eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłowicePrzebudowa systemu sieci wodociągowej p.poż. na terenie Gminy Pawłowice - poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu sieci wodociągowej p.poż. na terenie Gminy Pawłowice - poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY PAWŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000542764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 60

1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pawlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pawlowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu sieci wodociągowej p.poż. na terenie Gminy Pawłowice - poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebe8ea79-0c15-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014325/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa systemu sieci wodociągowej p.poż. na terenie Gminy Pawłowice - poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275535/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6379143,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć wodociągowa etap I, II, III.
Projektem objęta jest przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Pszczyńskiej i Żorskiej w Warszowicach. Inwestycja ta ma za zadanie poprawienie stanu technicznego sieci wodociągowej, a przez to poprawę niezawodności dostawy wody dla odbiorców i poprawę zabezpieczenia przeciwpożarowego przyległego terenu będącego w zasięgu oddziaływania projektowanych hydrantów, a także umożliwienie podłączenie nowych odbiorców wody (uzbrojenie nowo wydzielonych działek budowlanych). Inwestycja ma również
za zadanie rozwój i poprawę infrastruktury miejscowości.

Remont odcinka sieci wodociągowej (przejście nad rzeką Pszczynką) przy ul. Żorskiej w Warszowicach.
W zakres wchodzi remont istniejącego przejścia rurociągu wodociągowego nad rzeką Pszczynką w rejonie
ul. Żorskiej w Warszowicach, w nawiązaniu do projektowanej wg odrębnego opracowania przebudowy sieci wodociągowej ulicy Pszczyńskiej i Żorskiej.

Przebudowa przyłączy wodociągowych przy ul. Pszczyńskiej i Żorskiej w Warszowicach – etap I, II, III
Zakres inwestycji obejmuje przebudowę przyłączy wodociągowych od projektowanej przebudowy sieci wodociągowej w ul Żorskiej – Pszczyńskiej.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 9a

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 3532916,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania obejmuje przebudowę sieci wodociągowej o łącznej długości ok. 1992,50 mb:
1. Przewiert sterowany rurami PE-HD100SDR11 RC Ø225mm – 1.403,00 mb
2. Sieć wodociągowa z rur PE-HD 100 SDR 11 RC Ø225 mm – 520,00 mb
3. Sieć wodociągowa z rur PE-HD 100 SDR 11 RC Ø110 mm – 3,50 mb
4. Sieć wodociągowa z rur PE-HD 100 SDR 11 RC Ø90 mm – 38,50 mb
5. Sieć wodociągowa z rur PE-HD 100 SDR 11 RC Ø63 mm – 27,50 mb
W zakres zadania wchodzi również zabudowa 7 kompletów zestawów hydrantowych nadziemnych
o średnicy 80mm PN 16 jak również zabudowa na sieci dwóch systemów telemetrycznych (pomiar ciśnienia, pomiar ciśnienia i przepływu).
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 9b

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1605109,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie robót na terenie Gminy Pawłowice
w sołectwie Pawłowice w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa systemu sieci wodociągowej p.poż. na terenie Gminy Pawłowice - poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego” - Budowa sieci wodociągowej przy ul. Zjednoczenia w Pawłowicach – etap II; budowa odcinka sieci wodociągowej
z włączeniem do nowo wybudowanych odcinków sieci w ul. Tartacznej (dz. nr 1921/72 – węzeł nr 5) i w rejonie DW933 (dz. nr 2063/90 – węzeł nr 7), z rur Dz225x20,5 mm PE100 RC SDR11 PN16

o dł. ok. 102,00 mb. W ramach tego zadania należy wykonać przejście pod drogą wojewódzką DW933 metodą bezwykopową w rurach osłonowych stalowych DN406x8,8mm o dł. 27,00 mb, a także przejście pod torami kolejowymi metodą przewiertową w rurach osłonowych stalowych DN406x8,8mm (wprowadzanych w grunt metodą wbijania pneumatycznego), o dł. L=41,00 mb (skrzyżowanie z linią kolejową nr 159 Żory-Pawłowice w km 26,250).
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 9c

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 221117,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania obejmuje wymianę 120 sztuk hydrantów na terenie Gminy Pawłowice. Hydranty zostaną wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. W zakresie należy uwzględnić wymianę całego kompletu hydrantowego bezpośrednio do sieci wodociągowej czyli należy uwzględnić zamknięcie sieci wodociągowej oraz płukanie.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 9d

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1020000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3978199,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5828063,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3978199,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZISCO BANDURA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381816545

7.3.4) Miejscowość: Pawłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-250

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397819956 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1710349,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2193109,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1710349,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZISCO BANDURA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381816545

7.3.4) Miejscowość: Pawłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-250

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171034998 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369775,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369775,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369775,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyrobek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381807138

7.3.4) Miejscowość: Rudołtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369775,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1511176,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1700647,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1511176,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyrobek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381807138

7.3.4) Miejscowość: Rudołtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1511176,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.