eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławPrzebudowa Budynku nr 5 - parter, piwnica



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dccf56cc-0d13-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/32/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Modernizacja pomieszczeń kuchni, magazynu odpadów medycznych – parter.
b) Modernizacja piwnicy i klatki schodowej.
c) Wykonanie instalacji pary, instalacji elektrycznych, instalacji wodno-kanalizacyjnej.
3.1. Zakres robót do wykonania w aktualnym przetargu:
Modernizacja kuchni, magazynu odpadów medycznych, piwnic, wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, wod.-kan. Roboty wykonywane są wg. projektu „Przebudowa Budynku Nr 5 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej.” Projekt w zakresie przebudowy wg. autorstwa Zakład Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzony przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak: AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz projektu wg. Autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500, Jarosław, projekt zamienny instalacji pary technologicznej wg. firmy MK TERMO PROJEKT Marek Kosior, Dybków 194A, 37-530 Sieniawa.
Roboty związane są z Modernizacją budynku nr 5. Pomieszczenia na ten cel zlokalizowane są na kondygnacji parteru oraz piwnicy. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:

3.1.1. Modernizacja pomieszczeń parteru:
a) modernizacja pomieszczeń: posadzki, ściany, sufity
b) modernizacja instalacji pary oraz dostosowanie przyłączy pod nowe kotły parowe
c) modernizacja instalacji elektrycznej i wod.-kan.
d) montaż stolarki drzwiowej
e) montaż agregatu chłodniczego – jedn. zewnętrzna, wykonanie obudowy agregatu chłodniczego
f) skucie parapetów z płytek i wykonanie nowych parapetów z konglomeratu marmurowego
g) wykonanie odpływu liniowego przemysłowego ze stali nierdzewnej przystosowanego do urządzeń gastronomicznych

3.1.2. Piwnica, modernizacja pomieszczeń i klatki schodowej:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty murowe i tynkarskie
c) modernizacja instalacji elektrycznej
d) modernizacja posadzek i okładzin ściennych
e) montaż paneli ściennych na ścianach i sufitach (pom. chłodni)
f) montaż stolarki drzwiowej
g) montaż agregatu chłodniczego – jedn. wewnętrzna
h) montaż nowej windy towarowej

3.2. Uwaga:
Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie działów administracji zlokalizowanych w Budynku nr 5. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku od strony terenu szpitala i od ul. Kościuszki.
3.3. Budynek nr 5 jest wpisany do rejestru zabytków.
3.4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak:AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz Uzupełnienia do projektu wg. Autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500, Jarosław.
3.5. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1412689,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1412689,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1412689,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Korytko EL-PER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922100920

7.3.3) Ulica: Wola Węgierska 26

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1412689,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.