eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: "Rozbudowa i modernizacja DPS w Gnieźnie''



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja DPS w Gnieźnie’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja DPS w Gnieźnie’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca1984e6-249d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049945/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa i modernizacja DPS w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.11.2024.WI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rozbudowa i modernizacja DPS w Gnieźnie’’.

Zakres zamówienia obejmuje:
1)Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej
2)Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i pozwoleń
3)Wygrodzenie placu budowy, wykonanie zadaszeń nad wejściami
4)Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej
5)Montaż stolarki okiennej – okna 3-szybowe drewniane ze szkłem bezpiecznym P1 – ciepły montaż, montaż klamek na zamki patentowe, montaż stolarki drzwiowej
6) Montaż stolarki drzwiowej drewnianej zewnętrznej – ciepły montaż
7) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych ( parapety zewnętrzne z blachy tytan – cynk gr. 0,55mm wykończenie na okrągło, parapety wewnętrzne drewniane gr. 6cm frezowane)
8)Obróbki przy parapetach i stolarce okiennej i drzwiowej
9)Remont elewacji i detali architektonicznych wykonanie tynków wapienno trasowych – kolorystka do uzgodnienia z MKZ - wraz z pracą rusztowań
10)Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED
11)Montaż instalacji fotowoltaicznej do 40kW wraz z uruchomieniem i montażem licznika dwukierunkowego
12)Remont pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, praca windy dekarskiej
13)Wymiana opierzeń, koszy, rur spustowych i rynien z blachy tytan cynk gr. 0,55mm
14)Zakup, dostawa montaż wyłazu dachowego ( wyłaz/ świetlik na dachu 100x100cm z podstawą. Podstawa prosta z blachy stalowej ocynkowanej o wys. 15cm lub 35cm( przystosowana do ocieplenia). Rama aluminiowa ciepła z zawiasami ze stali nierdzewnej i z uszczelką ( ocieplonej wewnętrznym profilem PCV). Pokrycie z płyty poliwęglanowej wielokomorowej o klasyfikacji NRO, gr.21mm Uk = 1,5W/m2K lub SRO, GR. 25mm Uk= 1,4W/m2K w kolorze mlecznym. Osprzęt do wyłazu dachowego – zamykany na klamkę z kluczem + dwie sprężyny gazowe ( teleskopy, uchwyt do otwierania). Wymiar otworu w dachu 100x100cm, światło świetlika ( wyjście wyłazu) 90x90cm.
15)Zakup, dostawa i montaż drabiny zewnętrznej do wysokości 3m
16)Przemurowanie kominów i czap kominowych
17)Roboty przygotowawcze pod malowanie wraz z malowaniem sufitów
18)Zabezpieczenie okien, podłóg folią
19)Mycie i sprzątanie po robotach ogólnobudowlanych
20)Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
21)Przywrócenie i uporządkowanie terenu do stanu pierwotnego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.
- załącznik nr 6 do SWZ – program funkcjonalno-użytkowy,
- załącznik nr 7 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Prace stanowiące przedmiot zamówienia muszą uwzględniać konieczność wykonania prac w czynnym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót, dbanie o porządek i ład na przekazanym obiekcie, prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich, jak również - po zakończeniu prac - przywrócenia do stanu pierwotnego obiektu. Wymóg należy bezwzględnie respektować ze względu na to, że podczas prac remontowych obiekt będzie cały czas funkcjonował.
2) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg dla dokumentacji projektowej - od dnia dokonania jej odbioru, a dla robót budowlanych od dnia końcowego odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy:
− w zakresie dokumentacji projektowej, przez okres nie krótszy niż do upływu okresu odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tej dokumentacji projektowej, a w przypadku nierozpoczęcia robót – nie krótszy niż do upływu trzech lat od daty uzyskania pozwolenia na budowę,
− w zakresie robót budowlanych - przez okres równy okresowi gwarancji, określonemu na podstawie oferty Wykonawcy (w graniach opisanych powyżej), nie krótszy jednak niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego.

Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 14 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 7 do SWZ.

3) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach wskazanych w § 13 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
Udział pojazdów, o których mowa powyżej oblicza się stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału równą 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.
5. Rozwiązania równoważne:
W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli takie występują), to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi, roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
Przedmiotowe środki dowodowe: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie wskazanych przez Zamawiającego kryteriów w celu oceny równoważności oferowanych przez niego produktów lub usług w stosunku do tych określonych w tych opracowaniach, np. kart technicznych lub innych dokumentów. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lub innych systemów odniesienia, o których stanowi art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych.
W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu usługi projektowania do przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 99 ust. 1-6 ustawy. Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia robót budowlanych. Wykonawca nie może opisywać przedmiotu zamówienia przezwskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego
procesu, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którego nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Wykonawca może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, określając jednocześnie parametry materiałów lub urządzeń, których spełnienie będzie powodowało uznanie, że zaoferowane materiały lub urządzenia są równoważne.
Każdorazowe użycie w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretne podmioty wymaga pisemnego uzasadnienia ze strony Wykonawcy (wskazującego na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych parametrów) oraz kryteriów równoważności. Uzasadnienie składa się wraz z dokumentacją
projektową pod rygorem nieodebrania dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1785345,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1785345,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH JAN DERKACZ-DUCHEWICZ SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842493515

7.3.3) Ulica: POCZTOWA 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Firma Stolarka Gniezno s.c. - stolarka
2. Firma Ogólnobudowlana FOX-BUD Leszek Majchrzak - roboty budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1785345,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.