Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00521609/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Mniów - budowa kanalizacji sieciowej w miejscowości Grzymałków, Skoki, Zaborowice, Baran, Chyby, Podchyby, Serbinów i Rogowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413737004
1.5.8.) Numer faksu: 413737024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Mniów - budowa kanalizacji sieciowej w miejscowości Grzymałków, Skoki, Zaborowice, Baran, Chyby, Podchyby, Serbinów i Rogowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1de7624d-7af6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090094/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Regulacja gospodarki wodno ściekowej w aglomeracji Mniów – Budowa kanalizacji sieciowej w msc. Grzymałków, Skoki, Zaborowice, Baram, Chyby, Podchyby, Serbinów i Rogowice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPiB.XI.271.9.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8239840,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8239839 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach pierwszej części tj. Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Serbinów 2 należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno – tłocznym wraz z kanałami bocznymi grawitacyjnymi, tłocznymi, w m. Rogowice, Serbinów, gm. Mniów. Zadanie 1: Serbinów 2 swym zakresem obejmuje teren, z którego ścieki napływać będą do przepompowni P4: od SK1 do przepompowni P4, od SK 83 do przepompowni P4 oraz kanał tłoczny od przepompowni P4 do studzienki rozprężnej SR (studzienka SR należy do Zadania 2: Serbinów 1). Rozdział zadań przedstawiony na „Rys. 5 i Rys 2: Plan zagospodarowania terenu” w Części Graficznej projektu wykonawczego. Plan zagospodarowania obejmuje kanały boczne wraz z przyłączami, natomiast zakres zamówienia obejmuje kanały boczne grawitacyjne do pierwszej studzienki na działce prywatnej włącznie lub do przydomowej przepompowni ścieków włącznie w przypadków kanałów bocznych grawitacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 3918203,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach drugiej części tj. Zadanie 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Rogowice należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno – tłocznym wraz z kanałami bocznymi grawitacyjnymi, w m. Rogowice, gm. Mniów. Zadanie 2: Rogowice swym zakresem obejmuje teren, z którego ścieki napływać będą do przepompowni P5: od B1.3 do przepompowni P5 oraz kanał tłoczny od przepompowni P5 do studzienki rozprężnej SR (studzienka SR należy do Zadania 3: Serbinów 2). Rozdział zadań przedstawiony na „Rys. 2 Plan zagospodarowania terenu” w Części Graficznej projektu wykonawczego. Plan zagospodarowania obejmuje kanały boczne wraz z przyłączami, natomiast zakres zamówienia obejmuje kanały boczne grawitacyjne do pierwszej studzienki na działce prywatnej włącznie lub do przydomowej przepompowni ścieków włącznie w przypadków kanałów bocznych grawitacyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 1798679,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach trzeciej części tj. Zadanie 3: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Pochyby należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno – tłocznym wraz z kanałami bocznymi grawitacyjnymi, w m. Podchyby, gm. Mniów. Zadanie 3: Podchyby swym zakresem obejmuje teren, z którego ścieki napływać będą do przepompowni P2 włącznie z przepompownią P2. Rurociąg tłoczny od pompowni P2 został opracowany w Zadaniu 2: Serbinów 1. Rozdział zadań przedstawiony na „Rys. 4 Plan zagospodarowania terenu” w Części Graficzne projektu wykonawczego. Plan zagospodarowania obejmuje kanały boczne wraz z przyłączami, natomiast zakres zamówienia obejmuje kanały boczne grawitacyjne do pierwszej studzienki na działce prywatnej włącznie lub do przydomowej przepompowni ścieków włącznie w przypadków kanałów bocznych grawitacyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 3437562,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części czwartej tj. Zadanie 4: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Baran należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno – tłocznym wraz z kanałami bocznymi grawitacyjnymi i tłocznymi, w m. Baran, Chyby gm. Mniow. Zadanie 4: Baran swym zakresem obejmuje teren, z ktorego ścieki napływać będą do przepompowni P6: od SK1 i SK44 do przepompowni P6, oraz kanał tłoczny od przepompowni P6 do studzienki rozprężnej SR2. Rozdział zadań przedstawiony na „Rys. 6: Plan zagospodarowania terenu” w Części Graficznej projektu wykonawczego. Plan zagospodarowania obejmuje kanały boczne wraz z przyłączami, natomiast zakres zamówienia obejmuje kanały boczne grawitacyjne do pierwszej studzienki na działce prywatnej włącznie lub do przydomowej przepompowni ścieków włącznie w przypadków kanałów bocznych grawitacyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 2987864,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3569352,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4548517,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3569352,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HYDROTERM Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INWESTYCJE LINIOWE INVEST-LINE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 792 229 08 08
7.3.3) Ulica: Michałówka 67
7.3.4) Miejscowość: Radymno
7.3.5) Kod pocztowy: 37-550
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3569352,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2815061,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4112334,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2815061,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H.P. „TRAK-KOP” Mirosław Cieplak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 959-146-59-64
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 105
7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty Pierwsze
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Cieplak Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna TRAK - KOP
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Cieplak Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna TRAK - KOP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2815061,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 987864,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1757224,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 987864,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji i Sieci Sanitarnych AKWEDUKT Andrzej Kowalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 866-109-82-53
7.3.3) Ulica: Ul. Towarowa 7D
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 987864,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2762725,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3860160,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2762725,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HYDROTERM Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INWESTYCJE LINIOWE INVEST-LINE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 792 229 08 08
7.3.3) Ulica: Michałówka 67
7.3.4) Miejscowość: Radymno
7.3.5) Kod pocztowy: 37-550
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2762725,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie awarii sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rzgów
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- "Usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodociągowych oraz kanalizacyjnych na terenie Gminy Wręczyca Wielka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.