Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337065/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie audytów energetycznych dla zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Ostrowa Wielkopolskiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-367905fb-3111-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie audytów energetycznych dla zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Ostrowa Wielkopolskiego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-367905fb-3111-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Audyt ex-post z niezbędnymi badaniami dla inwestycji : "Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim"
1.3.16 Audyt energetyczny ex-post dla inwestycji; "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Ostrowa Wielkopolskiego " (dotyczy budynków PP 9, 14, 16, 17 oraz Żłobka Miejskiego)
1.3.17 Audyt energetyczny ex-post dla inwestycji: "Termomodernizacja Urzędu Miejskiego i Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39287,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I obejmuje przeprowadzenie:a) audytu energetycznego ex-post oraz audytu instalacji fotowoltaicznej ex-post budynku Przedszkola nr 9, ul. J. Brzechwy 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
b) audytu energetycznego ex-post budynku Przedszkola nr 14, ul. Bardowskiego 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
c) audytu energetycznego ex-post budynku Przedszkola nr 16, ul. Partyzancka 15b, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
d) audytu energetycznego ex-post budynku Przedszkola nr 17, ul. 3 Maja 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
e) audytu energetycznego ex-post budynku Żłobka Miejskiego, ul. Jankowskiego 10a, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
za okres 29.11.2022 r. – 29.11.2023 r. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Ostrowa Wielkopolskiego”.
2. Dla każdego obiektu wymienionego w pkt 1 należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 497 z późn. zm.)
3. Dla każdego obiektu wymienionego w pkt 1 należy wykonać wyliczenie szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych, ilości zaoszczędzonej energii cieplnej, ilości zaoszczędzonej energii pierwotnej i energii końcowej w wyniku przeprowadzonych robót termomodernizacyjnych (oświadczenie o osiągniętych wskaźnikach rezultatu w danym okresie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 25115,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II obejmuje przeprowadzenie audytu energetycznego ex-post oraz audytu instalacji fotowoltaicznej ex-post budynku Przedszkola nr 15, ul. Szkolna 26, 63-400 Ostrów Wielkopolski, za okres 29.10.2022 r. – 29.10.2023 r., zadanie „Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 15 przy ulicy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim”.2. Dla obiektu wymienionego w pkt 1 należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 497 z późn. zm.)
3. Dla obiektu wymienionego w pkt 1 należy wykonać wyliczenie szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych, ilości zaoszczędzonej energii cieplnej, ilości zaoszczędzonej energii pierwotnej i energii końcowej w wyniku przeprowadzonych robót termomodernizacyjnych (oświadczenie o osiągniętych wskaźnikach rezultatu w danym okresie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 5460,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III obejmuje przeprowadzenie:a) audytu energetycznego ex-post oraz audytu oświetlenia ex-post budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim,
b) audytu energetycznego ex-post oraz audytu instalacji fotowoltaicznej ex-post budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim,
za okres 31.08.2022 r. – 31.08.2023 r., zadanie „Termomodernizacja Urzędu Miejskiego i Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim”.
2. Dla każdego obiektu wymienionego w pkt 1 należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 497 z późn. zm.).
3. Dla każdego obiektu wymienionego w pkt 1 należy wykonać wyliczenie szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych, ilości zaoszczędzonej energii cieplnej, ilości zaoszczędzonej energii pierwotnej i energii końcowej w wyniku przeprowadzonych robót termomodernizacyjnych (oświadczenie o osiągniętych wskaźnikach rezultatu w danym okresie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 8710,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9778,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9778,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kotarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542769121
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9778,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1955,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1955,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kotarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542769121
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1955,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3911,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3911,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kotarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542769121
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3911,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Na II część zamówienia umowa zostanie wykonana w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 30 października 2023 r.
Na III część zamówienia umowa zostanie wykonana w terminie 35 dni od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 1 września 2023 r.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 170904
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej E95 dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie audytu energetycznego dla budynku Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ulicy Komunardów 10 oraz dokumentacji projektowej
- Przeprowadzenie audytu typu due diligence w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie.
- Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Konopnickiej w Białogardzie
- Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla urzędu i jego jednostek organizacyjnych ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
więcej: Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.