Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00364540/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków chemicznych do obiektów „UZDROWISKO KOŁOBRZEG” S.A. w Kołobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1c7963a-2954-11ef-b091-ce35ef0795551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków chemicznych do obiektów „UZDROWISKO KOŁOBRZEG” S.A. w Kołobrzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c7963a-2954-11ef-b091-ce35ef079555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029647/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Chemiczne środki czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa środków chemicznych w rodzajach i ilościach opisanych w załączniku nr 1 do SWZ w okresie trwania umowy.
I. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do nieodpłatnego :
1.dostarczenia i zamontowania w ciągu 7 dni od podpisania umowy, na użyczenie urządzeń dozujących dla poz. 1, 2, 12, 14, 15, 16, 17 w Punktach Żywienia Zamawiającego („Perła Bałtyku”, „Mewa”, „Muszelka” ) wg jego wskazań, i tak:
– dozownik z 20m wężem ciśnieniowym WSG2 +pistolet natryskowy (minimum 6 szt)
– pompa dozująca płyn myjący do zmywarki (minimum 3 szt)
– pompa dozująca płyn nabłyszczający do zmywarki (minimum 3 szt)
– dozownik do przygotowywania roztworów roboczych ZMW1 i ZMW3 (minimum 3 szt)
– dozownik dozujący płyn do ręcznego mycia naczyń Easy Dos (minimum 30 szt)
– centralny system dozowania środków chemicznych na 4 produkty chemiczne HN20 (minimum 3 szt)
oraz:
– dla poz. 12 – dozowniki płynu do ręcznego mycia naczyń montowane na ścianę (minimum 6 szt)
– podajnik na ręczniki papierowe -35 szt
– dozownik do mydła -25 szt
– dozownik na rękawiczki jednorazowe – 10 szt
– kosz na środki chemiczne -12 szt
2.dostarczenia i zamontowania w ciągu 7 dni od podpisania umowy, na użyczenie urządzeń
dozujących w części hotelowej Obiektów Zamawiającego („Perła Bałtyku”, „Muszelka” i
„Mewa”III B) wg jego wskazań, i tak:
- dla poz. 1, 2, 3, 4 - po jednym urządzeniu dozującym na każdy z Obiektów
3.zapewnienia, na czas trwania umowy, oryginalnych opakowań na środki chemiczne dozowanych za pomocą systemów dozujących, o mniejszych pojemnościach (np. od 500ml do 1000 ml) do bieżącego stosowania, w ilości minimum 100 szt dla każdego skoncentrowanego preparatu z poz.: 1, 2, 3, 12, 14, 15, 29, 30.
W/w opakowania ze spryskiwaczem.
4.serwisowania, wykonywania konserwacji i ewentualnej wymiany dostarczonych systemów
dozowania środków chemicznych w czasie maksymalnie do 6 godzin od zgłoszenia. W przypadku braku reakcji Zamawiający ma prawo zlecić innemu podmiotowi wykonanie usługi i obciążyć Wykonawcę poniesionymi kosztami.
5.odbierania wszystkich pojemników po zużytych środkach chemicznych przy każdej dostawie
6.dostarczenia, wraz z pierwszą dostawą, planów higieny i przeprowadzenia szkolenia dla personelu
odnośnie stosowania chemii profesjonalnej min. 1 raz w kwartale
7.dostarczenia i zamontowania pojemników na ręczniki celulozowe jednorazowe dla poz. 33 oraz
wymiany pojemników w razie potrzeby w czasie do 6 godzin.
8.przeprowadzenia regularnych, minimum raz w miesiącu, przeglądów urządzeń dozujących oraz dokonania niezbędnych napraw tych urządzeń, a w razie awarii - na każde wezwanie.
Przegląd potwierdzony kartą serwisową (raport)
9.dostarczenie aktualnych kart charakterystyki środków wykazanych w specyfikacji
10.dostarczenia przy pierwszej dostawie środków wzoru karty serwisowej urządzeń dozujących
11.raz w miesiącu, w każdym Punkcie Żywienia Zamawiającego, usuwanie osadów organicznych (odskrobianie zastawy stołowej i naczyń)
12.Zamawiający wymaga wykonania analizy poprawności procesu mycia maszynowego zastawy kuchennej będącej własnością Zamawiającego.
Zamawiający wymaga nieodpłatnie wykonywanych badań:
- badanie poprawności dozowania środków chemicznych (metodą konduktometryczną lub
wolumetryczną)
- badanie skuteczności czyszczenia testem pozostałości białkowych oraz testem pozostałości cukrów prostych glukozy i laktozy na powierzchni mytych w urządzeniu przedmiotów.
Badanie powinno być wykonane testem kwalifikowanym posiadającym stosowny certyfikat zgodności potwierdzający rzetelność uzyskanych wyników testów
- badanie termometryczne min. 1 czujnikiem uwzględniające temperaturę mycia i temperaturę płukania zastawy kuchennej.
Zamawiający wymaga aby urządzenie posiadało zapis próbkowania nie rzadszy niż co 2s oraz ważne
(nie starsze niż 12 miesięcy) świadectwo kalibracji, potwierdzające rzetelność wykonywanych testów.
II. Zamawiający wymaga:
1. dla środków chemicznych z poz. 20, 21 - tabletki myjące i pielęgnacyjne, oryginalnych produktów
ze względu na zachowanie gwarancji urządzeń
2. nieodpłatnych szkoleń personelu Zamawiającego z zakresu i sposobu stosowania dostarczanych przez Wykonawcę środków chemicznych. Szkolenia powinny być przeprowadzane przez przedstawicieli dostawcy środków minimum 1 raz w kwartale.
2. Dostarczane artykułu do utrzymania czystości są transportem wykonawcy.
3. Sukcesywne dostawy zgodnie z zamówieniem w wyznaczone miejsce i wyznaczonym terminie, jeden raz w miesiącu.
4. Dostawy na koszt dostawcy we wskazane miejsce,
5. Płatność przelewem maksymalnie 30 dni od dostarczenia prawidłowej faktury
6. Wymagane są artykuły dobrej jakości, artykuły nie spełniające wymogów będą zwracane przez pracowników obiektu na koszt dostawcy.
7. Dostawa zgodne z zamówieniem (niedopuszczalne są zamienniki) w wyznaczone miejsce i w wyznaczonym terminie,
8. Odbiór wszystkich pojemników po zużytych środkach chemicznych przy każdej dostawie
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532775,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532775,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532775,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369171879
7.3.3) Ulica: ul. Morska 44
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-225
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532775,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont głównego zasilania wody w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu
- Dostawa tlenu medycznego w butlach aluminiowych LIV 2L, 5L, 8L, 10L z dzierżawą butli dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 31-33
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w IV kwartale 2024 r.
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. Zadanie 4 - środki dezynfekcyjne.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.