp zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 8 zadań - nr postępowania 205/24
- Usługa cateringowa podczas spotkań informacyjnych, szkoleń i innych wydarzeń stacjonarnych i hybrydowych organizowanych przez Zamawiającego
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Kozia 3/5 m 81, Trębacka 3 m 44, Wybrzeże Kościuszkowskie 17 m 25
- "Dostawa systemu do prześwietlania wycinków na potrzeby Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o. "
- Dostawa materiałów do modernizacji eksponatów - zamówienie z podziałem na 5 części.
- Remont pokrycia dachu pokrytego papą na pokrycie papą termozgrzewalną w budynku mieszkalnym przy ul. Wspomnień 38 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony nieruchomości w Teresinie i Poznaniu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w obiektach Prokuratur okręgu bydgoskiego i Sądu Rejonowego w Nakle
- Kompleksowa, stała, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi, obsługa szatni, konwojowania gotówki oraz wsparcie grupy interwencyjnej
- 8/2024/P Całodobowe świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Głównego Inspektoratu Sanitarnego przy ul. Targowej 65 w Warszawie
- "Dozór i ochrona budynków Starostwa Powiatowego w Bolesławcu"
- Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego w Elblągu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.