eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Miasteczko ruchu drogowego w Branicach", dla ZZM.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach”, dla ZZM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach”, dla ZZM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8181c473-129f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Roboty budowlane związane z realizacją miasteczka drogowego w Branicach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325028

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.31.24.KK4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 887777,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.31.24.KK4.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: ZZM/O1.325/23 „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach” obejmująca budowę miasteczka ruchu drogowego wraz ze zjazdem na działkę, parkingiem do 10 miejsc postojowych, ścieżki pieszo-rowerowej, obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, znaki drogowe pionowe i poziome), montaż obiektów rekreacyjnych (linearium, siłownia zewnętrzna) wraz z nasadzeniami zieleni oraz roczną pielegnacją, na podstawie załączonych dokumentacji projektowych: Zagospodarowanie terenu polegające na budowie miejsc postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie, ścieżki pieszo-rowerowej, obiektów małej architektury, w tym ławek, koszy na odpadki, tablicy informacyjnej i znaków drogowych wraz z projektem zieleni w miejscu publicznym na działce nr 29/3, Obręb 35, Jedn. Ewid. Nowa Huta, przy ul. Gen. Michała Karaszewicza-Tokarzewskiego na osiedlu Branice w Krakowie, autorstwa: Agnieszki Kołodziejskiej-Zarych, Angeliki Korczyńskiej oraz Budowa zjazdu zwykłego w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu polegające na budowie miejsc postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie, ścieżki pieszo-rowerowej, obiektów małej architektury, w tym ławek, koszy na odpadki, tablicy informacyjnej i znaków drogowych wraz z projektem zieleni w miejscu publicznym na działce nr 29/3, Obręb 35, Jedn. Ewid. Nowa Huta, przy ul. Gen. Michała Karaszewicza-Tokarzewskiego na osiedlu Branice w Krakowie, autorstwa: Agnieszki Kołodziejskiej-Zarych, Angeliki Korczyńskiej, obejmującego niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje, w tym Zaświadczenie z dnia 18.07.2023 nr AU-01-7.6743.1331.2023.ADA o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.4.1 Budowę zjazdu na działkę, budowę parkingu dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie, budowę nawierzchni asfaltowych ścieżek rowerowych (czarny asfalt niemalowany) oraz górki asfaltowej, malowanie na niebiesko i czerwono nawierzchni asfaltowej*, malowanie linii i znaków poziomych, budowę nawierzchni chodników pieszych i nawierzchni żwirowych, montaż znaków drogowych pionowych i malowanie znaków poziomych, montaż sygnalizacji świetlnej (solarnej) z okablowaniem, budowę przejazdu kolejowego i torów tramwajowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z dokumentacją projektową.
*UWAGA!!! Zamawiający informuje, iż zmienia opisany w projekcie asfalt czerwony barwiony w masie na asfalt malowany na czerwono.
1.4.2 Zamawiający przewiduje możliwość oddania do użytkowania i odbiorów końcowych w zakresie podstawowym lub w zakresie podstawowym i części zakresu opcji lub w całości w zakresie podstawowym i zakresie opcji.
1.5 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje: montaż pozostałych elementów małej architektury i elementów rekreacyjnych, takich jak: ławki, pergole, stoły z siedziskami, kosze na śmieci, tablica informacyjna, linearium wraz z budową nawierzchni syntetycznej typu EPDM, urządzenia siłowni zewnętrznej i stojaki rowerowe wraz z nawierzchnią z geokrat, a także montaż lamp solarnych.
1.6 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje: nasadzenia zieleni zgodnie z dokumentacją projektową oraz roczną pielęgnację posadzonej zieleni.
1.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.09.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 30.09.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.9 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.10 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.11 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.12 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7., SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112330-7 - Rekultywacja terenu

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1691968,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2155000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1691968,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYBRUK SKOPEK SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130260191

7.3.4) Miejscowość: Szczodrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-043

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1691968,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 520 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie zlecono wraz z opcjami na wartość 1691968,74 zł brutto, 1396392,14 zł netto
przy czym:
a) wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych w zakresie podstawowym wynosi kwotę 921.369,11 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek od towarów i usług VAT w stawce 23%,
b) wynagrodzenie za wykonanie robót budowlanych w zakresie opcji nr 1 wynosi kwotę 586.325,80 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek od towarów i usług VAT w stawce 23%,
c) wynagrodzenie za wykonanie nasadzeń zieleni w zakresie opcji nr 2 wynosi kwotę 167.521,66 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek od towarów i usług VAT w stawce 8%,
d) wynagrodzenie za pielęgnację wykonanych nasadzeń w zakresie opcji nr 2 wynosi kwotę 16.752,17 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek od towarów i usług VAT w stawce 8 %.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.