Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62
1.5.2.) Miejscowość: Promnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae2dfd10-1d5d-4ce6-951e-60c7f3981a64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
2. Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki - 305 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
3. Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki – w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGO/04/06/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX dla PGO sp. z o.o. w Promniku..Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX oraz systemu załadunku do kompostowni w PGO sp. z o.o. w Promniku
- koło łańcuchowe 26x100, z=8, dzielone ( dwusegmentowe), z kompletem śrub;
- łańcuch 26x100 – 4szt;
- łącznik(spinka) łańcucha26x100 – 8szt;
- koło łańcuchowe 20B-1, z=13 – 4szt.
- koło łańcuchowe 20B-1, z=35 – 4szt.
- koło łańcuchowe 16B-1, z=24 – 1szt.
- koło łańcuchowe 16B-1, z=57 – 1szt.
- koło łańcuchowe 16B-1, z=34 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=15 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=31 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=57 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=15 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=21 – 1szt.;
- Koło łańcuchowe z tuleją z brązu,10x38, z=8, Tk = 194– 1 szt.;
- Koło łańcuchowe z wpustem 10x38, z=8,Tk = 194– 1szt.;
- Koło łańcuchowe z wpustem 10x38, z=12, Tk = 291– 1szt.
- Łańcuch 10x38 - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44540000-7 - Łańcuch
4.5.5.) Wartość części: 258397,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX dla PGO sp. z o.o. w Promniku..Zakup i dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do przerzucarki BIOFIX oraz systemu załadunku do kompostowni w PGO w Promniku
- gwiazda prawa – 1 szt.,
- gwiazda lewa – 1 szt.;
- osłona prawa – 1 szt.;
- osłona lewa - 1 szt.;
- listwy ślizgowe konstrukcji nośnej – długie – 6szt., krótkie - 6szt.;
- zabierak do łańcucha typ Mee-T – 78 szt.;
- zgarniacz – 39 szt.;
- stół – 1kpl.
- wał kardana napędu jazdy przerzucarki – 4 szt.
- osłona wału stacji zwrotnej – kpl. – 1szt.;
- osłona wału napędowego – kpl. – 1 szt.;
- siłownik hydrauliczny o skoku 200 – 2 szt.;
- siłownik hydrauliczny o skoku 700 UCJ2-GZ-20-05-50/36-700-P672– 4 szt.;
- wał kardana CSN nr 1001-14400/2510/00000/124/124 do napędu wozu poprzecznego – 2szt.
- tuleja kołnierzowa CSN nr 5331-124080220125 do napędu wozu poprzecznego – 4 szt.
- komplet śrub do Kardana CSN nrFV-124 do napędu wozu poprzecznego – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44540000-7 - Łańcuch
4.5.5.) Wartość części: 224579,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SortSystem Maciej Gromadka”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6321320119
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-602
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SortSystem Maciej Gromadka”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6321320119
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-602
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.