eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówBieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz realizacja stałych i tymczasowych zmian organizacji ruchu na terenie miasta Chorzowa



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz realizacja stałych i tymczasowych zmian organizacji ruchu na terenie miasta Chorzowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6730fd4e-1754-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz realizacja stałych i tymczasowych zmian organizacji ruchu na terenie miasta Chorzowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6730fd4e-1754-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032386/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz realizacja stałych i tymczasowych zmian organizacji ruchu na terenie miasta Chorzowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.9.2024.SC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz realizacja stałych i tymczasowych zmian organizacji ruchu na terenie miasta Chorzowa.
2. Na przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej składają się następujące czynności:
1) Czynności kontrolno-porządkowe obejmujące:
a) kontrolny objazd wszystkich ulic w mieście pod kątem prawidłowości utrzymania oznakowania pionowego (pochylone słupki znaków, obrócone tarcze znaków, zabrudzone i nieczytelne oznakowanie pionowe, uszkodzone znaki i urządzania brd),
b) prostowanie słupków znaków drogowych, słupków dyskryminujących i barierek zabezpieczających których odchylenie od pionu przekracza 1%,
c) poprawę posadowienia słupków znaków drogowych, słupków dyskryminujących, pylonów i barierek zabezpieczających,
d) poprawę ustawienia tarcz znaków drogowych, których lico jest ustawione pod niewłaściwym kątem do osi jezdni,
e) poprawę ustawienia tarcz znaków drogowych, których lico znajduje się na niewłaściwej wysokości w stosunku do nawierzchni chodnika lub pobocza,
f) mycie zabrudzonych tarcz znaków z zabrudzenia naturalnego,
g) mycie zabrudzonych pylonów (U-5a/U-5b) z zabrudzenia naturalnego,
h) mycie barierek segmentowych, zabezpieczających i blach osłonowych z naturalnego zabrudzenia,
i) czyszczenie zabrudzonych tarcz znaków z graffiti lub „wlepek”,
j) usuwanie roślinności zasłaniającej znaki drogowe.
2) Czynności utrzymaniowe obejmujące:
a) wymianę uszkodzonych słupków znaków drogowych,
b) wymianę uszkodzonych tarcz znaków drogowych,
c) wymianę lub regenerację uszkodzonych pylonów,
d) wymianę uszkodzonych barierek zabezpieczających,
e) wymianę uszkodzonych barier energochłonnych,
f) wymianę uszkodzonych blach osłonowych,
g) wymianę uszkodzonych luster drogowych,
h) wymianę uszkodzonych słupków dyskryminujących i obsługę słupków montowanych w gniazdach typu RS,
i) wymianę uszkodzonych barierek,
j) malowanie barierek zabezpieczających, słupków dyskryminujących i słupków znaków drogowych,
k) usuwanie przez zamalowanie graffiti i napisów na ekranach dźwiękochłonnych i osłonowych.
l) mycie ekranów dźwiękochłonnych i osłonowych z naturalnego zabrudzenia
3) Czynności polegające na realizacji stałych i tymczasowych zmian organizacji ruchu na terenie miasta Chorzowa obejmujące:
a) montaż konstrukcji wsporczych i znaków drogowych zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej lub tymczasowej zmiany organizacji ruchu,
b) zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzenia robót związanych z awaryjną naprawą nawierzchni jezdni – według wskazań Inżyniera,
c) zabezpieczenie i oznakowanie miejsc stwarzających niebezpieczeństwo w ruchu drogowym (np. ubytki w nawierzchni jezdni, rozlewiska itp.
3. Roboty budowlane prowadzone będą na warunkach i w zakresie szczegółowo określonych w:
1) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 9 do SWZ),
2) wzorze elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (Załącznik nr 10 do SWZ),
3) Formularzu cenowym zawierającym zakres robót (Załącznik Nr 1.1 do SWZ)
4) Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 8 do SWZ),

4. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w załączonej do SWZ Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
2) Zamawiający informuje, że ilekroć w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust 1 i 3 oraz w art. 102 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ, a poprzez ich użycie funkcjonalność Przedmiotu Zamówienia zostanie osiągnięta w nie mniejszym stopniu, niż przy użyciu przez Wykonawcę rozwiązań użytych w projekcie.
3) Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zamówienia rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych oraz we wzorach elementów oznakowania pionowego i urządzeń brd . Wykonawca, który zamierza zastosować rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że proponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w Specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w Specyfikacjach technicznych i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego/ Inspektora Nadzoru. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji.
4) Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są konkretne urządzenia lub wyroby oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV)
45.23.32.90-8 – Instalowanie znaków drogowych
45.23.32.80-5 – Wznoszenie barier drogowych
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający informuje, że nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w nim firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), jak również nie wpływa na zmianę kręgu Wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie.
2) Podział zamówienia na części mógłby spowodować utrudnienia w koordynacji działań między Wykonawcami, a co za tym idzie zwiększenie kosztów realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1578083,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5568078,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1578083,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy „DROMAX” mgr inż. Piotr Jelonek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr REGON: 271 692 485

7.3.3) Ulica: Sienna 1

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1578083,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.