Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347453/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468340821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f38a07c3-340a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135918/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 doposażenie poradni laryngologicznej i ortopedycznej w niezbedny sprzęt medyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347453/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.21/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492215,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.5.5.) Wartość części: 19261,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4452,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 25215,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 78660,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33186200-9 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów
4.5.5.) Wartość części: 11321,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 52446,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11339,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192200-4 - Stoły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27627,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 249483,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej) realizowane na podstawie umowy nr 88/Z/2022 na realizację zadania pn.: „Doposażenie Wojewódzkiego szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12408,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23.09.2022r. o godzinie 10:00 upłynął termin do składania ofert w postępowaniu na Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach (sprzęt dla Poradni Laryngologicznej, Oddziału Chirurgii Ogólnej i Urologicznej, Poradni Chirurgicznej). W pakiecie nr 1 do upływu terminu do składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8953,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8953,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8953,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALMED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017317181
7.3.3) Ulica: ul. Ptaków Leśnych 73
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8953,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMTEL Śliwa spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364062602
7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 66
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JCL Aparatura Medyczna Michał Feliks
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230488555
7.3.3) Ulica: ul. Modra 12/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-151
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMTEL ŚLIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EMTEL ŚLIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11636,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11636,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11636,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANPEXIM Tomasz Stępniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610190534
7.3.3) Ulica: ul. Biały Kamień 2/18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ FELIKS JCL APARATURA MEDYCZNA
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ FELIKS JCL APARATURA MEDYCZNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11636,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51910,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51910,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51910,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doświadczalno-Produkcyjny Optoelektroniki Optec s.c. W. Gniewkowski A. Kuć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002340020
7.3.3) Ulica: ul. Alberta 6E
7.3.4) Miejscowość: Księżyno
7.3.5) Kod pocztowy: 16-001
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51910,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3456 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3456 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doświadczalno-Produkcyjny Optoelektroniki Optec s.c. W. Gniewkowski A. Kuć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002340020
7.3.3) Ulica: ul. Alberta 6E
7.3.4) Miejscowość: Księżyno
7.3.5) Kod pocztowy: 16-001
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26882,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26882,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26882,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANPEXIM Tomasz Stępniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610190534
7.3.3) Ulica: ul. Biały Kamień 2/18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26882,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249966,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249966,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249966,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Varimed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008260019
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 115/4U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-442
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249966,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-25Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15945,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15945,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15945,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANPEXIM Tomasz Stępniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610190534
7.3.3) Ulica: ul. Biały Kamień 2/18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15945,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.