Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322170/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nasion i środków ochrony roślin do Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołuda Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkoludaprzetargi@wp.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://izzd-koluda-wielka.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zootechniczny zakład doświadczalny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nasion i środków ochrony roślin do Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41631ac6-2454-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322170/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - dostawa materiału siewnego pszenicy ozimej odmiana Opal, hodowca Syngenta, zamawiana ilość - 500 kg,lub odmiany równoważnej, spełniającej następujące wymagania: wysoka jakość wypiekowa, na wczesne i późne siewy, dobrej zimotrwałości i zdrowotności, z dużym potencjałem plonowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - dostawa materiału siewnego pszenicy ozimej odmiana Faxe, hodowca KWS, ilość - 500 kg,lub odmiany równoważnej do ww. wymienionej, posiadającej wysoki potencjał plonowania, dobre parametry jakościowe ziarna, dobrą zdrowotność liści i kłosa, odporną na porastanie ziarna w kłosie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - dostawa materiału siewnego pszenicy ozimej odmiana RGT Diplom, hodowca RAGT, ilość - 500 kg,lub odmiany równoważnej do ww. wymienionej, charakteryzującej się: wysoka jakością ziarna (A) i wysoką gęstością, odpornością na wyleganie, bardzo wysoką zdrowotnością liści i bardzo dobrą mrozoodpornością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - dostawa materiału siewnego pszenicy ozimej odmiana RGT Kilimanjaro, hodowca RAGT, zamawiana ilość - 500 kg,lub odmiany równoważnej do ww. wymienionej, charakteryzującej się: stabilnością, odpornością na wyleganie, zimotrwałością, jakością, wysokością i stabilnością plonowania, wysokiej jakości ziarna o bardzo wysokiej i stabilnej liczbie opadania, dobrej zdrowotności, zimotrwałości i zdolność do regeneracji wiosennej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - dostawa materiału siewnego jęczmienia ozimego odmiana RGT Mela, hodowca RGT, ilość – 500 kg,lub odmiany równoważnej do ww. wymienionej, wielorzędowej typu pastewnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – dostawa materiału siewnego jęczmienia ozimego odmiana KWS Kosmos, hodowca KWS, ilość – 500 kg,lub odmiany równoważnej do ww. wymienionej, charakteryzującej się stabilnością plonowania, dobrym wyrównaniem i masą 1000 ziaren, zrównoważonym profilem zdrowotnościowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - dostawa środków ochrony roślin:a) środek chwastobójczy, substancja aktywna – metrybuzyna 42%, oraz flufenacet 14%, ilość 130 kg,
b) środek chwastobójczy, substancja aktywna – diflufenikan o zawartości 500 g/l, ilość 65 l,
c) środek chwastobójczy, substancja aktywna – tribenuron metylowy o zawartości 750 g/kg, ilość 3,5 kg,
d) fungicyd, substancja aktywna – difenokonazol o zawartości 250 g/l oraz paklobutrazol o zawartości 125 g/l, ilość 60 l,
e) środek chwastobójczy, substancja aktywna – chlopyralid o zawartości 120 g/l oraz halauksyfen metylu o zawartości 5 g/l, ilość 20l,
f) fungicyd, substancja aktywna – chlorek mepikwatu o zawartości 210 g/l oraz metkonazol o zawartości 30 g/l, ilość 60 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU “FITOCHEM” Mirosław i Zbigniew Kowalewscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5570003587
7.3.4) Miejscowość: Trląg
7.3.5) Kod pocztowy: 88-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU “FITOCHEM” Mirosław i Zbigniew Kowalewscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5570003587
7.3.4) Miejscowość: Trląg
7.3.5) Kod pocztowy: 88-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61168,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61168,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU “FITOCHEM” Mirosław i Zbigniew Kowalewscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5570003587
7.3.4) Miejscowość: Trląg
7.3.5) Kod pocztowy: 88-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61168 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy nawozów mineralnych, środków ochrony roślin oraz nasion dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach"
- Dostawa materiału siewnego (nasion lucerny) do Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Zakup materiałów i wyposażenia służących przeprowadzeniu min. 200 warsztatów dla przedszkolaków, uczniów, młodzieży oraz seniorów dotyczących roli owadów zapylających dla społeczeństwa - 3 części
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.