Og³oszenie z dnia 2023-10-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00294581/01 - Og³oszenie z dnia 2023-07-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d5074d7-1bd3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00422729
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00125707/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa drukowanych publikacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00294581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.280.11(1).2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 99000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.CZÊ¦Æ NR 1 :
1) A. Majewski, D. Panto, Antyreligijna propaganda w sowieckim plakacie w latach 1918–1941., ISBN: 978-83-65957-50-4, w nak³adzie: 1000 egz.
2) M. So³oduszkiewicz, K. D±browska, 2 Korpus Polski 1943–1943, ISBN: 978-83-65957-51-1, w nak³adzie: 1000 egz.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 66000,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukowanych publikacji:CZÊ¦Æ NR 2:
1) S. Rut, W. Samól, J. Tuliszka, Westerplatczycy – lista 1939. Sk³ad za³ogi Wojskowej Sk³adnicy Tranzytowej na Westerplatte w Wolnym Mie¶cie Gdañsku 1 wrze¶nia 1939 r., ISBN: 978-83-65957-54-2, w nak³adzie: 1000 egz.
2) „Wojna i Pamiêæ” nr 4, ISSN 2658–0446, w nak³adzie: 500 egz.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 45150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 72345,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 45150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19341,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35283,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19341,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Poligraficzny Sindruk Ma³gorzata Kowalcze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128
7.3.3) Ulica: Firmowa 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MA£GORZATA Zak³ad Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygra³a firma
KOWALCZE MA£GORZATA Zak³ad Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19341,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFO¦iGW w Gdañsku w terminie 24 miesiêcy od podpisania umowy
- Dostawa urz±dzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umo¿liwiaj±cego automatyczn± elektroforezê ¿elow± DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbêdnym zestawem komputerowym
- Us³uga wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdañskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposa¿enia w sprzêt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Us³uga kompleksowej obs³ugi urz±dzeñ drukuj±cych u¿ytkowanych w S±dzie Okrêgowym w £odzi oraz w S±dach Rejonowych w Brzezinach, £êczycy, Rawie Mazowieckiej i £owiczu.
- Wydruk i dostawa materia³ów w roku 2025 dla Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa, wykonanie i wdro¿enie systemu centralnego wydruku w Urzêdzie Miasta Inowroc³awia
- Drukowanie Dwutygodnika Samorz±dowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.