Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00378589/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
- 2025/BZP 00061892/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00061975/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na terenie gminy Aleksandrów Łódzki usług weterynaryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 270 03 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na terenie gminy Aleksandrów Łódzki usług weterynaryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ddbf5c6-48be-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045759/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 428000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część ICzipowanie kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 1000 zabiegów czipowania kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w pkt. IV.1.1.1 SWZ, tj. 500 zabiegów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części I określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIPromocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez stacjonarne szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
Część II zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca zrealizuje szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 1600 zabiegów szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki.
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę, nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w pkt. IV.1.2.1 SWZ, tj. 800 zabiegów szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części II określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIIKastracja i sterylizacja kotów właścicielskich i wolno żyjących z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 440 zabiegów sterylizacji kotek, 40 zabiegów sterylizacji aborcyjnych kotek oraz 300 zabiegów kastracji kocurów wolno żyjących oraz właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej.
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy.
Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w pkt. IV.1.3.1 SWZ, tj. 220 zabiegów sterylizacji kotek, 20 zabiegów sterylizacji aborcyjnych kotek i 150 zabiegów kastracji kocurów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części III został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IVKastracja i sterylizacja psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 360 zabiegów sterylizacji suk, 40 zabiegów sterylizacji aborcyjnej suk oraz 200 zabiegów kastracji psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej.
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy.
Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w pkt IV.1.4.1 SWZ, tj. 180 zabiegów sterylizacji suk, 20 zabiegów sterylizacji aborcyjnej suk i 100 zabiegów kastracji psów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części IV został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VOpieka weterynaryjna nad zwierzętami z terenu gminy Aleksandrów Łódzki - kotami wolno żyjącymi, zwierzętami w boksie czasowym oraz Urzędzie Miasta, adoptowanymi w ramach programu „Adopcje na jesień życia” oraz objętymi programem okno życia w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała:
a) Udzielenie podstawowej pomocy weterynaryjnej - 40 zabiegów
b) Badanie USG– 20 zabiegów
c) Odpchlenie i odrobaczenie kota lub psa - 100 zabiegów
d) Eutanazja z utylizacją zwłok – 20 zabiegów
e) Uśpienie ślepego miotu wraz z utylizacją - 20 zabiegów
f) Pozostałe usługi weterynaryjne z zakresu usług świadczonych przez zakład leczniczy dla zwierząt, którym dysponuje Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego według cennika załączonego do oferty – na realizację tej części przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę maksymalnie 20.000 zł. brutto (słownie dwadzieścia tysięcy złotych brutto)
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania przesunięć ilościowych w zakresie usług wskazanych w pkt 1-6 powyżej przy zachowaniu poniższych zasad:
- przesunięcia wynikają z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- przesunięcia będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu ofertowym formularzu ofertowym;
- przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy na część V I, wskazanej w § 5 ust. 1 umowy której wzór stanowi załącznik 5.5 do SWZ.
Minimalna wartość zamówienia nie będzie mniejsza niż 50 % kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5.5 do SWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części V został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIPromocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez wyjazdowe czipowanie i szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki pod posesjami na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.
Część VI zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca zrealizuje wyjazdowe czipowanie i szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. Wykonawca zapewni dojazd na miejsce świadczenia usługi własnym środkiem transportu. Liczba wyjazdów nie przekroczy 40. O terminie wyjazdu Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 3000 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 400 zabiegów czipowania.
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w pkt IV.1.6.2 SWZ, tj. 1500 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 200 zabiegów czipowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części VI określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: ul. Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: ul. Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2025 roku usług weterynaryjnych wykonywanych na wolno żyjących kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wyłapywaniem, z uwzględnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- "Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt"
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i kotami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
- Odłapywanie bezdomnych zwierząt oraz sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Kamieńsk
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.