Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314519/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dccf56cc-0d13-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/32/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Modernizacja pomieszczeń kuchni, magazynu odpadów medycznych – parter.
b) Modernizacja piwnicy i klatki schodowej.
c) Wykonanie instalacji pary, instalacji elektrycznych, instalacji wodno-kanalizacyjnej.
3.1. Zakres robót do wykonania w aktualnym przetargu:
Modernizacja kuchni, magazynu odpadów medycznych, piwnic, wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, wod.-kan. Roboty wykonywane są wg. projektu „Przebudowa Budynku Nr 5 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej.” Projekt w zakresie przebudowy wg. autorstwa Zakład Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzony przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak: AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz projektu wg. Autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500, Jarosław, projekt zamienny instalacji pary technologicznej wg. firmy MK TERMO PROJEKT Marek Kosior, Dybków 194A, 37-530 Sieniawa.
Roboty związane są z Modernizacją budynku nr 5. Pomieszczenia na ten cel zlokalizowane są na kondygnacji parteru oraz piwnicy. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:
3.1.1. Modernizacja pomieszczeń parteru:
a) modernizacja pomieszczeń: posadzki, ściany, sufity
b) modernizacja instalacji pary oraz dostosowanie przyłączy pod nowe kotły parowe
c) modernizacja instalacji elektrycznej i wod.-kan.
d) montaż stolarki drzwiowej
e) montaż agregatu chłodniczego – jedn. zewnętrzna, wykonanie obudowy agregatu chłodniczego
f) skucie parapetów z płytek i wykonanie nowych parapetów z konglomeratu marmurowego
g) wykonanie odpływu liniowego przemysłowego ze stali nierdzewnej przystosowanego do urządzeń gastronomicznych
3.1.2. Piwnica, modernizacja pomieszczeń i klatki schodowej:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty murowe i tynkarskie
c) modernizacja instalacji elektrycznej
d) modernizacja posadzek i okładzin ściennych
e) montaż paneli ściennych na ścianach i sufitach (pom. chłodni)
f) montaż stolarki drzwiowej
g) montaż agregatu chłodniczego – jedn. wewnętrzna
h) montaż nowej windy towarowej
3.2. Uwaga:
Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie działów administracji zlokalizowanych w Budynku nr 5. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku od strony terenu szpitala i od ul. Kościuszki.
3.3. Budynek nr 5 jest wpisany do rejestru zabytków.
3.4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak:AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz Uzupełnienia do projektu wg. Autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500, Jarosław.
3.5. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1412689,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1412689,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1412689,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Korytko EL-PER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922100920
7.3.3) Ulica: Wola Węgierska 26
7.3.4) Miejscowość: Pruchnik
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1412689,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont Budynku nr 2 w zakresie parteru i II piętra wraz ze zmianą sposobu użytkowania
- Opracowanie dokumentacji na budowę drogi pieszo-rowerowej od granicy Jarosławia w kierunku Radymna
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.01.2025 do 30.06.2025r.
- Utrzymanie czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Zakup i montaż dwóch transformatorów" w lokalizacji Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu budynek stacji trafo i rozdzielni NN ul 3 Maja 70, 37-500 Jarosław
- Modernizacja drogi gminnej nr 111521 w m. Munina od km 0+000 do km 1+509 oraz przebudowa drogi gminnej nr 111507 w miejscowości Pełkinie klasy "D" od km 2+930 do km 3+340
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.