eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare JuchyBudowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Juchy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 4

1.5.2.) Miejscowość: Stare Juchy

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876199053

1.5.8.) Numer faksu: 876103836

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@stare-juchy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stare-juchy.ezamawiajacy.pl/pn/stare-juchy/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3058d16-2a3e-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020535/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy gmina Stare Juchy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.4.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2745203,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej
na terenie Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.

1. Inwestycja obejmuje:
- Rozebranie istniejącego budynku (wg KŚT Budynki oświaty i kultury oraz sportowe; nr ewid. bud. – 444), będącego w złym stanie technicznym
i kolidującego z planowaną inwestycją;
- Budowa budynku przedszkola i świetlicy szkolnej wraz z zewnętrzną klatką schodową na miejscu rozebranego budynku;
- Zmianę sposobu użytkowania części budynku (wg KŚT Budynki oświaty i kultury oraz sportowe; nr ewid. bud. – 445) tj. jednej kondygnacji (parter) na potrzeby przedszkola oraz zmiana pokrycia dachowego i termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na ociepleniu przegród zewnętrznych (ścian oraz dachu);
- Zmiana pokrycia dachowego oraz termomodernizacja budynku polegająca
w szczególności na ociepleniu przegród zewnętrznych (ścian oraz dachu) budynku nr ew. 443 (wg KŚT Budynki oświaty i kultury oraz sportowe);
- Niezbędne prace remontowe łącznika budynku o nr ewid. 448 wynikające
z bezpośredniej dobudowy zewnętrznej klatki schodowej;
- Niezbędne przyłącza infrastruktury technicznej z istniejących sieci, tj. odpowiednio wodociągowej, elektroenergetycznej, ciepłowniczej oraz kanalizacyjnej.
1. Lokalizacja inwestycji:
Budynki znajdują się na działce gruntu obejmującej część działki o nr ewid. 434 i działkę o nr ewid. 433/3, obręb 0020 Stare Juchy, gmina Stare Juchy.
2. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu:
A. Program użytkowy Przedszkola (parter budynku):
- 2 sale zajęć,
- 1 pomieszczenie socjalne,
- 2 pomieszczenia gospodarcze,
- zaplecze gastronomiczne (posiłki przygotowywane w kuchni znajdującej się w budynku obok – w odległości ok.11 m): śluza, magazyn termosów, wydawanie posiłków, zmywalnia, jadalnia, szatnia
- węzły sanitarne: dla dzieci (w salach dydaktycznych), dla personelu, ogólnodostępne (przystosowane dla os. niepełnosprawnych)
B. Program użytkowy świetlicy szkolnej (piętro budynku)
- klatka schodowa
- 2 świetlice (dla 44 i 56 uczniów) z możliwością połączenia w 1 większą przestrzeń (dla>100os.)
- 1 pomieszczenie gospodarcze
- 1 pomieszczenie magazynowe
- węzły sanitarne dla uczniów
3. Parametry techniczne obiektu
Powierzchnia zabudowy: = 395,54 m²
w tym:
- budynek dawnej biblioteki (nr 1 na rys.Z01) - 98,68 m²
- budynek przedszkola i świetlicy szkolnej (nr 2 na rys.Z01) – 225,63 m²
- łącznik (nr 6 na rys.Z01) – 29,81 m²
- łącznik (nr 7 na rys.Z01) – 41,42 m²
Powierzchnia użytkowa: = 502,31 m²
w tym:
- powierzchnia adaptowana - 146,71 m²
- powierzchnia nowoprojektowana – 355,60 m²
Kubatura części nowoprojektowanej = 2824,54 m³
Wysokość budynku nowoprojektowanego = 9,80 m
Szerokość budynku nowoprojektowanego = 17,00 m
Ilość kondygnacji nadziemnych = 2
Ilość kondygnacji podziemnych = 0
4. Wyposażenie obiektu w instalacje:
Obiekt ma być wyposażony w następujące instalacje:
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja wody ciepłej i zimnej
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja p.poż
- instalacja elektryczna:
- szafka przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
- rozdzielnia główna, rozdzielnie piętrowe
- główna linia zasilająca,
- wymiana opraw instalacji oświetleniowej na oprawy LED,
- instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego),
- instalacja gniazdowa,
- dostosowanie instalacji odgromowej,
- instalacja RTV
- instalacja logiczna
- monitoring CCTV
- instalacja wentylacji mechanicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 12 do SWZ – Dokumentacja.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne
z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3878000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3878000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „MAG-BUD” Piotr Lipski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191335263

7.3.3) Ulica: Nowo Osiedle 11

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3878000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.