eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiekatowo"Przebudowa infrastruktury wodoci±gowej i kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Szewno".



Og³oszenie z dnia 2022-11-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa infrastruktury wodoci±gowej i kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Szewno".

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiekatowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351073

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 20A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiekatowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-182

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 52 332 22 80

1.5.8.) Numer faksu: + 48 52 332 22 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swiekatowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiekatowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa infrastruktury wodoci±gowej i kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Szewno".

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5c300bc4-5ba4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00422857

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00047219/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Przebudowa infrastruktury wodociagowej i kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Szewno

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêp. o udziel. zamów. Komun. miêdzy Zadamawiaj±cym a Wykonawcami
odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu, który dostêp. jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêp. pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.; ug@swiekatowo.pl Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêp. o udziel. zam. publ., musi posiadaæ konto ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: ”Form. do z³o¿enia, zmiany, wycofania of. lub wniosku” oraz do „Form. komunik.”. Sposób komunik. siê Zam. z Wyk. (nie dot. sk³ad. ofert). W
postêp. o udzielenie zam. koresp. (inna ni¿ oferta Wyk. i za³. do of.) odbywa siê elektr. za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêp. na ePUAP oraz udostêp. przez miniPortal „Formularza do komunikacji”. Koresp. przes³ana za pomoc± tego form. nie mo¿e byæ szyfrowana. W korespondencji zw. z postêp. nale¿y pos³ug. siê nr. og³. z BZP, identyfik. postêp z og³. BZP lub nr ref. postêp. ZP.271.14P£.2022.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organ.
wysy³ania i odbierania dokum. elektr., elektr. kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz inform. Przekaz. przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytk. miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
oraz Instrukcjach ePUAP dostêpnych na str. https://epuap.gov.pl/wps/portal. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 7. Sposób komunik. siê
Zam. z Wyk. (nie dot. sk³ad. oof.). Dokum. elektron., o¶wiadczenia lub elektron. kopie dokum. lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wyk. za po¶red. „Form. do komunik.” jako za³. Zam. dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektron. kopii dokum. lub
o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektron., na adres email: ug@swiekatowo.pl
Sposób sporz±dzenia dokum. elektr., o¶wiadczeñ lub elektr. kopii dokum. lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozp. Prezesa Rady Min. z 30.12.2020 r. w/s sposobu sporz±dzania i przekazywania inform. oraz wymagañ techn. dla dokum. elektron. oraz ¶rodków komun. Elektron. w postêp. o udzielenie zam. publ. lub konkursie oraz rozp. Min. Rozwoju, Pracy i
Techn. z 23.12.2020 r. w/s podmiotowych ¶rodków dowod. oraz innych dokum. lub o¶wiad., jakich mo¿e ¿±daæ zam. od wyk. Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi byæ sporz±dzona w formie elektron. lub w postaci elektron. opatrzonej kwalifik. podpisem elektron., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym /wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne/. W formacie danych .txt, rtf, .pdf, .ods, .odp, .xls, . ppt, .doc, .docx, .xlsx, .pptx, .xps, .odt, .csv. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne
z obwieszczeniem Prezesa Rady Min. z 9.11.2017 r. w/s og³. Jedn. tekstu rozp. Rady Min. w/s Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, min. wymagañ dla rejestrów publ. i wymiany inform. w postaci elektron. oraz min. wymagañ dla systemów teleinform. Zam. rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zam. rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Je¶li Wyk. pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zam. zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Oferta sk³adana w formie elektron. musi zostaæ podpisana kwalifik. podpisem elektron., natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêp. w rozp. wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. W przypadku zastosowania innego formatu Zamawiaj±cy mo¿e nie mieæ mo¿liwo¶ci zapoznania siê z ofert±, co mo¿e spowodowaæ jej odrzucenie. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieæ zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja dzia³a na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostêpna dla systemu Linux i MAC OS. Sposób z³o¿enia, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/ Do przygotowania ofert konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego. Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifik. podpisem elektr., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nastêpnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za po¶rednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawieraj±cy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiekatowo, ul. Dworcowa 20A, 86-182 ¦wiekatowo; 2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych pana £ukasza Rybarczyk, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: l.rybarczyk@swiekatowo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Przebudowa infrastruktury wodoci±gowej i kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Szewno” /nr referencyjny postêpowania ZP.271.14P£.2022/ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14P£.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1540627,37 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa infrastruktury wodoci±gowej i kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Szewno”.
Inwestycja obejmuje:
• budowê wodoci±gu (w tym przepiêcie posesji prywatnych do projektowanej sieci na dzia³kach pry-watnych);
• budowê kanalizacji sanitarnej (w tym przepiêcie posesji prywatnych do projektowanej sieci na dzia³-kach prywatnych);
• przebudowê pompowni ¶cieków oraz zagospodarowania terenu pompowni;
• roboty demonta¿owe (istniej±cy wodoci±g, kanalizacja sanitarna na dzia³kach zlokalizowanych wzd³u¿ drogi oraz na dzia³kach prywatnych, istniej±ca pompownia);
• odtworzenie terenu istniej±cego po wykonaniu robót sanitarnych;
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ Zamawiaj±cego zosta³ okre¶lony w za³. nr 7 do SWZ, w szczególno¶ci w: projekcie budowlanym wraz z uzgodnieniami i opiniami, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach, jak równie¿ w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³. nr 3 do SWZ. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena oferty brutto – „C” – waga 60% - 60 pkt.
Sposób oceny wg wzoru
Cena najtañszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
2) Okres udzielonej gwarancji – „G” – waga 40% - 40 pkt.
- 60 miesiêcy - 40 pkt.
- 48 miesiêcy - 25 pkt.
- 36 miesiêcy - 15 pkt.
- 24 miesi±ce - 5 pkt.
Wykonawca dokona wpisu deklarowanego terminu gwarancji w Formularzu Oferty w pkt. 3.3
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wska¿e w formularzu ofertowym okresu oferowanej gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowa³ minimaln± wymagan± gwarancjê. Tacy Wykonawcy w kryterium oceny ofert „okres oferowanej gwarancji” uzyskaj± 5 punktów.
RAZEM 100% 100 X
Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L= C+G
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres udzielonej gwarancji”
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwy¿sza ilo¶æ punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu, stanowi±ca sumê punktów przyznanych w kryterium oceny ofert „cena” oraz kryterium oceny ofert „okres oferowanej gwarancji”.
2. Ocena punktowa w kryterium „Cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie ³±cznej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w tabeli powy¿ej.
3. Ocena punktowa w kryterium „Okres udzielonej gwarancji” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcê w pkt Formularza Oferty informacji.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
5. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny, zamawiaj±cy wybiera ofertê: z ni¿szym kosztem nabycia albo z ni¿szymi innymi kosztami cyklu ¿ycia pod warunkiem dopuszczenia takiego rozwi±zania w dokumentach zamówienia. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych nowy koszt nabycia, w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy zobowi±zani s± do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp i SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
9. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
10. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 10, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1.1 posiadaj± do¶wiadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na budowie lub przebudowie wodoci±gów, kanalizacji sanitarnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto;
1.2 dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: minimum jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane w zakresu bran¿y sanitarnej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 220).
1.3 W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej posiadaj± odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej. Suma gwarancyjna ubezpieczenia nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ cena brutto oferty.
Ocena spe³niania warunków zostanie na zasadzie spe³nia/nie spe³zania w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenia i dokumenty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg za³. nr 2 do SWZ]; o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
za³. nr 10 (je¿eli dotyczy); o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – za³. nr 6.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu s³u¿± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu [wg za³. nr 2a do SWZ]; 2.)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówieñ spe³niaj±cych warunki okre¶lone w rozdziale IV pkt 1.1 SWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane [wg za³. nr 4 do SWZ]; 3) dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty); 4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg za³. nr 4 do SWZ]; 5) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem na kwotê nie mniejsz± ni¿ oferowana cena brutto za realizacjê zamówienia zaoferowan± w niniejszym postêpowaniu. 6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dot. Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg za³. nr 9 do SWZ. 7) o¶wiadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³. nr 8 (je¿eli dotyczy); 8) zobowi±zanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – za³. nr 9 (je¿eli dotyczy); 9) o¶wiadczenia
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³. nr 10 (je¿eli dot.;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dot. spó³ek cywilnych, konsorcjów) - je¿eli dotyczy;
pe³nomocnictwo do podpisywania oferty lub po¶wiadczania zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (je¿eli dot.); Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) .
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego tj.: 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007 wpisuj±c w tytu³ przelewu nazwê zadania na jakie jest wnoszone – postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa infrastruktury wodoci±gowej i kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Szewno” /nr referencyjny: ZP.271.14P£.2022/.
5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2), 3), 4), powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej.
6. Gwarancja (porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego przedstawiciela Gwaranta. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 18 listopada 2022 r. do godz. 10:30.
8. Je¿eli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia (o których mowa w pkt 2 lit. b – d) wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie;
3) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
4) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Je¿eli wadium wniesiono w formie innej ni¿ w pieni±dzu, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, poprzez do³±czenie do oferty za po¶rednictwem miniPortalu.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ka cywilna, konsorcjum) mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku przedsiêbiorców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie (spó³ka cywilna, konsorcjum), przedsiêbiorcy sk³adaj± oddzielnie o¶wiadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Podmioty udostêpniaj±ce zasoby sk³adaj± oddzielnie o¶wiadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli Wykonawc± s± wykonawcy wykonuj±cy zamówienie wspólnie na podstawie art. 58 ustêp 1 ustawy Pzp (Konsorcjum), wówczas podmioty wchodz±ce w sk³ad Konsorcjum s± solidarnie odpowiedzialne przed Zamawiaj±cym za wykonanie Umowy i za wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy. Wykonawcy wchodz±cy w sk³ad Konsorcjum zobowi±zani s± do
pozostawania w Konsorcjum przez ca³y czas trwania Umowy, ³±cznie z okresem gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady. Konsorcjum zobowi±zuje siê do przekazania Zamawiaj±cemu kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê podmiotów wchodz±cych w sk³ad Konsorcjum, które wspólnie podjê³y siê wykonania przedmiotu Umowy, i jej zmian, w tym zawieraj±cej informacje za
wykonanie jakich robót budowlanych w ramach Umowy odpowiada ka¿dy z uczestników Konsorcjum. Pe³nomocnik wykonawców (Lider Konsorcjum) jest upowa¿niony do podejmowania decyzji, sk³adania i przyjmowania o¶wiadczeñ woli w imieniu i na rzecz ka¿dego z podmiotów wchodz±cych w sk³ad Konsorcjum, w zakresie wskazanym w pe³nomocnictwach potrzebnych do realizacji Umowy i przed³o¿onych Zamawiaj±cemu. Upowa¿nienie to mo¿e zostaæ zmienione za zgod± Zamawiaj±cego. W przypadku rozwi±zania umowy Konsorcjum przed up³ywem okresu gwarancji i rêkojmi za Wady Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania wykonania ca³o¶ci lub czê¶ci robót wynikaj±cych z Umowy od wszystkich, niektórych lub jednego z cz³onków Konsorcjum. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e posiada prawo do dysponowania terenem na
cele budowlane zwi±zane z niniejszym zadaniem wraz ze wszystkimi wymaganiami prawnymi i administracyjnymi.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany w zawartej umowie na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je-¿eli takie opó¼nienie ma lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie umowy w przypadku utrudnieñ spowodowanych stanem epidemii w kraju, które mia³y wp³yw na:
 dostêp do zakupu materia³ów budowalnych,
 transport materia³ów,
 ograniczony czas pracy pracowników,
 przemieszczanie siê ludzi i sprzêtu,
 wykonanie czê¶ci robót przez podwykonawców, je¿eli opó¼nienia by³y spowodowane okoliczno¶ciami, o których mowa w niniejszym punkcie.
2) W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e dopu¶ciæ wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej, w trakcie prowadzenia inwestycji w zakresie technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko, gdy proponowane przez In¿yniera lub Zamawiaj±cego rozwi±zanie jest lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt i nie prowadzi do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o wiêcej ni¿ 5% nale¿nego wynagrodzenia,
3) Zamawiaj±cy dopuszcza inne zmiany postanowieñ umowy, takie jak:
a) zmiany technologii wykonywania robót i/lub rodzaju materia³ów, z których bêd± wykonane ro-boty budowlane, w przypadku w szczególno¶ci zaprzestania produkcji materia³u b±d¼ wycofania i wprowadzenia przez producenta materia³u o parametrach i cechach u¿ytkowych lepszych lub jako¶ciowo wy¿szych lub technologicznie nowszych albo w³a¶ciwszych w zaistnia³ej sytuacji. Zmiana rodzaju materia³ów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, uzyskanie której wy-maga przedstawienia przez Wykonawcê szczegó³owego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materia³ów. Zmiana rodzaju materia³ów i/lub technologii realizacji, je¶li nie powoduje zmiany wynagrodzenia nie wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy,
b) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, tj. mo¿liwe powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci robót ni¿ wskazana w ofercie Wykonawcy, rezygnacja z planowanego podwykonawstwa, a tak¿e mo¿liwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia siê to postanowieniom SWZ,
c) zmiana sposobu rozliczania umowy ( inne terminy rozliczania lub za inne czê¶ci wykonanych ro-bót ), je¿eli bêdzie to wynika³o ze zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy lub bêdzie to wynika³o z mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego pod warunkiem, ¿e nie bêdzie to prowadzi³o do wyd³u¿enia terminu zakoñczenia wykonywania przedmiotu umowy i ³ama³o zasad rozliczania wg Polskiego £adu,
d) zmiana wynikaj±ca z przejêcia zobowi±zañ przez Zamawiaj±cego wzglêdem podwykonawców Wykonawcy.
2. W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, ale nie wiêcej ni¿ o 10%, wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie udokumentowane poniesione ju¿ koszty tego zakresu rzeczowego.
3. Je¿eli w toku realizacji przedmiotu umowy Strony ustal± wykonanie robót zamiennych, to roboty pierwotnie planowane zostan± wy³±czone z zakresu podstawowego przedmiotu umowy na podstawie zakresu zmian okre¶lonych w protoko³ach konieczno¶ci oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych okre¶lonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, a w przypadku braku takich elementów rozliczeniowych, podstaw± bêd± powszechnie stosowane katalogi KNR i ceny rynku lokalnego.
Zakres robót zamiennych zostanie okre¶lony w protokole konieczno¶ci oraz przedmiarze robót sporz±dzonym przez In¿yniera. Natomiast wynagrodzenie z tytu³u wykonania robót zamiennych zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Warunkiem.....(...)
(wszystkie okoliczno¶ci, w których Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy zosta³y okre¶lone w za. nr 3 do SWZ - projektowanych postanowieniach umowy, z powodu ograniczenia tej sekcji do 4000 znaków nie jest mo¿liwe umieszczenie wszystkich zapisów)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl, siedziba zamawiaj±cego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.